Koko palstasta meni maku kun peukut lähti :(
Ei täällä ole enää yhtä siistiä. Ennen oli mukavampi kuin kirjoitti jotain ja peukaloista näki muidenkin mielipiteet. Ihmiset on vielä melko laiskoja vastaamaan viesteihin. Peukut takas! :-|
Kommentit (99)
Osassa ketjuissa on peukut aivan normaalisti, esim mungoketjussa
Vierailija kirjoitti:
Sama kohtalo tulee olemaan kuin suomi24-keskustelupalstoilla kun sieltä lähti peukut.Kaikki siirtyivät tänne AV.lle ja nyt sitten siirrytään täältä muualle
Olin suomi24:ssä siihen aikaan, eikä se minua mitenkään haitannut. Käyn silti suomi24:ssä useammin kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta 😞 Mun harrastus päättyi tähän. En jaksa lukea ketjuja näin, Tapani oli selata ketjut petkutusten perusteella 😞 Voi mikä
Munaus!Joo, ei mammat jaksa mitään mikään vaatii oma-aloitteisuutta tai itsenäistä ajattelua. Ullatus!
Tämä on palsta, jota käytetään mikrotaukoihin vaikka kahvilla jne. Silloin pitää toimia nopeasti ja tehokkaasti ja peukut mahdollistivat sen.
Ei niitä peukkuja ole ollut täällä aikojen alusta. Olin palsta-addikti jo ennen peukkuja! Nykyään täällä on niin tylsää, etten välitä, oli peukkuja tai ei.
Mistään en ole löytänyt informaatiota, miksi peukut päätettiin poistaa. Minua tympii täällä se, että ylläpito ei kommunikoi keskustelijoiden suuntaan ollenkaan. Yks kaks vaan poistetaan ominaisuus. Ei olisi suuri vaiva tehdä kiinnitetty julkaisu, jossa lukee että peukutus poistettiin, koska X ja Y. Kyllä ymmärrän, että ylläpitoa varmaan tympii moderoida tällaista roskapalstaa, mutta silti!
Vierailija kirjoitti:
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
Tästä jokaiselle oma peukku niin ei tarvitse rutista.
👍👍
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea oli niiden poistossa? Tappaa koko palsta? Hyvin toimii ainakin mun kohdalla. Tää oli viimenen viesti ja viimenen vierailu palstalla. Hyvää kevään jatkoa kaikille.
👍
Ja toi tuossa yläpuolella oleva valikko on vaihtunut englanniksi 'select a section'. Siis tuossa uusimmat-yläpuolella. Mikä tätä palstaa oikein vaivaa??
Mitä te vielä parutte täällä? Painukaa jo sinne suoli24:seen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukut olivat ainoa asia, joka teki tästä touhusta mielekästä. AV-addiktioni on vihdoin murrettu!
Yläpeukku! Nyt on aika lähteä helvettiin täältä. Kiitos, Sanoma!
1000 yläpeukkua iskee tulta!
Peukutusmahdollisuuden poistamiseen löytyy kyllä aikaa, mutta ei näköjään edelleenkään sen korjaamiseen, että ketjut eivät päivity kunnolla...
Vierailija kirjoitti:
Mitä te vielä parutte täällä? Painukaa jo sinne suoli24:seen!
eri mieltä
Vierailija kirjoitti:
Taisi loppua palstailu tähän. Rasittavaa lukea viestiketjuja, kun joka välissä on joko viesti "yläpeukku" tai "samaa mieltä."
Samaa mieltä.
Todella huono juttu, ei mitenkään perusteltavissa.
Siis mitä täällä nyt on tapahtunut??? Onko nuo peukut otettu pysyvästi pois??? Millä perusteella? En keksi yhtään syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi loppua palstailu tähän. Rasittavaa lukea viestiketjuja, kun joka välissä on joko viesti "yläpeukku" tai "samaa mieltä."
Samaa mieltä.
Todella huono juttu, ei mitenkään perusteltavissa.
Samaa mieltä
Peukuthan palasivat: http://www.vauva.fi/keskustelu/2827643/koko-palstasta-meni-maku-kun-peu…
bugi?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä täällä nyt on tapahtunut??? Onko nuo peukut otettu pysyvästi pois??? Millä perusteella? En keksi yhtään syytä?
Täysin turha toiminto jota käytettiin lähinnä vain manipuloimiseen ja spämmäämiseen.
Ite tykkäsin saada aina alapeukkuja teiltä naisilta, kun kirjoitin tarkoituksellisesti jotain tyhmää, en kuitenkaan mitään tosi törkeää tai naisvastaista. Se oli jotenkin kiihottavaa, mutta nyt sitäkään ei ole.