Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, minua seurataan - auttakaa minua ennenkuin he huomaavat tämän!!

Vierailija
26.03.2017 |

Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..

Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tuolla ulkona. (The truth is out there)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs päivystykseen ja lue tämä heille. Tulee semmoiset pari metriset valkotakkiset jututtamaan sua ja pääset semmoiseen kotoisaan laitokseen ja ne syöttää sulle semmoisia kivan värisiä pillereitä.

Vierailija
4/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paranoidilta skitsofrenialta.

Vierailija
5/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni aikoja sitten, kun en ollut terve.. Sulla on varmaan ihan kamala ja pelokas olo. :( Suosittelen, että menet kuitenkin terveyskeskukseen. Usko minua. Jaksamisia. <3

Vierailija
6/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hampaassa radiolähetin?

Vierailija
7/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Porvoosta taas . Hän ei tiedä enää kuka on ja esiintyy muina. Häviäjän merkki.

Vierailija
8/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on todennäköisesti vain harhaa, vaikka se varmasti tuntuu sinulle hyvin todelliselta. Mene päivystykseen ja kerro mitä kerroit tänne. Sieltä voit saada apua.

Vierailija
9/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä kannabista

Vierailija
10/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on todennäköisesti vain harhaa, vaikka se varmasti tuntuu sinulle hyvin todelliselta. Mene päivystykseen ja kerro mitä kerroit tänne. Sieltä voit saada apua.

Mutta entä jos ne on siellä päivystyksessä alienien liittolaisia ja syöttävät lääkkeitä joilla aivopesevät ap:n?

Vierailija
11/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs lähikauppaan ostamaan rulla foliota. Ekana pää muovipussin sisään ja runsaasti foliota pään ympärille. Hetken päästä ne salaliitot lakkaavat.

Vierailija
12/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen harhaa kaikki on vain.

Vierailija
13/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap aloittaa nyt tällaisia monta koska jäi WTC iskuteoriassa jälkeen ja yrittää nyt saada näyttämään toiset kirjoittajat ihan kaheleina . Porvoo ja kannabis ei sovi yhteen baskerin kanssa hahah!

Vierailija
14/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alienit ovat militaarin koodipaskaa . Samoin reptiliaanit . Rauhoitu ja mamin maitoa naamaan . Tutimaan .

Vierailija
15/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä VOI KERTOA tästä kenellekkään KAIKKI on ympärilläni liittoutuneita keskenään johonkin hyvin salaiseen ISOON organisaatioon. Lääkärissä kaikki on liittoutuneita ja ilmoittaa heti viestiä eteenpäin kaappaajille. NE etsivät minua koko ajan minä olen piilossa tällä hetkellä!! Auttakaa minua minä pyydän että autatte minua.. minua tarkkaillaan koko ajan HE yrittävät minua löytää..

ap

Vierailija
16/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää me kaipaamme sinua

Vierailija
17/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamin tissiä imet ja mami läpsäisee pepulle tuhmaa poikaa .

Vierailija
18/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö palstaakin?

Vierailija
19/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas käki kukkui kanalan kanssa

Vierailija
20/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä pelkää palstaa siksi mamin selän takana kirjoittaa. Mami kuitenkin auttaa tissiä imemään . Sitten nassu täynnä on hyvä tutia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme