Katariina Sourin taulu 2500€
Kommentit (65)
Koulu voi jopa haitata omaa tekemistä. Pää menee niin sekaisin teoriasta, että menee 5 vuotta koulun jälkeen, että pääsee omaan tekemiseen kiinni.
Taiteilijalle vaikeinta on löytää oma juttu. Kaikki eivät sitä löydä koskaan. Teokset eivät ole silloin omaperäisiä ja tunnistettavia.
Noita tauluja ostaa vain Katan tuntevat, joiden luona se käy kylässä ja hekin puoli-ilmaiseksi.
Toritaidetasoa, eli new age hippifestareiden myyjäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Noita tauluja ostaa vain Katan tuntevat, joiden luona se käy kylässä ja hekin puoli-ilmaiseksi.
Toritaidetasoa, eli new age hippifestareiden myyjäisissä.
Aika monesti tutut ostavat taidetta. Saavat varmaan iloa ja hyvää energiaa Sourin seurasta.
Souri vaikuttaa mukavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Toritaidetasoa, eli new age hippifestareiden myyjäisissä.<<<
Aha? Itse en tunne Souria, mutta pidän, todellakin pidän hänen taiteestaan. Olen ostanut 2 taulua häneltä ja maksanut molemmista - tyytyväisenä - pyydetyn hinnan. Tulevaisuudessa ostan varmasti lisääkin Souria seinilleni. Minulle hänen taiteessaan on tarinaa ja syvyyttä. En tajua, miksi taidetta pitäisi haukkua. Luovuudelle tilaa, ja yksi tykkää yhdenlaisesta taiteesta, toinen toisenlaisesta. Minä tykkään Sourin töistä :)
Kyllähän sitä voi pyytää. Souri kuitenkin liikkuu piireissä, joten hänellä saattaa olla kavereita ja tuttavia, jotka haluavat tukea Souria.