Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä nämä kesäaamut on ihania:-)

Vierailija
07.07.2008 |

Aamulla heräsin aikaisin, luin rauhassa lehteä ja join kahvia. Juttelin miehen kanssa, pyöräytin tuoreet sämpylät perheelle ja läksin sitten rauhassa töihin. ja olin ensimmäinen työpaikalla:-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pk-seudulla vain 12 astetta, ei siinä paljoa terassilla istuskella:(

Vierailija
2/3 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin kun 3 v herätti, sitten mentiin sen kanssa aamupalalle ja se tapansa mukaan yriti pompottaa äitiä miten sattuu. Kuten tavallista, ei onnistunut. Söin aamupalan ja lähdin töihin, kuulin kyllä että pari muutakin lasta oli yläkerrassa herännyt.

Mies ja vauva nukkuivat. Harvinaisen rauhallinen aamu mulla. Ja kylmä oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jos klo 8-9 saisi herätä (vaikka olisi sekin ollut mulle liian aikaisin aikana ennen lasta). Nyt herään silloin kun lapsi herää, eli klo 5-7. Tänään n klo 6. En osaa nauttia aamuista, laitan vain lapsen sitteriin keinutettavaksi, johon se sitten nukahtaakin hetkisen päästä, ja itse koomailen tietokoneen edessä jonkin aikaa.

Pitäisi ottaa tavaksi mennä tuonne terassille juomaan aamukahvi/-tee, ja ihastella ilmaa/katsoa ihmisiä jotka kiirehtivät töihin. Se voisi piristääkin aika lailla. Ja sitten lähteä kunnon reippaalle lenkille koiran ja vauvan kanssa, ja sen jälkeen hoitaa päivän siivoamiset.

Jep, tuo muuten kuulosti hyvältä suunnitelmalta! Niin rupean tekemään.