Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat eivät halua tavata lastenlasta

Vierailija
28.03.2017 |

Vika mikä minussa on, olen nuori. Olen pilannut heidän pojan elämän.
Tätä tässä raskaana ollessa miettinyt ja näin kai edetään. Itkettää yhä koko tilanne.
Lapsen isä jätti tietoisedti läyttämättä ehkäsyä, vaikka toisin toivoin. Kun otin useemman kerran keskeytyksen puheeksi, se ei tullut kuuloonkaan. Lapsen isä pyysi ja rukoili ja vaati ja istui sen yön meillä vaatien ja pyytäen lapsen pitämistä kun olin menossa lääkäriin. Hän lupasi nuoresta iästään huolimatta huolehtia ja vaikka ottaa yksin itselleen lapsen, jos en pystyisi /haluaisi pitää.
Yritin varovasti ja asiallisesti kertoo tuon näkökulman tulevalle isovanhemmalle (äidille) mutta turhaan. Hän vain haukkui minut kuinka kehtasin pilata hänen poikansa elämän ja tulevaisuuden. Eikä halua olla koskaan tekemisissä minun tai lapsenlapsen kanssa. Ja tämä on vasta jäävuoren huippu

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Jo on aikoihin eletty! Tuntuu pojan äiti olevan mielenterveysongelmainen tai muuta vakavaa ongelmaa hänellä.

Ap: pysyttele itsesi ja lapsesi vuoksi kaukana tuollaisesta.

Hyvin tulet pärjäämään muutenkin. Kaikkea hyvää tulevaan.

Vierailija
102/109 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin tätä luettuani mietin et onko toi tuleva mummu ihan terve?

3? lasta hylännyt? Minkä ikäisiä ne muut lapset on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse edes puhua poikaystäväsi sukulaisille asiasta, hän voi hoitaa oman sukunsa itse. Sinuna kirjoittaisin ylös kommentit, niille saattaa olla tarvetta joskus tulevaisuudessa kun on anteeksipyyntöjen aika.

Ei teistä kumpikaan voi pakottaa ketään sukulaista tapaamaan lasta, ja koska lapsi ei ole edes syntynyt vielä, niin turha on vääntää asiasta ja saada pahaa mieltä. Keskity nyt raskauteen ja elämän järjestämiseen. 

Vierailija
104/109 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä lastaan jotka tuleva mummo on jättänyt vuosien varrella, ovat kaikki täysi-ikäisiä.

En olisi vauvasta kenellekkään isän suvun henkilölle puhunutkaan, mutta tämä mummo laittoi viestiä ja vaati vastauksia ja hänellekin vain kerran vastasin. Hänen puoleltaan loan heitto senkun jatkui ja jatkui. Ja minunkin vanhempani haukuttiin .

Kaikista viesteistä on näyttösieppaus ja tallennettu tietokoneelle.

-ap-

Vierailija
105/109 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni on että pysyttele kaukana moisesta anopista !!

Vaikuttaa henkilölle josta tulee vielä paljon harmia elämäänne.

Tsemppiä hei kaikkeen tulevaan !!

Vierailija
106/109 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä aikuisia on moneen lähtöön. Itse en olisi koskaan sanonut tyttärelleni,jota minulla kyllä ei ole,että tee abortti. Nuori itse kuitenkin asian päättää. Keskustella toki kannattaa ja miettiä nuoren apuna asioita ja kysymyksiä joita raskaus ja äitiys nuoressa herättää.Totta, että ei se varmaan helppoa tule olemaan elo pienen vauvan kanssa,etenkin jos omat tai poikaystävän vanhemmat ei raskautta ja tulevaa pientä hyväksy. Sinulla kuitenkin mahtavat vanhemmat. Tulet varmasti saamaan heiltä tarvitsemasi tuen. Uskon,että sinulla ja vauvalla on hyvät lähtökohdat elämään. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
107/109 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, poikaystäväsi on vielä nuori ja miehet tiedetysti aikuistuu hitaasti.

Siitä huolimatta poikaystäväsi pitäis mun mielestä asettua oman lapsensa puolelle.

Alottajalle jaksamista äitiydessä.

Vierailija
108/109 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi kannattanut käydä ensin lukio ja aloittaa lasten tekeminen myöhemmin.

Mikä snobi tonkin kommentin on kirjottanut? Lukioko ainoo oikee koulutustie? Peruskoulun jälkeiselle amattikoulutukselleko et anna arvoa?

Vierailija
109/109 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap:lle? Onko tilanne yhtä tulehtunut edelleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi