Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katariina Sourin taulu 2500€

Vierailija
28.03.2017 |

Eikö nuo taulujen hinnat ole aika kovat?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi pyytää. Souri kuitenkin liikkuu piireissä, joten hänellä saattaa olla kavereita ja tuttavia, jotka haluavat tukea Souria. 

Vierailija
62/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu voi jopa haitata omaa tekemistä. Pää menee niin sekaisin teoriasta, että menee 5 vuotta koulun jälkeen, että pääsee omaan tekemiseen kiinni. 

Taiteilijalle vaikeinta on löytää oma juttu. Kaikki eivät sitä löydä koskaan. Teokset eivät ole silloin omaperäisiä ja tunnistettavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tauluja ostaa vain Katan tuntevat, joiden luona se käy kylässä ja hekin puoli-ilmaiseksi. 

Toritaidetasoa, eli new age hippifestareiden myyjäisissä.

Vierailija
64/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tauluja ostaa vain Katan tuntevat, joiden luona se käy kylässä ja hekin puoli-ilmaiseksi. 

Toritaidetasoa, eli new age hippifestareiden myyjäisissä.

Aika monesti tutut ostavat taidetta. Saavat varmaan iloa ja hyvää energiaa Sourin seurasta. 

Souri vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. 

Vierailija
65/65 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toritaidetasoa, eli new age hippifestareiden myyjäisissä.<<<

Aha? Itse en tunne Souria, mutta pidän, todellakin pidän hänen taiteestaan. Olen ostanut 2 taulua häneltä ja maksanut molemmista - tyytyväisenä - pyydetyn hinnan. Tulevaisuudessa ostan  varmasti lisääkin Souria seinilleni. Minulle hänen taiteessaan on tarinaa ja syvyyttä. En tajua, miksi taidetta pitäisi haukkua. Luovuudelle tilaa, ja yksi tykkää yhdenlaisesta taiteesta, toinen toisenlaisesta. Minä tykkään Sourin töistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi