Ylä- ja alapeukut on hävinneet
Kommentit (25)
Tää in niin tätä suomea..ettei kukaan vaan pääse ilmoittamaan omaa mielipidettä edes peukutuksella !!
Peukutus passivoi. Paljon helpompaa peukuttaa kuin kirjoittaa järkevä mielipide vastaukseksi. TOivottavasti myös vähentää trollaamista ja muuta hevonpaskan jauhamista.
Vierailija kirjoitti:
Peukutus passivoi. Paljon helpompaa peukuttaa kuin kirjoittaa järkevä mielipide vastaukseksi. TOivottavasti myös vähentää trollaamista ja muuta hevonpaskan jauhamista.
Nythän viestejä tulee enemmän eli trollitkin voi aktivoitua. Ei peukuttajat yleensä jaksaneet todennäköisesti trollailla.
Vierailija kirjoitti:
Komppi. Jos on pakko olla peukut, niin vain yläpeukut mahdollisiksi.
Nyt on sit pakko kommentoida ihan kaikkiin älyttömyyksiin kun ennen vaan peukutti. En jaksais.
Väärinpeukuttajia liikaa liikeenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sit pakko kommentoida ihan kaikkiin älyttömyyksiin kun ennen vaan peukutti. En jaksais.
Ihan hyvää tekee sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku sulle!
Luulen, että palsta kuolee nyt kokonaan aina öisin, kun ei pysty enää edes peukuttamaan. Itse olen kova peukuttaja ja tuntuisi todella typerältä kirjoittaa jokaiseen mieluiseen kommenttiin "samaa mieltä".
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että palsta kuolee nyt kokonaan aina öisin, kun ei pysty enää edes peukuttamaan. Itse olen kova peukuttaja ja tuntuisi todella typerältä kirjoittaa jokaiseen mieluiseen kommenttiin "samaa mieltä".
Peukku tälle.
Voisi edes yläpeukut olla mahdollisia.
Ihan parhaita oli ne ketjut, joissa pystyi peukuilla vastaamaan kysymykseen, tyyliin "oletko syönyt tätä ruokaa", jossa yläpeukku tarkoitti että olen, alapeukku että en, ilman sen kummempaa tunteenpurkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👎🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku sulle!
Yläpeukku sun alapeukulle
Vierailija kirjoitti:
Tää in niin tätä suomea..ettei kukaan vaan pääse ilmoittamaan omaa mielipidettä edes peukutuksella !!
Yläpeukku
Mutta eiköhän oo tilapäistä kun palstan kielikin on osittain englanniks, jotain bugia vaan.
Vierailija kirjoitti:
alapeukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän viestejä tulee enemmän eli trollitkin voi aktivoitua. Ei peukuttajat yleensä jaksaneet todennäköisesti trollailla.
yläpeukku
Ihan mahtavaa, palsta-addiktio parani sekunnissa!
Mitkä hemmetin peukut? Ne oli kyllä ihan vaan nuolia.
Olen pöyristynyt jos tämä tehtiin tarkoituksella
Sensuuria! Direktiiviä! Hyysäystä! Pohjois-Koreaa! Hallitus perkele, Sanoma saatana! Tai sitten softassa jotain vinossa.