Onko muita joiden ulkonäköä kukaan ei koskaan kommentoi?
Kaveri juuri selitti kuinka on tavannut miehen joka ekaa kertaa kutsuu häntä seksikkääksi, kun yleensä häntä on aina kuvattu söpöksi jne. Tajusin samalla että minua ei ole kukaan ulkopuolinen (ei kyllä läheisetkään eikä perhe) ikinä kommentoinut ulkonäöltä. Olen 23-vuotias eikä kukaan kännipena baarissa ole tullut koskaan sanomaan ulkonäköön liittyvää kommenttia eikä kukaan kuka on ollut ihastunut minuun ole sen ihmeellisemmin kommentoinut ulkonäköäni, ei edes poikaystäni. Tajusin ettei minulla ole hajuakaan mitä mieltä ihmiset ovat ulkonäöstäni, olenko hyvänväköinen vai ruma vai siltä väliltä. Ainoa kommentti jonka saan on että olemme näyttävä pari poikaystäväni kanssa ja hän on kyllä todella hyvännäköinen kaikkien mielestä.
Olen kyllä aina ajatellut ITSE olevani ihan ok näköinen ,en mikään klassisen kaunis ja ajattelen poikaystäväni olevan paremman näköinen, koska hän on todella hyvännäköinen. Tuli vain totaalisen tyhmä olo kun tajusin etten tiedä miten kuvailisin itseäni yksityiskohtia enempää jo täytyisi. Onko muita vastaavaa kokeneita? Onko teillä hyvä vai huono itsetunto?
Kommentit (26)
Olkaa kiitollisia, ettei teitä ole haukuttu pahemmin. Itse olen kuullut kuullut niin kehuja kuin haukkuja. P*lluani on sanottu yleensä hyväksi, viimeisin tapaus haukkui väljäksi ja vertasi exänsä kireämpään (jätin miehen, oli muitakin huonoja puolia, mm. pienehkö penis, josta vihjailin, päihdeongelmaa.). Silmiäni on haukuttu pieniksi, pienehköt ne ovatkin. Ja nyt kun oon lihava, sitten on helppo haukkua. Jalkojani on haukuttu isoiksi, pituuttani ei ole haukuttu, vaikka olen 170 cm. Kasvojani on kehuttu kauniiksi, varsinkin suuta ja poskipäitä. Isoja rintoja on kehuttu. Parhaat poikaystävät eivät ole haukkuneet. Olen luonteeltani ystävällinen yleensä ja kiltti, ehkä herätän joissakin sadistisia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksestasi päättelen, että olet aika hyvännäköinen. Ihmiset eivät anna sinulle lohduttelukehuja kun näytät tavallista paremmalta, koska näytät aina hyvältä. Kaunista tuntuu ehkä hölmöltä kehua, kun ajattelee, että ainahan sitä kehutaan jne.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Aina ei kauniitakaan kehuta. Olen seurannut sivusta kun lauma akkoja jako kehuja kaikille muille paitsi sille joka oli oikeasti kaunis ja hyväkroppainen.
Näin se yleensä menee.
Sama juttu täällä. Kun katson peiliin tai valokuviani, olen oikein tyytyväinen ulkonäkööni. En kuitenkaan ikinä saa mitään kommentteja ulkonäöstäni. Minusta olisi mukavaa, jos edes mieheni joskus kehuisi minua nätiksi, mutta ei.
Nuorena sain jatkuvasti kommenttia, olin WT-nainen.
Nykyään olen hyväosainen vatsakas ja saan kommentteja naisilta vatsastani. Jopa ihan tuntemattomat kysyvät olenko raskaana.
Tuosta tulee paha mieli. Mieheni on hämmästynyt käytöstapojen puutteesta.
Mutta sanoisin, Ap, et sä mistään paitsi ole jäänyt:) On hyvä, kun tiedät itse millainen olet. Ei ne muiden sanat, vaan miehesi vierelläsi olo <3
Näköjään muuta sanottavaa ei ole kuin alapeukkujen laittaminen. Niitä on aika vaikea tulkita kun voivat olla ihmettelyä, vihaa tai puuttumista kirjoitusvirheisiin.
t.20