Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Sieppi avautuu Julkkisselviytyjissä -"Mä alan vaan kotirouvaksi ja Roope tienaa rahat'

Vierailija
29.03.2017 |

Tässä on palstalla kotiäitiyttä puolustaville mammoille uusi idoli.

Sara Sieppi avautuu yllättäen Julkkisselviytyjissä – ”Mä alan vaan kotirouvaksi ja Roope tienaa rahat”
http://www.is.fi/viihde/art-2000005147241.html

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä naisille ja sitten kaikki on miesten vika:

Ruotsin palkkakuningatar jättää työnsä ja maansa perhesyistä – hulppea kartano myyntiin.

SEB:n toimitusjohtajana pitkän uran tehnyt Annika Falkengren jättää Ruotsin ja myy luksuskartanonsa.

Ruotsin parhaiten palkattu naisjohtaja, SEB-pankin toimitusjohtajan paikalta lähtenyt Annika Falkengren jättää Ruotsin.

”Minulla on tytär, joka on 12-vuotias. Hänellä on ollut koko elämänsä äiti, joka on vain toimitusjohtaja. Hän ei tiedä muusta”, Falkengren sanoo Expressenille.

Falkengren kertoo haluavansa, että tytär näkee äitinsä myös jonain muuna kuin toimitusjohtajana ennen kuin tytär kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
2/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin kotiin kun esikoinen oli viidennellä. Halusin todella olla lasteni kanssa, enkä paahtaa sata lasissa sitä loppuakin lapsuutta.

t. entinen uraäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on käynyt flaksi. Roope tienaa oikeasti niin paljon, että pystyisi elättämään heidät molemmat. Miten näillä Saroilla ja Maisoilla käy näin hyvä tuuri? Sara on tietty tosi kaunis ja sympaattisen oloinen.

Vierailija
4/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara näyttää haaveilevan perheestä, mutta kokee että urapuolella ei ole enää mitään saavutettavaa?! No hyvä että rehellisesti myöntää sen.

Vierailija
5/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä pahaa tuossa on jos molemmat ovat samoilla linjoilla.

Näin homma on toiminut "ylhäisissä piireissä" lajimme alkuhämäristä saakka. Myöhemmin siitä tuli hetkeksi jopa keskiluokkainen traditio.

Oma toiveeni on löytää vaimo, joka voisi olla kotona. Tämä vaatii paitsi sopivan naisen löytämistä, myös sitä että tulotasoni olisi kohtuullinen sitten kun valmistun tai ainakin joidenkin vuosien sisällä siitä.

Vierailija
6/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti joka sanoi itsensä juuri irti, kun minusta tuntui että työ vei minulta kaiken. No en kyllä ole jäämässä laakereille lepäämään, mutta vapaa-ajan haluan olla vapaalla, en edes henkisesti töissä. Lapset kuitenkin tarvitsevat kotiin läsnäolevan äidin joka ei ole kokoajan niin stressaantunut, että vain tiuskii tai makaa sohvalla puoli kuolleena.

Mutta en kyllä missään nimessä jäisi miehen elätettäväksi. Nyt olen pari viikkoa kotona ja olen todella nauttinut. Sen jälkeen palaan takaisin ns. rivityöntekijäksi 8 tuntia töissä jonka jälkeen saan jättää työt toisten hoidettavaksi.

Vierailija
7/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös haaveissa löytää rikas vaimo, josta tulee uraohjus. Minä sitten koti-isänä blingaan mikrolla valmis-eineitä ja katselen, että robotti-imuri varmasti löytää automaattisesti latauspisteelleen. 

Vierailija
8/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että Roope tienaa nyt, mutta mitens sitten suu laitetaan, kun tienestit ei näyttelijän hommissa ole kovin tasaisia? Mikäs on Saran oma koulutus, ja miten ajatteli tulla toimeen, jos tulee työttömyyttä tai ero?

Olen pankissa nähnyt, miten toimeentulotukea maksetaan näyttelijöillekin, kun tiput julkisuudesta.

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, sanoi mun faija-vainaani, ja käski tyttöjensä opiskella ja hankkiutua töihin.

Vierailija
9/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi ideaalitilanne. jäisin itsekin kotiin, jos rahatilanne sallisi sen. Työtä arvostetaan aivan liikaa.

Vierailija
10/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kaikkien tyrkkyjulkkis-ämmien toiveuni. Lompakkoloisena eläminen on hauskaa. Ei yllätä.

Eikö tuo tuulellakäyvä bimbo yhtään ajattele, mitä suustaan päästää?

Vierailija
11/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis eroa yhdestäkään suomalaisesta naisesta millään muotoa, muutoin kun että Saralla on ulkonäköä, eikä varmaan edes nalkuta miehelleen ja ole miesvihaaja luonteeltaan.

Vierailija
12/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että Roope tienaa nyt, mutta mitens sitten suu laitetaan, kun tienestit ei näyttelijän hommissa ole kovin tasaisia? Mikäs on Saran oma koulutus, ja miten ajatteli tulla toimeen, jos tulee työttömyyttä tai ero?

Olen pankissa nähnyt, miten toimeentulotukea maksetaan näyttelijöillekin, kun tiput julkisuudesta.

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, sanoi mun faija-vainaani, ja käski tyttöjensä opiskella ja hankkiutua töihin.

Monella viihdemaailman huipulla on hyvät osinkotulot. Jos Roope on osannut sijoittaa rahansa kuten Aku Hirviniemi, niin ei heillä ole tulevaisuudessa hätäpäivää. Tosin jos laittavat kaiken menemään heti, niin sitten asia on toisin.

Vierailija
13/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se Jungerin exä Emilia Poikkeus.

Vierailija
14/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis eroa yhdestäkään suomalaisesta naisesta millään muotoa, muutoin kun että Saralla on ulkonäköä, eikä varmaan edes nalkuta miehelleen ja ole miesvihaaja luonteeltaan.

Valtaosa suomalaisista naisista on ansiotyössä :D

Vierailija
15/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä idiootti tajuat, että tuo on paljon yleisempää suurimmassa osassa muita maita kuin mitä se on Suomessa? :)

Vierailija
16/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Saralla koulutus: hän on kosmetologi. Ei siitä kauan ole, kun valmistui. Miten hänellä voi ura olla ohi, kun se ei ole alkanutkaan?

Vierailija
17/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih! Meille tullaan pakkosyöttämään Salmista joka tuutista tästä hamaan ikuisuuteen 😨 Just päästiin Putouksesta ja heti alkaa enpöske, veitola&salminen, 😢

Vierailija
18/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Saralla koulutus: hän on kosmetologi. Ei siitä kauan ole, kun valmistui. Miten hänellä voi ura olla ohi, kun se ei ole alkanutkaan?

Sieppi on käynyt vuoden kestävän maskeeraajakoulun, eli ei ole kosmetologi. Taisi senkin käydä jossain maksullisessa koulussa, ei siis ole missään valintaprosessissa ollut.

Vierailija
19/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se Jungerin exä Emilia Poikkeus.

Hahaa! Muistan tämän. Hän ei ollut kovinkaan "työorientoitunut" ja etsi itselleen varakasta herrasmiestä.

xD

Vierailija
20/23 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noilla mallihommilla tienaa suht kivasti? Jos ei joka euroa laita menemään, niin sijoittamalla pärjää tulevina vuosikymmeninä.

Tuosta pariskunnasta en tiedä, mutta nyt telkkarissa pyörivässä vaimonetsintäohjelmassa poikamies etsii pullantuoksuista naista. Jokainen tietää, että pullantuoksuinen tarkoittaa kotirouvaa/äitiä, muuten tavallinen työssäkäyvä nainen hakee pullat leipomosta. Leipomista harrastavat ovat asia erikseen.