Pitäiskö vetää nirri pois?
Ikää 19 ja oon pilannu kaiken, monien ihmisten elämää ja oman myös korviani myöten.
Onko enää mitään ratkaisua? Oon pilannut kaiken niin lahjakkaasti, että mitään ei oikein ole tehtävissä. Kaverit on menny, suhteet perheeseen on mennyt, mielenterveyden ongelmia esiintyy ja kaikki vihaa mua.
What to do?
Kommentit (8)
Voi rakas lapsi. Vastahan sinä aloittelet elämää eikä mitään ok menetetty.
Kaikille asioille voidaan tehdä jotain.
Ei siis kannata vetää nirriä pois, sinulla on vielä runsaasti aikaa saada asiat järjestykseen. Pidä toivosta kiinni.
Sulla saattais olla elinaikaa jäljellä vielä noin 3-4 kertaa nykyisen elämäsi pituus. Miten kaikki voi olla mennyt, kun et ole vielä edes kaikkea, mitä on tulossa, saanutkaan?
Ihan sama murhaa et ole tehnyt ellet ole Hanna ?
Jos olet Hanna niin lusit ensin ja sitten samalla aktsot mitkä virheet teit ja muutat kokonaan suunnan!
Mitä kamalaa oot tehny? Vaikea uskoa että olisit tuossa iässä jo onnistunut pilaamaan useamman ihmisen elämän, ainakaan lopullisesti. Vaikka siltä voi tietysti itsestä tuntua, mutta onkohan tämä realistista? Muista, että masennus saa näkemään kaikki asiat synkemmin kuin mihin olisi oikeasti aihetta. Ja ei tietysti sillä, etteikö nuorilla ihmisillä voisi olla vaikeita ongelmia, mutta oot siinä iässä että ennätät vielä rakentamaan vaikka koko elämän uusiksi, ihan sama mitä oot tehny! Ja joillakin asioilla on tapana korjaantua ihan itsestäänkin ajan myötä :) muutaman vuoden päästä tää tänhetkinen "katastrofi" voi näyttää jo ihan erilaiselta...
Jaksamista!
Paistaa se aurinko joskus risukasaankin. Sulla vaikuttais olevan masennusta muiden ongelmien lisäks, mars lääkäriin!