Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan kokenut näin voimakasta rakastumista?

Vierailija
26.03.2017 |

Tapasin miehen, ja se oli menoa ensisilmäyksellä. Oikeastaan tiesin jo ennen tapaamista sen, ajattelin että jotenkin omituisella tavalla tunnen hänet jo. Tapaamisen jälkeen olimme molemmat sekaisin siitä mitä tapahtui ja pyristelleet eroon tilanteesta, koska mies on varattu. Mutta on kuin iso magneetti olisi välillämme. Se vetää niin voimakkaasti toisen luo, että mikään mahti maailmassa ei voi sitä estää. Toinen vaan ikäänkuin elää kokoajan takaraivossa. En ole koskaan tuntenut mitään tällaista eikä aika ja välimatka, hiljaisuuskaan auta yhtään. Olen puolikas ilman tuota ihmistä. Pelottavaakin tämä on, on niin outoa.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä alkaa pettämisellä, päättyy myös pettämiseen. Se tulee olemaan joskus sinunkin kohdalla missä miehen nykyinen on. Mut pidä toki ne pinkit lasit päässä ja piere sateenkaaria ja tähtiä.

Näin voi olla sulle lohdullista ajatella, totuus on kuitenkin toinen. Omassa lähipiirissä on useampia tarinoita, joissa pettämisestä alkanut suhde onnistuu. Oma isäni petti äitiäni myös tahoillaan naimisissa olleen naisen kanssa. Tapailivat salassa vuosikymmenen, nyt ovat olleet julkisesti yhdessä yli 20 vuotta ja naimisissa 17 vuotta. Edelleen kuin vastarakastuneita.

Heidän puolestaan harmittaa etteivät jättäneet ykkösavioliittojaan aiemmin, tämä olisi ollut myös äitini kannalta reiluinta. Tosirakkaus löytää kyllä tiensä, sitä ei aviovalat pidä kahlittuna jos menoksi on.

Juuri näin. Minulla kokemus omasta pettämisestä. Edellisessä suhteissa petin, olin yksinkertaisesti yhdessä väärien ihmisten kanssa. Nykyisen kanssa yhdessä 10 vuotta eikä tulisi ikimaailmassa mieleenikään pettää.

Ei sulle ehkä tulekaan mieleen, mutta toiselle osapuolelle tulee. Varmasti.

Eli jokaiselle tulee, niinkö?

Vierailija
42/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ja edelleen ajattelen häntä lakkaamatta. Minulla on vastaava tilanne kuin ap:lla, olen vain se varattu mies eli kaikki on erittäin raastavaa. Asialle ei vaan voi mitään ja tuntuu kuin pala itseä olisi koko ajan kiinni tässä ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokenut. Tiettävästi tuo AP:n tapaus on voimakkain todettu rakastuminen.

Vierailija
44/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä alkaa pettämisellä, päättyy myös pettämiseen. Se tulee olemaan joskus sinunkin kohdalla missä miehen nykyinen on. Mut pidä toki ne pinkit lasit päässä ja piere sateenkaaria ja tähtiä.

Tästä viestistä oikein huokuu omakohtainen kokemus asiasta. Ja erityisesti katkeruus.

Tottahan se on, ai että jaksan olla edelleen vahingoniloinen 😁

Sekaannut varattuun ja tulet petetyksi mutta olet vahingoniloinen vielä vuosienkin jälkeen? Et taida olla ihan terve.

Vierailija
45/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tämä mies on läheltä Turkua ja nimi on Tero niin ole hyvä. Ota pois! On alussa niin hurmaava mut arki se tulee ja pettämiset.

JEP,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu ja upoos!

Mä tapailen kans varattua miestä, Teroa joka on läheltä turkua. Onks sulla sama mies? :D

Exä

Vierailija
46/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut ja edelleen ajattelen häntä lakkaamatta. Minulla on vastaava tilanne kuin ap:lla, olen vain se varattu mies eli kaikki on erittäin raastavaa. Asialle ei vaan voi mitään ja tuntuu kuin pala itseä olisi koko ajan kiinni tässä ihmisessä.

Onks sinun rakkaasi sinkku, vapaa, yh, varattu...? En ole ollenkaan utelias :D

Vierailija
47/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole uniikki lumihiutale. On noita tapauksia muitakin vaikka kuinka. Mutta jokainen rakastuminen ei ole tuota. Ja on tuo niin käsittämätön juttu, etten minäkään ole uskaltanut livenä kenellekään kertoa kokemuksestani. Siinä kun on jotain sellaista mitä ei pysty selittämään. Kaksoisliekkiä minäkin ehdottaisin.

Vierailija
48/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä viestistä oikein huokuu omakohtainen kokemus asiasta. Ja erityisesti katkeruus.

Kyllä, isäni petti äitiä ja ero oli rumin ikinä. Mä en itse asian takia halua naimisiin tai kihloihin. Mä en todellakaan usko rakkauteen. En ole katkera. Mutta sain nähdä paraatipaikalla niin rumaa valehtelua, se sen miten pystytään ihmisiä huijaamaan ex puoliso jopa suljetulle vaan itsekkään ajattelun ja etuuksien takia.

Vierailija
49/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sinun rakkaasi sinkku, vapaa, yh, varattu...? En ole ollenkaan utelias :D

Sinkku

Vierailija
50/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tämä mies on läheltä Turkua ja nimi on Tero niin ole hyvä. Ota pois! On alussa niin hurmaava mut arki se tulee ja pettämiset.

JEP,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu ja upoos!

Mä tapailen kans varattua miestä, Teroa joka on läheltä turkua. Onks sulla sama mies? :D

Exä

Menipä mielenkiintoiseksi.. Sillä mä tapailen myös Teroa. Varattua. Tai eroamassa hän on. Siis puhutaanko me nyt samasta? Mistä päin? Minkä ikäinen? Tumma vai vaalea?

Vierailija
51/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä maniassa tai jopa psykoosissa? 

Täällä voi testata: http://www.healthyplace.com/psychological-tests/bipolar-mania-test/

Onko täällä näin epävarmoja vaimoja että pitää mielen järkkymistä alkaa epäilemään? Ja yläpeukut päälle. Uskomatonta!

Vierailija
52/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuskailen itteni kanssa. Mulla perhe, hänellä perhe, meillä vaan synkkaa niin älyttömän hyvin. Pakostakin nähdään aina välillä, enkä oo tuntenu ikinä mitään vastaavaa, ajattelen häntä koko ajan. Ja samalla tiedän, ettei tästä voi tulla mitään. Elämä on epäreilua!!! Yhyyy.....

Vierailija
53/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kestää niin kauan kun "se suurempi onni" on saavuttamaton.

Vierailija
54/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kemiallinen reaktio joka tapahtuu kaikille ihmisille.  "Love storysi" on vain yksi muiden joukossa ja ainakin minua muiden "rakastumiset" inhottaa aivan kuten muiden syömiset tai ulostamiset.

Vierailija
55/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kylmänä kirjoitti:

Mä tuskailen itteni kanssa. Mulla perhe, hänellä perhe, meillä vaan synkkaa niin älyttömän hyvin. Pakostakin nähdään aina välillä, enkä oo tuntenu ikinä mitään vastaavaa, ajattelen häntä koko ajan. Ja samalla tiedän, ettei tästä voi tulla mitään. Elämä on epäreilua!!! Yhyyy.....

Ootko jo pyllistänyt ihqulle? Oliko nykyinen  miehesi silloin joskus myös ihana?

Vierailija
56/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua käsitteeseen "kaksoisliekki" (eng. twin flames) ;)

Tutustuta sinä meidät tähän käsitteeseen. Ei huvita guuglata.

En ole lainaamasi, mutta älkää hemmetissä lähtekö tuohon kaksoisliekki-shaibaan mukaan. Aivan yhtä järjellistä touhua kuin fanaattinen horoskooppeihin uskominen. Kaksoisliekki on siis muka sielusi toinen puolikas, jonka kanssa kohtalo johdattaa yhteen, ja suhde on tähtiin kirjoitettu. Kaksoisliekkien yhteisen taipaleen "kuuluu" olla vaikea ja vastoinkäymisiä täynnä. Käytännössä tämä on omassa tuttavapiirissäni kuin kultti, jossa epävakaat naiset yllyttävät toisiaan stalkkaamaan ja ahdistelemaan exiään / pakit antaneita miehiä / varattuja miehiä / muita miehiä, joihin ovat yksipuolisesti rakastuneita. Nämä ihmiset oikeuttavat pakkomielteisen toisessa ihmisessä roikkumisensa sillä, että he ovat saman sielun puolikkaita, ja täten yhteen tarkoitettuja, ja vastaan hangoittelu ja hankalat olosuhteet muka kuuluvat asiaan. Jos / kun tämä "kaksoisliekki" ei aloita suhdetta heidän kanssaan, se tarkoittaa vaan sitä, että miehen henkinen kehitys on vielä kesken, eikä sitä, että tunteita ei olisi.

Vierailija
57/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kestää niin kauan kun "se suurempi onni" on saavuttamaton.

Voihan se olla noinkin. Minulle tämä kokemus on ollut täysin ainutkertainen elämässäni -siis näin voimakas ihastuminen- ja en ole enää ihan nuori, joten uskon että on tässä jostain muusta kyse kuin saavuttamattoman saamisesta.

Vierailija
58/87 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Sitä voi rakastua toiseen tulisesti ja se tunne kestää ja kestää.

Mikään ei ole ihanampaa, kuin tuntea sen ihanan vihlaisun rinta-alassaan pelkästään sen rakkaansa äänen kuulemisesta. Puhumattakaan, kun hänet näkee! Tai kun saa hänet iholleen.

Entäs se rakastuneena rakasteleminen! WAU!

Olin väärien kumppaneiden kanssa vuosikymmenet. Tein lapset ja elin tyytyväisenä KUNNES rakkaani astui elämääni. Se oli menoa molemmille.

Elämä on aivan liian lyhyt väärien ihmisten kanssa elämiseen.

Tätä ihanuutta on kestänyt jo yli 10 vuotta.

Miksi tuhlata elämäänsä kumppanin kanssa, joka ei sinua rakasta?

Vierailija
59/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Piere sateenkaaria ja tähtiä.." :D

Olipa tajuttoman alatyylinen vastaus oikealta rääväsuulta, hyi.

Vierailija
60/87 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut, joskin se ei alkanut ihan noin veitsellä leikaten, mutta muuten samaa. Se, ettei meille syntynyt edes suhdetta on hirveä haava mun sielussa joka päivä. Miten voikin olla? Ei mua aiemmat suhteiden onnistumattomuudet ole niin hetkauttaneet?

Vaikka olin ja olen toisessa parisuhteessa, niin tuo rakkaus oikeastaan pilasi siinä kaiken. Se sai minut tajuamaan, että oma suhteeni on epätyydyttävä ja mitä itselleni kaipaankaan. Lapsia en vain voi jättää, niin on kärsittävä tässä, kun mitään muutakaan suhdetta ei näköpiirissä ole. En toivo tätä(kään) kellekään. Ei mitään hyötyä ja iloa tästäkään kokemisesta, pelkkää pahuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi