Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä maidon juomisessa on niin hirveetä? Itse juon noin litran päivässä. Moni tuttu juo myös.

Vierailija
27.03.2017 |

?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito maistuu niin ällöttävältä.

Olen kanssasi juurikin samaa mieltä. Mutta toiset vaan tykkäävät makunsa puolestakin ja halpa herkkuhan tuo on. Luulisin että jopa hieman terveellisempikin kun joku limppari.

Vierailija
62/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavan makuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, etenkään aikuiset, ei tarvitse toisen eläinlajin maitoa yhtään mihinkään. Se pitää mm. pientä koko ajan tulehdustilaa päällä kropassa. Maidontuotanto on lisäksi erittäin epäeettistä.

Lähdeviite tälle pienelle tulehdukselle?

Saman haluaisin lukea. Sokeri pitää kyllä yllä tulehdusta, mutta maito - tuskinpa.

Vierailija
64/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarkoitettu vauvoille, toki jos kokee itsensä vauvaksi niin anna mennä...

Vierailija
65/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun vain omasta puolestani, en tunne trendejä tai nuorison juttuja. Minulle ei ole maito maistunut varhaislapsuuden (80-luvun alun) jälkeen, toki käytän sitä yhä ruoanlaitossa ja joskus harvoin kaakaossa ja muroissa. Mutta juotavana maitona jotenkin vieraannuin siitä jo varhain ja olen juonut sen jälkeen vain vettä janojuomaksi ja ruoan kanssa. Joulun alla laitoin riisipuuroa ja käytin ylijääneen täysmaidon murokipolliseen, ettei menisi hukkaan. Tajusin, että tältä maidon kuuluu maistuakin. Ei ihme, etten ole pystynyt mitään rasvatonta maitoa juomaan.

Vierailija
66/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä varmaan siksi kun koulun navettaharkalla joutunut lehmiä hak kaamaan lantakolalla lypsyrobottiin niin paljon.

Täytyyhän se maito saada sinne kaupan hyllylle keinolla millä tahansa. Lehmä on laiska eläin, hak kaamalla ne kuitenkin menee jos ei muuten.

Ihmiset jotka juo maitoa, voisitvat itse käydä pahoinpitelemässä näitä elukoita.

Helppo se maitopurkki on kaupasta ostaa.

Tajusin että ei minusta ole työntekijää maidontuotantoon, mutta muita opintoja on maatalousalan pk auttanut, eläintenhoidollisia opintoja.

Vierailija
67/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito tutkitusti lihottaa. Roskaa. Vähentää tutkitusti hedelmällisyyttä.

Rasvainen luomu maito. Tekee hyvää. Sisältää kylläisyyshormonia enemmän kuin mikään. Lisää hedelmällisyyttä. Näin muutamia mainitakseni.

Vierailija
68/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä trendeistä, mutta en ole juonut maitoa varmaan sen jälkeen kun täytin seitsemän. Ei vaan pysty, se on niin kauheaa. Mutta ei minua toisten maidon juonti haittakaan. Jokainen tekee niinkuin tykkää.

Vierailija
69/70 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.

Vierailija
70/70 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, etenkään aikuiset, ei tarvitse toisen eläinlajin maitoa yhtään mihinkään. Se pitää mm. pientä koko ajan tulehdustilaa päällä kropassa. Maidontuotanto on lisäksi erittäin epäeettistä.

Lähdeviite tälle pienelle tulehdukselle?

Saman haluaisin lukea. Sokeri pitää kyllä yllä tulehdusta, mutta maito - tuskinpa.

No syitä on paljon,en maitoa tuijottaisi.