Voiko nuudelien mukana tullutta Chiliä käyttää muuhun ruokaan vai onko se pelkkää nuudelichiliä?
Olen aika käsi näissä keittiö jutuissa, joten neuvokaa vähän, please!
Kommentit (16)
Se chili on yhteensopivaa vain sen tietyn nuudelimerkin kanssa minkä mukana sen sait.
Ei kyllä voi. Niin kuin varmaan voit kuvitella, on joka ruokaan erilainen chili. Mä kokkaan paljon, ja arvaa miten kaapit pursuilee chilejä! On just tota nuudelichiliä, chili con carne -chiliä, tacochiliä, enchilladachiliä, salaattichiliä, ranskanperunachiliä, guacamolechiliä... Kamalat määrät pitää olla!
Ei voi. Miten saatoit edes kuvitella, että voisi?
Exäni söi valtavasti Mama-nuudeleita, muttei koskaan laittanut niihin chiliä, vaan pudotti ne pussit isoon lasipurkkiin. Erosimme jo viitisen vuotta sitten, mutta en ole vieläkään joutunut ostamaan chiliä, koska se purkki jäi erossa minulle. Ja käytän chiliä ruoanlaitossa paljon :D
Älä hyvä mies mene laittamaan sitä chiliä muuhun ruokaan! Se on nuudeleihin tarkoitettua ja pilaa kaikki muut ruoat.
Ei kukaan kysele noin tyhmiä tosissaan!! :D Ap, sekoita sitä maustetta vaikka rektaalivoiteen joukkoon. :)
Me kasvatetaan itse chilit. Nyt ovat itämässä juuri. Tai osa on jo noussut vähän mullasta. Voit vaan kuvitella miten meillä pursuilee joka paikka purkkeja kun tykätään kokkailla ja kaikille ruoille pitää olla omat chilit!
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kysele noin tyhmiä tosissaan!! :D Ap, sekoita sitä maustetta vaikka rektaalivoiteen joukkoon. :)
En suosittele. Maistoin kerran nuudelichiliä rektaalivoiteen kanssa, mutta voide jopa voimisti chilin polttavuutta. Rektaalivoiteen kanssa sopii hyvin yhteen chili con carne -chilit. Tuo sen hienostunutta aromia paremmin esiin.
Mihin ruokaan meinasit laittaa sitä nuudelichiliä ap?
Laita kokeeksi ihan pieni pisara. Jos ei synny räjähdyksiä tai liekkejä, se on turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Laita kokeeksi ihan pieni pisara. Jos ei synny räjähdyksiä tai liekkejä, se on turvallista.
Ei kannata, mulla paloi keittiö sen takia 😞
Vierailija kirjoitti:
Exäni söi valtavasti Mama-nuudeleita, muttei koskaan laittanut niihin chiliä, vaan pudotti ne pussit isoon lasipurkkiin. Erosimme jo viitisen vuotta sitten, mutta en ole vieläkään joutunut ostamaan chiliä, koska se purkki jäi erossa minulle. Ja käytän chiliä ruoanlaitossa paljon :D
Nuudelichiliä ihan noin vain tavan ruokaan?
Jos sitä sekoittaa muihin ruokiin tapahtuu fissio ja keittiön tilalle tulee 500m halkaisijaltaan oleva kraateri :(
M
Ei voi. Niin kuin ei hampurilaisaterian mukana tulevia ketsuppejakaan voi käyttää mun ruan kanssa.
Ei voi. :(