Mikä siinä maidon juomisessa on niin hirveetä? Itse juon noin litran päivässä. Moni tuttu juo myös.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusto käy,maito on täysin turha litku sellaisenaan.
Laitanpa kahviin juustoa. Sekin kyllä käy (leipäjuusto).
Ei kahviin mitään tarvitse.
Tolla periaatteella sä et tarvitse sitä kahviakaan.
Maito pilaa ruokien makuja. Vesi on paras tai lasi viiniä esim. pihvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Laktoosi vanhentaa.
Onneksi meillä on laktoosittomia maitojuomia. Itse juon rasvatonta sellaista nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Yli 4v. litkii maitoa?? 😂😂🤮🤮
Yli 4v kommunikoi kuvilla :D:D:D:D:D
Juon maitoa. Henkilöt joille asia kuuluu;
-
-
-
-
-
-....
Että näin.
Haju. Vauvat on söpöjä, kun heissä on se happamen makea löyhkä, jostain syystä aikuisessa sama kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Törkeesti kaloreita. Purkillisessa rasvatonta maitoa on yli 400 kaloria, yhden aterian verran. Lisäksi mitenköhän mahtavat lehmänmaitoon erittyneet hormonit vaikuttaa ihmiseen?
Suomessa ei laiteta hormoneita lehmiin. Jenkeissä varmaan kyllä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Siis YHDEN PURKIN PÄIVÄSSÄ? Miksi? Jos on jano vesi on parempi janojuoma.
T, vuoden ollut ilman maitotuotteita ja iho voi paremmin, vatsaa ei turvota eikä esiinny limaisuutta kurkussa
Juon myös litran rasvatonta maitoa päivässä eikä ole mitään oireita. Vahvat luut. Teinit juo punaista maitoa, jota käytetään myös ruuanlaittoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis YHDEN PURKIN PÄIVÄSSÄ? Miksi? Jos on jano vesi on parempi janojuoma.
T, vuoden ollut ilman maitotuotteita ja iho voi paremmin, vatsaa ei turvota eikä esiinny limaisuutta kurkussa
Mulla nuo kaikki oireet vaikka en ole käyttänyt maitotuotteita nimeksikään. Pitäisiköhän minun sitten aloittaa?
Oletteko googlettaneet mitä lehmän maidon kaseiini tekee kun pääsee elimmistöön?
Maidontuotannossa lehmiä raisk
ataan nonstop, jotta lehmä tuottaisi lisää maitoa. Vasikat viedään heti pois, ja lehmä jää lypsykoneeksi. Surkeaa elämää.
Ihan yhdentekevää mitä muut maidonjuonnistani ajattelevat. Minähän M52 juon edelleen päivittäin, parhaina tuon litran.
Maidonkieltäjät ovat kuin uskovaiset tai vegaanit tai muut fanaatikot, aina tuputtamassa mielipiteitään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko googlettaneet mitä lehmän maidon kaseiini tekee kun pääsee elimmistöön?
Eipä kiinnosta höpöhöpö jutut. Oletko itse googlannut, mitä toisten valinnoista vinkuminen tekee mielelle?
Miksipä ei, jos tykkää maidosta. Litra maitoa päivässä on parempi kuin litra olutta.
Vierailija kirjoitti:
Edistää kuolemaa. Löytyy tutkimustietoa. Eli kandee vähentää ei-hapanmaitotuotteiden juontia hieman.
Olisi ukkini elänyt vanhaksi jos ei sitä litraa piimää ja maitoa olisi päivittäin juonut. Lisäksi olisi jättänyt piipun polton kun oli 12 vuotiaana aloittanut. Nyt kuoli 96 vuotiaana, yli 80 oli kun elämänsä ensikerran kävi lääkärissä kun silmä alkoi mätänemään, puhkeamisesta pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta höpöhöpö jutut. Oletko itse googlannut, mitä toisten valinnoista vinkuminen tekee mielelle?
Meinasin vaan että onko siinä yhtään perää. Voisiko joku viisaas perehtyä? Kai täällä joku viisas joskus vuosituhannessa käy.
Piimä on vielä parempi ruokajuoma.
Laktoosi vanhentaa.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31538262/