Olen päättänyt olla koskematta mieheeni millään tavalla (paitsi jos se pyytää) kunnes se onnistuu kohtelemaan minua edes viikon vähättelemättä tms.
Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, itsenne todellakaan vähättele miestä, joka päivittäin sanoo minusta jonkun vähättelevän kommentin. Niin ja olen sanonut asiasta. Siitä en ole, ettei mua huvita koskea siihen enää mutta ehkä on huomannut, vaan ei siltikään lopettanut vähättelemistäni.
Kommentit (42)
Viikon vain? :)
Minä en ole koskenut vaimooni kahteen vuoteen. Hän sanoi, että häntä inhottaa minun kosketukseni. No sitä saai mitä halusi. Onneksi kohta ero on selvä ja pääsee nauttimaan kesästä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Viikon vain? :)
Minä en ole koskenut vaimooni kahteen vuoteen. Hän sanoi, että häntä inhottaa minun kosketukseni. No sitä saai mitä halusi. Onneksi kohta ero on selvä ja pääsee nauttimaan kesästä yksin.
Onpa surullista luettavaa, että ihmisten avioliitot on tällaisia. Tässä ei tosiaan ole muu kuin ero mahdollinen. Ikävää, että toista ei voi koskettaa ja ikävää, jos toisen kosketus inhottaa. Kun siis ollaan avioliitossa, jonka perusta on mielestäni läheisyys ja toisen koskettaminen sekä helliminen.
Kyllä se sitten illalla v******* kun ukko vetelee nenän edessä käteen
Tuo suhde ei tule enää ikinä toimimaan
Monesti tuntuu että olen voittanu lotossa kun näitä tarinoita täällä lukee.
24vuotta avoliitossa ja päivittäin kosketellaan ja keskustellaan edelleen.
M43
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Olen ollut ap:n tilanteessa. Mies sanoi jotain, minkä yli en päässyt ja oli toki muutenkin huono. Puolen vuoden kuluttua lähdin menemään.
Miksi minun pitäisi vastentahtoisesti koskea ihmistä joka vähättelee minua? En tule enää asettamaan itseäni niin nöyryyttävään asemaan. Ap
Puhu. Puhu. Mököttäminen vie teidät vaan kauemmas ja suhteen jumiin.
Naurettava surkimus...Ei vaikuta ihan aikuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut, viimeksi eilen enkä mökötä. Mutta vittu en enää halua koskea (ennen kuin se vähättely yms. loppuu)! Ap
Modernin suomalaisnaisen suosituimmat tavat hoitaa parisuhteen ongelmia ja haasteita:
-Kosto
-Vertaistuen hakeminen anonyymeiltä, uusfeminismiä ja miesvihaa huokuvilta nettifoorumeilta
Ei ole mikään ihme, että erotilastot ovat aivan saatanan synkät. Good job, ladies.
Vierailija kirjoitti:
Modernin suomalaisnaisen suosituimmat tavat hoitaa parisuhteen ongelmia ja haasteita:
-Kosto
-Vertaistuen hakeminen anonyymeiltä, uusfeminismiä ja miesvihaa huokuvilta nettifoorumeiltaEi ole mikään ihme, että erotilastot ovat aivan saatanan synkät. Good job, ladies.
Onko mielestäsi miehellä oikeus vähätellä vaimoaan vuosikausia ilman mitään seuraamuksia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut, viimeksi eilen enkä mökötä. Mutta vittu en enää halua koskea (ennen kuin se vähättely yms. loppuu)! Ap
No, mutta voithan mennä sitten samantien kauemmaksi. Jos olet päättänyt, että ei... niin miksi siinä saman katon alla mököttää? Ei se ukko näköjään tajua. Kuinka kauan meinaat jurpottaa ja kiukutella kylmää sotaa?
Kenelle osoitat ja mitä?
Jos ukko vähättelee...eikö hän arvosta sinua? Jos ei arvosta, noin miksi edes odotat mitään tai näytät mitään mieltäsi ? Miksi et vaan päätä, että tämä oli tässä. Minä etsin sellaisen paikan ja ihmisen, että minua arvostetaan.
Arvostatko sinä itse itseäsi? Miksi jäät vähättelevän ihmisen kanssa suhteeseen? Että saat osoittaa mieltäsi? Luota itseesi. Muuualkakin on elämää ja arvostusta saat ihan vapaaehtoisesti. Ei kai se väkisin tule, se arvostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kosto
-Vertaistuen hakeminen anonyymeiltä, uusfeminismiä ja miesvihaa huokuvilta nettifoorumeiltaEi ole mikään ihme, että erotilastot ovat aivan saatanan synkät. Good job, ladies.
Onko mielestäsi miehellä oikeus vähätellä vaimoaan vuosikausia ilman mitään seuraamuksia? Ap
Mikä saa sinut jakamaan elämäsi tuollaisen vähättelevän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mutta voithan mennä sitten samantien kauemmaksi. Jos olet päättänyt, että ei... niin miksi siinä saman katon alla mököttää? Ei se ukko näköjään tajua. Kuinka kauan meinaat jurpottaa ja kiukutella kylmää sotaa?
Kenelle osoitat ja mitä?
Jos ukko vähättelee...eikö hän arvosta sinua? Jos ei arvosta, noin miksi edes odotat mitään tai näytät mitään mieltäsi ? Miksi et vaan päätä, että tämä oli tässä. Minä etsin sellaisen paikan ja ihmisen, että minua arvostetaan.Arvostatko sinä itse itseäsi? Miksi jäät vähättelevän ihmisen kanssa suhteeseen? Että saat osoittaa mieltäsi? Luota itseesi. Muuualkakin on elämää ja arvostusta saat ihan vapaaehtoisesti. Ei kai se väkisin tule, se arvostus.
EN mökötä! Tarkkailen mielenkiinnolla miehen puheita, josko sanoo taas jotain vähättelevää! Eikä se eroaminen ihan oikeasti ole kovin helppoa, etenkin jos pieniä lapsia perheessä jne.. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kosto
Mikä saa sinut jakamaan elämäsi tuollaisen vähättelevän miehen kanssa?
Masokismi ja huono itsetunto ehkä?
Mitä vielä odotat, vaihda miestä. Elämä on liian lyhyt...