Jari Sarasvuo ja suun suuroperaatio - mistä oikein on kyse?
Mistä ihmeestä on oikein kyse Jari Sarasvuon suuhun/leukaan kohdistuvassa suuroperaatiossa? Lehdet ovat täynnä lööppejä, mutta itse asiasta puhutaan vain epämääräisin kiertoilmauksin, omituista?
Mitä Sarasvuolle oikein tehdään?
Ja miksi ihmeessä vasta nyt, yli viisikymppisenä?
Kommentit (24)
Vai leuan suuroperaatio.
Mikä hiiri tuollaista pikkujuttua etukäteen itkee.
Minä olen 47-vuotias perheenäiti, paha yläpurenta, väliltä Jari Sarasvuo - Freddy Mercury. Sain juuri oikomiskojeet suuhun, leukaleikkaus on vuoden tai parin sisällä. Sairaalassa menee pari päivää alaleuan katkaisun ja eteenpäin siirron jälkeen. Muuten kyseessä on tavanomainen oikomishoito.
Miksi iso mies tekee siitä tuollaisen numeron?
Onhan siinä se pahin riski: leikkauksen jälkeen alahuulesta menee tuntohermoja ja jatkossa tyylikäs kahvinjuonti tai shampanjalasin kilistely ei ehkä enää onnistu julkisesti, kun alahuuli on puoliksi halvaantunut ja juomat tippuu rinnuksille, kun huuli on tunnoton.
Toinen riski on ne hammaslääkärilaskut, itse saan kyseisen operaation julkisen terveydenhuollon kautta, Sarasvuo saattaa joutua kääntymään yksityisen hammaslääkärin puoleen? Yläpurennan on oltava merkittävä, jotta pääsee kunnalliseen oikomishoitoon.
Poliklinikkamaksuja tulee kerran kuukaudessa 37€, sekä aiihen päälle toimenpidemaksut 50-250€/ kerta ja tietenkin se 2-3:n päivän sairaalalasku.
Minusta Sarasvuolla on ihan hyvät hampaat, mutta ehkä tosiaan vähän viuhkamaiset ylähampaat? Ei kuitenkaan häiritsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis haluaako hän pois ne töröttävät etuhampaat, miehekkäämpää leukaa, mutta ei ole kehdannut ottaa sairaaslomaa ennen tätä ja nyt sitten tekee asiasta numeron, että ohitettaisiin se esteettinen puoli? Aiheuttaahan purenta toki muitakin vaivoja, mutta kun asiaa on lykätty näin pitkään niin ilmeisesti ei mitään kovin suurta.
Juuri tästä on kysymys eli kauneusleikkaus. Mikään ei ollut vaarassa, varsinkaan se puhekyky.
Mulla korjattiin pahan kolarin jälkeen, kun hampaat lensi kaikki kurkkuun ja leukaluut meni säpäleiksi ja tuli kasvoista ulos.
Yhdelle ystävälle tehtiin isoja leukaleikkauksia Kirurgilla 50-kymppisenä, kun purentavika aiheutti halvaannuttavia päänsärkyjä.
Sarasvuo on taitava pitämään dramaattisia taukoja puheensa seassa sekä tuomaan jotain sellaista "energiaa" tilanteeseen (hankala selittää...), jopa A-studion juontaja oli selvästi altavastaajana, vaikka yleensä nämä juontajat pyrkivät täydellisesti koko ajan hallitsemaan noita haastattelutilanteita.