Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...
Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..
M31
Kommentit (325)
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Juu olisi minunkin mielenkiintoni loppunut tuohon saunavihjaukseen.
Minä saunon vain tuttujen kesken. En ventovieraan kanssa, jonka olen pari kertaa hätäisesti nähnyt.
Ja tiedän, että todella moni on kanssani samoilla linjoilla.
Saunomisen ehdottaminen on lieroa, koska siinä on piilotarkoitus.
Ensin joku kerta seksiä, sitten vasta saunaa.
Me ei olla Itä-Euroopassa tosin sielläkin nainen haluaa eka nähdä ravintolassa. Jatkot kylpylässä. Mies maksaa.
Ongelma ei ole naisten häilyvyys, vaan miehen päällekäyvyys.
No oli kyllä törkeää. Pitäisi muka lähteä puoli oudon ukon kämpille olemaan alasti. Mikä ihmeen saunomisvimma miehillä on? Jättäkää ne peseytymiset, ulostamiset ja ruumiintoiminnot johonkin muuhun hetkeen kuin treffeihin ja tapailuun.
Olit kivaa kaveriseuraa, mutta ei ollut kipinöintiä. Salaa toivoi, että olisit kokenut samoin, mutta saunavihjaus paljasti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Saunomisen ehdottaminen on lieroa, koska siinä on piilotarkoitus.
Ensin joku kerta seksiä, sitten vasta saunaa.
Mikäs saunomisessa on piilotarkoitus? Saunassa rauhoitutaan ja nautitaan lämmöstä.
Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.
Itse inhoan saunomista, innokas saunojamies ei sovi mulle.
Saunomaan kaksien treffien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Johtui saunomisideasta. Se on törkeä.
Eletään suomessa eikä missään amerikassa missä alastomuus on pahin synti?
AP
Toi on suora panemiskutsu. En minäkään nappaisi siihen, jos olen vasta kerran ennen tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.
Ei se ikinä johdu väärästä ehdotuksesta vaan väärästä miehestä. Jos ap olisi miesmallin näköinen, olisi nainen jo ekojen treffien jälkeen pyytänyt kotiin jatkoille.
Toivottavasti joku mies lukee aloituksen ja vastaukset, vaikka provo onkin.
Kerran eräs mies oikeasti ehdotti, että olisin lähtenyt hänen mökilleen saunomaan. Juu kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eletään suomessa eikä missään amerikassa missä alastomuus on pahin synti?
AP
Elä yksin siellä suomessas jossa juostaan alasti vieraissa kylpyhuoneissa.
Ap, me pantiin kolmansilla treffeillä mun autossa. Ja edelleen ollaan yhdessä<3