Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1504)
Mynämäen Karjala. Siellä oli joskus pankkikin (!), siis pankki keskellä ei mitään. Yritimme laittaa sieltä pankista rahaa mun tyttärelle Espanjaan, mutta virkailija sanoi, että: "He eivät ole tottuneet tekemään näitä kansainvälisiä rahan siirtoja.."
Emme voineet lakata nauramasta, kun pääsimme ulos sieltä pankista. Kansainvälisestä pankista. :D
Alta. Siitä jos mennään syrjempään kolkkaan, niin kellutaan meressä tai ollaan jossain helvetin pohjoisnavalla asti pystyyn jäätyneitä.
Istunut autossa pelkääjän paikalla Kaamasen tiellä.
Itäsuomi pohjoiseen päin mentäessä. Siellä alkaa tulla jo vaikeuksia ymmärtää ihmisten puhettakin, vaikka olen alkuperäinen suomalainen.
Maailmasta löytyy kaikenlaista, mutta itäsuomi on ihan maailman mittakaavassakin aika outo paikka.
Turistit voisivat tykätä jos mainostaisi, että nyt on eksoottinen paikka jossa kannattaa käydä, jos haluaa nähdä jotain erilaista (Redneck safari?).
Viikko Inarin kunnassa Kolmosjärvellä, Raja-Joosepin rajanylityspaikan lähellä. Oli hieno viikko, kalasääskipariskunta kiereli näköetäisyydellä joka päivä.
Norjassa kerran meidät vietiin pikkuveneellä yli 2h matkan päähän saareen, jossa yksi ainut talo ja yllätys oli että siinä asuinkin turismista elävä nuori lapsiperhe. Piharakennuksessa oli pikkuposti ja laitoinpas tietysti itselleni sieltä erikoileima postikortin, joka tulikin mulle vasta 3vkon päästä reissusta. Saaren nimeä en enää muista, mutta huikaisevat maisemat ympärillään kyllä muistan aina.
Pennsylvanian amissialue. Siellä ainakin tuntui syrjäiseltä.
Kun opasteissakin lukee että Nuijamaa niin minkä takia sinne rajan taakse sitten pitäisi päästä.
Jouskus - 80 luvulla olimme siellä tekemässä Resiinarallin aloitus ohjelmaa. Aamulla, kun lähdimme hotellista ( ainoasta siellä ) sammuneita ihmisiä makasi pitkin nurmikoita ja katuja. Käiken ikäisiä miehiä naisia. Oli aika. Järkyttävä näky, todellinen perähikiä. Kun jotain tapahtui, niin otettiin ” ilo ” irti.
Posio. Käynyt kerran keikalla.
Helsinki ainakin on eniten syrjässä minun Suomestani.
Kadut täynnä vähä-älyistä mölisevää massaa ja punavihreitä wokeglobalisteja.
Kamala paikka valkoiselle ihmiselle. Suorastaan asuinkelvoton.
Kirkenäs