Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työntekijän kuvan käyttö mainoksissa

Vierailija
27.03.2017 |

Saako yhtiö x käyttää työntekijän kuvaa mainoksissa ja esitteissä ilman lupaa? Ja jos yhtiö x käyttää työntekijän kuvaa julkaisuissa niin onko työntekijä oikeutettu johonkin palkkioon? Vai lukeutuuko tämä nyt työnantajan työnmääräämisoikeuden piikkiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako yhtiö x käyttää työntekijän kuvaa mainoksissa ja esitteissä ilman lupaa? Ja jos yhtiö x käyttää työntekijän kuvaa julkaisuissa niin onko työntekijä oikeutettu johonkin palkkioon? Vai lukeutuuko tämä nyt työnantajan työnmääräämisoikeuden piikkiin?

Lue uudelleen Outlookista kutsu. Itse olet suostunut kuvattavaksi. Aika tökeröä mennä jälkikäteen vaatimaan mitään tuon jälkeen. Eri asia jos yritys luvatta käyttäisi kuviasi.

Vierailija
2/2 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama subnetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue uudelleen Outlookista kutsu. Itse olet suostunut kuvattavaksi. Aika tökeröä mennä jälkikäteen vaatimaan mitään tuon jälkeen. Eri asia jos yritys luvatta käyttäisi kuviasi.

Öö mitä!? Hahahahaa! Mä en edes ole työelämässä, vaan kotona :D kaverin kanssa tätä vaan pohdittiin. Ja joo on mun kuvani ollut mainoksissa mutta siitä on kohta 10v aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla