Irc-gallerian nolot yhteisöt ja nimimerkit - muisteluketju!
Voi ei tätä häpeää, isoveljeni oli ottanut talteen noita yhteisöjä mihin kuuluin ilmeisesti ihan vaan pottuillakseen minulle nyt 15 vuotta myöhemmin. Myönnetään, hän onnistui.
Minä, 14v nysvä kuuluin mm. yhteisöihin
"Vittuilu on taitolaji"
"rakas(ju)tellaanko?"
"Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan"
Todellisuudessa en ollut ikinä edes pussannut poikaa enkä uskaltanut edes kiroilla tiukan kasvatuksen takia :D
Kommentit (213)
Oli pakko mennä stalkkaamaan kaverin profiilia, jolla se yhä on tallessa. Tosiaan oltiin jotain 13-14v silloin kun käytettiin galtsua. Se oli sitä aikaa, kun kyseinen sivusto ei vielä ollut täysin kuollut, mutta väki väheni jatkuvasti (lienen siis teitä muita jonkin verran nuorempi. :D)
"Tissit kasvaa, minä en"
"Anteeksi annan mut en koskaan unohda"
"En Pelkää Rakastaa Vaan Menettää"
"Kaulasuudelmafetissi"
"Hymyile eikä kukaan huomaa että sinuun sattuu"
"Alkoholi antaa super voimia"
"suhtqht selevinpåee"
"Kännissä tai ei, sekasin anyway!"
"Väsyttää, vituttaa ja panettaa"
Itse en kyllä oikein muista mihin yhteisöihin kuuluin. Yksi oli ainakin "Itsemurhassa onnistuneet"
Hämärästi muistan etsineeni epätoivoisesti muidua baari-illan jälkeen, joka ilmoitti nikikseen tyyliin jassuuuuhhh∆∆∆. Mutta joo paljon muistoja, tissiherutuskuvia, huulirasvariippuvuutta, *joku ihastus* on kuumaa-yhteisö yms.
Mua ärsytti muuten ihan järjettömästi se, että kun Facebook löi itsensä läpi Suomessa, alkoivat ihmiset perustaa näitä saman nimisiä yhteisöjä sinne! Ei jotenkin sopinut yhtään facebookin 'imagoon' mun mielestä.
Itse kuuluin ainakin yhteisöihin
"Savolaisuus on lahja maailmalle"
"Kauniit naiset ei juo kaljaa"
"TiinaXXii**^^^:n IhQ peipet" (joo tää oli nolo......... ja näitä oli kaikilla!)
Sit hirveästi bändi/kirjayhteisöjä, koska olin kuulemma niin cool ja emo. :D
Sääli kyllä ettei nykyään ole aitoja kuvia, esim. instagramissa. Joutuisi varmaan koulukiusatuksi jos joku yläasteikäinen laittaisi näitä galtsu-tason kuvia instaansa :(
Musiikki on parempaa kuin seksi.
En muista muita yhteisöjä, missä olin. :D
Pidän omaa galtsuprofiilia yllä ihan vaan nostalgisista syistä.
Omia yhteisöjä:
Harrastukset kohdassa mm.
Saatananpalvonta ja juopottelu. Olin hevari xD
Rakkaus kohdassa: El tiempo.
Tätä en olisi ikinä uskonut sanovani, mutta kaipaan galtsua! Tuli ikävä sen avoimuutta ja hassuja yhteisöjä. Galtsu oli facea yksilöllisempi - etusivullasi ja yhteisöilläsi sait jo aika hyvin kerrottua, millainen olet ja mistä pidät/et pidä.
Ja mikä parasta, yhteisöissä oli oikeasti hyvää keskustelua! Miksi, oi miksi facessa ei tuollaista mahdollisuutta ole? :( En ole ollut galtsussa vuosiin, mutta ottaisin mielelläni maailmanlaajuisen irc-gallerian facebookin tilalle. Facehan on loppuen lopuksi aika tylsä.
Mitä galtsujulkkiksia muistatte? Tulee mieleen se yksi platinatukkainen tyttö, oliko nimimerkki Romanssi? Vai sekoitanko johonkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä galtsujulkkiksia muistatte? Tulee mieleen se yksi platinatukkainen tyttö, oliko nimimerkki Romanssi? Vai sekoitanko johonkin toiseen.
Mä muistan ainaki A-Stylen! Näköjään on joku insta"julkkis" nyt https://www.instagram.com/alecastyle/?hl=fi
Jollekin oot vaan muru, mut mulle oot koko pulla <3
Jos et tunne, älä tuomitse
Aamulääkkeet ottamatta
Ei vittu sitte.
Kommenttikyttäys
Vittuako mun kommennteja kyttäät
Vittuako mun yhteisöjä kyttäät
Musiikkimakuni ei rajoHAISTA PASKA
Hymyile, eikä kukaan huoMIO OLET MUNAKOISO
noi kaksi vikaa oli siksi muka hauskoja, että kun yhteisöt näkyi siinä sivussa nii pitkä nimi ei näkynyt kokonaan. Oli trollia niille alkuperäisile. Meni pilalle jonku uudistuksen myötä, jossa yhteisöistä alkoi näkyä kerralla enemmän merkkejä.
Itseä ikuisesti hävettää ne itselaukaisimella ja salamavalolla otetut mukataiteelliset angstikuvat. Harrastettiin myös kavereiden kanssa tota "mennääks ottaa kuvia galleriaan" ja sitte kierrettii kameroiden kanssa pitkin maita ja mantuja ottamassa ai että nii hienoja kuvia :'D
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko 0opsin? On nykyään hyvinkin pullantuoksuinen kotiäiti! Instassa pelkkää lapsiperheen arkea :)
Hahah, tästä tytöstä kyllä revittiin aik8inaan huumoria. Millä nimellä instassa?
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan yhden tytön/naisen, jonka profiili oli täynnä sen omaa taidetta ja niitä oli usein päivän kuvana. Olivat upeita! En vain muista nimimerkkiä, harmi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan yhden tytön/naisen, jonka profiili oli täynnä sen omaa taidetta ja niitä oli usein päivän kuvana. Olivat upeita! En vain muista nimimerkkiä, harmi kyllä.
Oliks se se joku Clover, Tea tai mikä se oli oikealta nimeltään? Sillä oli mageita piirustuksia profiili täynnä :)
"Oh fuck, its monday!" Ja oli niin coolia kuulua tuohon porukkaan. Oon nauranu muuten vedet silmissä tälle ketjulle! Ihan paras pitkästä aikaa :D
Nimimerkillä Zuklaa joskus galtsussa teininä ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanssi? Hänen kuviaan mäkin monesti muistelen, hänestä on ollut täällä joskus puhetta. Ilmeisesti on opiskellut jonkun taidealan ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks se se joku Clover, Tea tai mikä se oli oikealta nimeltään? Sillä oli mageita piirustuksia profiili täynnä :)
Tarkotatkohan Tea Tauriaista? :)
Hoo, tunnistin tuon sen poikaystävän. Tykkäili joskus aikoinaan usein kuvistani, vaikka itse pidän hyvin hiljaista profiilia galleriassa.