Voi hemmetti että mua suututtaa! Mies meni ja osti uuden paidan!
Tajusin vasta äskön kun kävin läpi vaatekaappia. Siellä roikkuu miehen työpaita! Se on ostanut ittelleen uuden kauluspaidan!
Ja te jotka nauratte mulle kun vahdin ja vaklaan miestäni, tajuutteko nyt millasta se on kun siihen ei pysty yhtään luottaan!
Kommentit (17)
Jaaha, se on taas lääkkeiden otto unohtunut.
Ja se mies on sinulle välttämätön asuste, joka sinulla on oltava?
Nyt ihmetyttää, että mitä tekemistä paidan ostamisella ja luottamuksella on keskenään? Tarvitseeko miehesi sinun lupasi mennessään kauppaan? Tarvitsetko sinä luvan mieheltäsi, jos ostat uudet rintaliivit tai sukkahousut?
Ilmoita poliisille tää rikos. Kerro, että puolisollasi on tapana käydä ostoksilla omin luvin ilman valvontaa.
No nyt on maailmankirjat sekaisin! Pitäiskö sun soittaa johonkin auttavaan puhelimeen niin saat heti tukea tohon kriisiin?
Mun mies osti toissa viikolla uudet kalsarit, semmosen kolmen paketin. En ole toipunut vieläkään siitä, valvottaa ihan öisin.
Törkeetä käyttää tuommoista oma-aloitteellisuutta ja mennä itse ostamaan - JSPAP!
Pahinta on kuitenkin kun mies käy oma-aloitteisesti ruokakaupassa, en varmaan toipuis ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen nainen!
Nainen per paita!
tää on varmaan provo, mutta usea suomalainen nainen on oikeesti tollanen.. :(
Nyt ärsyttää, mies osti jo kolmannen fleshlightin.
Mun tyttäreni olisi kauhean iloinen kun sen mies ostais itselleen oma-aloitteisesti jotain,mutta se perheenisä ostaa vaan lapsilleen ja vaimolleen.....vaimo sit ostaa miehelleen jos on ihan pakko kun mies on pitkään pistänyt vastaan.
Täh?