Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^*^*^*HELMET, VIIKKO 28*^*^*^

07.07.2008 |

Uuteen viikkoon siskot!!!

Viime viikon keskustelut:

[http://http://www.perhe.fi/keskustelut?p_p_id=f...|http://http://www.pe…]

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt viikon verran ollut maha tavallista löysempi,vaikka joka puolella toitotetaan ummetusta...

Siis reilusti löysempi,eh :)

Vierailija
62/73 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ummetuksesta ei tietoakaan, pikemminkin mennään siellä varpusparviosastolla ;) Tai no ihan löysää se ainakin on. Mutta tämäkin vissiin kuuluu kuvioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon jokaiselle jaksamista eteenpäin!

Voimahalit!

Vierailija
64/73 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, täällä oli kamalia uutisia. Nektarille, Tuplajuhlalle ja EE:lle voimia ja jaksamista!

Voi harmi EE, olisi tosiaan kiva yhdessä odottaa. Kiitos kaikista tsemppauksista, mutta katsotaan nyt miten tässä käy, voi olla, että seuraan perästä kohta.

Mökillä ollessa oli tullut kutsu ultraan, mutta vasta ensi viikolle, se on nt-ultra. Ja toinen aika oli sitten siitä kuukauden päähän eli elokuun lopulle erikoislääkärille. Mielestäni kumman pitkä väli, jos parvorokkoa aiotaan seurata. Jos turvotusta tulee, niin se on kuukauden kuluttua myöhäistä. Mutta täytyy ottaa puheeksi sairaalassa. Tällä hetkellä vain inhottaa se, että oireet on minimissä ja pelkään pahinta. Inhottavaa odotella reilu viikko vielä ultraa tässä tilanteessa.

Tervetuloa uusille!

Pioni: Raskauden alkuvaiheeseen saattaa kuulua tyypillisesti ns. hengenahdistusta. Verimäärä lisääntyy ja tuntuu kuin tosiaan pitäisi haukkoa henkeä. Menee ohitse ja jos ei mene, niin sitten yhteyttä neuvolaan.

Mökillä tuli siis oltua ja tämä parvo aihe mietitytti kyllä aika lailla. Tuntuu, että menee koko loma ohi vain odotellessa sitä ultraa. Muuten oli kyllä mukavaa, oli lämmintä ja sain vain istua ja lueskella kirjaani miehen touhutessa lasten kanssa. :)

Hilpsu rv 10+2

Vierailija
65/73 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nektar, tuplajuhla ja EE:

Tosi lämmin rutistus ja pahoittelut teille kaikille. Enempää en osaa sanoa. Koittakaahan jaksaa.

Tervetuloa kaikki uudet mukaan.

Olen ollut hiljaiselolla, kun on tullut välillä punertavaa vuotoa valkovuodon seassa ja jännitellyt. Kipuja ei ole ja raskausoireet on.

Eka neuvola olisi keskiviikkona.

Vierailija
66/73 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella paljon halauksia teille keskenmenneille. Minulla meni ensimmäinen lapsi kesken vk 20. Nyt odotan viidettä, rv 11. Jokainen odotus on ollut yhtä vuoristorataa. Välillä hyvillä mielin välillä huonolla. Ja nyt jotenkin pelkään enemmän tätä raskautta. En osaa sanoa miksi. Ehkä tämä ikä tekee myös tepposia. Olen 37v ja nyt on enemmän aikaa seurailla itseään. Ihana kuulla että muut pähkäilevät samoja asioita. Saatiin lainaksi sellainen sydänäänien kuuntelu laite ja emme ole saaneet sydän ääniä kuulumaan. Siitähän lisää huolia. Milloin teillä on kuulunut äänet? Arkuli rv 11

Vierailija
67/73 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Halaan täällä takaisin*!

Nektarille ja tuplajuhlalle voimia ja onnea uuteen yritykseen =o) - kyllä se meidänkin vuoromme vielä koittaa, eikös vaan =o).

Hilpsu, olet kovasti mielessäni, ja toivon, että sinulla silti menisi tämä odotus hyvin! Olen hengessä mukana kuitenkin =o).

Terkuin EE *yhä luonnollista vuotoa odotellen*

Vierailija
68/73 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti sanoi tänään yhtäkkiä,et "Sun täytyy olla raskaana,sun maha on niin kasvanut" ja mie olin ihan et häh?

Oonhan mie itsekkin tajunnut et se on kasvanut mutta et niin muidenkin silmissä,jaiks!! Kohta kaikki huomaa ja on vasta rv7+??

Vierailija
69/73 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viimeviikolla sain vasta äänet kuulumaan kun aikansa haki, ihan häpyluun päältä kun kuuntelee ja hiukan painaa niin ensin mulla kuului pelkkä istukan kohina ja sitten alkoi kuulumuun lumps lumps lumps lumps 160 kertaa minutissa :))

lastwish 10+2

Vierailija
70/73 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joudun suureksi surukseni poistumaan täältä... Keskenmeno tuli viimeyönä ja nyt ollaan sitten niin toivottoman yksin. Ei enää miestä eikä toivoa omasta lapsesta...

Ihan hirmuisesti onnea kaikille vielä mukana pysyville!

Vierailija
71/73 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nyt sain kuulumaan sydän äänet. Olin varmaankin kuunnellut liian ylhäältä tai en ollut uskaltanut painaa tarpeeksi. Oli se niin ihanan kuuluista. Tittanille oikein paljon voimia jaksamiseen.

Vierailija
72/73 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sit väärään paikkaan edellinen teksti...

Vierailija
73/73 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei hirveen pahasti käyny tuolla Rodoksella, jeminazhan se nyt siellä oli. Huih...

Viime perjantaina oli eka neuvola käynti, ja hyvinhän se meni, "täti" oli mukava. Ens viikollakohan se piti käydä verikokeissa ja 4.8 on sitte np-ultra ja ens kuun puoleen väliin on sitte neuvolalääkärille meno. hih. Ihan hyvillä mielin tässä ollaan :)

Ikäviä uutisia ollut paljon, jaksamista kaikille!