Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan kokenut näin voimakasta rakastumista?

Vierailija
26.03.2017 |

Tapasin miehen, ja se oli menoa ensisilmäyksellä. Oikeastaan tiesin jo ennen tapaamista sen, ajattelin että jotenkin omituisella tavalla tunnen hänet jo. Tapaamisen jälkeen olimme molemmat sekaisin siitä mitä tapahtui ja pyristelleet eroon tilanteesta, koska mies on varattu. Mutta on kuin iso magneetti olisi välillämme. Se vetää niin voimakkaasti toisen luo, että mikään mahti maailmassa ei voi sitä estää. Toinen vaan ikäänkuin elää kokoajan takaraivossa. En ole koskaan tuntenut mitään tällaista eikä aika ja välimatka, hiljaisuuskaan auta yhtään. Olen puolikas ilman tuota ihmistä. Pelottavaakin tämä on, on niin outoa.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Hulluutta Huumaa, Kiihkeyttä Kuumaa..

Vierailija
82/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tämä mies on läheltä Turkua ja nimi on Tero niin ole hyvä. Ota pois! On alussa niin hurmaava mut arki se tulee ja pettämiset.

JEP,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei mä oon kuullut yhdestä lääkäristä..joka pyörittää 2kk välein uutta naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun rakastuin, niin kuului voimakas pamahdus kuin Concordesta (siitä on aikaa) ja lumet tippuivat puista. Jäätte kakkoseksi.

Vierailija
84/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun rakastuin, niin kuului voimakas pamahdus kuin Concordesta (siitä on aikaa) ja lumet tippuivat puista. Jäätte kakkoseksi.

Minulla taas mikroaaltouuni pamahti niin että sulake paloi, ja tiskiainepullosta loppui samanaikaisesti fairy. Pidän erityisesti tätä fairy-merkkiä selkeänä enteenä siitä, että rakkauteni kohde on se unelmieni keiju josta olen aina unelmoinut, eikä minun tarvitse etsiä enää enempää.

Luulen, että vien tällä tarinallani sen ykkönssijan ;)

Vierailija
85/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on ihon-alaiseni. Ikävä vain että olen perheellinen omalla tahollani. Mutta tämä toinen kutittelee sieluani tavalla jolla ei kukaan muu.

Vierailija
86/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ole uniikki lumihiutale. On noita tapauksia muitakin vaikka kuinka. Mutta jokainen rakastuminen ei ole tuota. Ja on tuo niin käsittämätön juttu, etten minäkään ole uskaltanut livenä kenellekään kertoa kokemuksestani. Siinä kun on jotain sellaista mitä ei pysty selittämään. Kaksoisliekkiä minäkin ehdottaisin.

Ihan paskaa nämä kaksoisliekkijutut! Oikeasti!

🙄

Eihän sitä kaksoisliekkiä ole lähellekään kaikki kokeneet. Aika harva kuitenkin. Se että sinä olet vihainen asiasta, josta sinulla ei ole kokemusta, on ihan ymmärrettävää. Voihan tuntematon olla pelottavaa.

Mutta sen voin sanoa, että kaksoisliekki ei ole ihastumista. Eikä sen ydintä ole toisen vainoaminen tai epätoivoinen ripustautuminen. Tää mitä sinä vihaat, on jotain ihan muuta.

Minulla on myös ekaa kertaa elämässäni sellainen olo, että ei ole tarvetta eikä halua ripustautua, anella tai yrittää mitään. Olo on samalla siis tyyni, mutta kuitenkin miehestä sekaisin. Aiemmissa (epäonnistuneissa) ihastuksissani olen yrittänyt anella miestä, roikkunutkin. Nyt otan vastaan sen mitä tulee, tietäen kuitenkin että mies asustaa minussa, kävi mitä kävi. Ap

Vierailija
87/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis taisin jo aloituksessani sanoa, että tunne on molemminpuolinen. En ole siis mitenkään sekaisin tai yksipuolisesti ihastunut. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi