Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 28-30 vuotiaita miehiä? Missä elämänvaiheessa kukakin on?

Vierailija
26.03.2017 |

Ap aloittaa. Ikää 29. Maisterinpaperit (HY) tuli hommattua pari vuotta sitten. Oman alan vakityössä pääkaupunkiseudulla. Avovaimo löyty, mutta omaa asuntoa tai lasta ei vielä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30. Velkoja ulosotossa vajaa parisataa tonnia. Harrastuksena juopottelu ja vaimon pieksäminen.

Vierailija
2/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 30. Velkoja ulosotossa vajaa parisataa tonnia. Harrastuksena juopottelu ja vaimon pieksäminen.

Älä hyvä mies elämääsi tollaiseen haaskaa! Nyt pankkiin neuvottelemaan miten hoidat homman kunnialla kotiin ja otat elämästäsi niskasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30, tietotekniikan insinööri, vakiduunissa ihan hyvällä liksalla. Työ ja omistusasunto helsingissä. Aviolittossa ja mahdollisesti ensimmäinen lapsi ensi vuonna. Ensi vuonna suoritan yamk-tutkinnon vaikka sillä en varsinaisesti mitään teekkään. Lähinnä harrastetoimintana sen ajattelin suorittaa.

Vierailija
4/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeni olen tehnyt naisen saamiseksi. Pukeutuminen, salilla käynti, parturi, hygienia, koulutus, työ, kulttuuri, tasa-arvoinen ajattelu, kotityöt... kaikki on hanskassa. Siitä huolimatta naista en ole koskaan saanut. Ilmeisesti kaltaiseni matalan testosteronitason mies (pienikokoinen, korkea ääni, feminiiniset kasvot jne.) saa olla ikuisesti yksin.

Harmittaa kieltämättä vähän, mutta elämä on kyllä muutoin oikein hyvää. Onneksi on hyviä kavereita, ja siskon perheen lapset tykkäävät leikkiä kanssani.

Vierailija
5/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 30, tietotekniikan insinööri, vakiduunissa ihan hyvällä liksalla. Työ ja omistusasunto helsingissä. Aviolittossa ja mahdollisesti ensimmäinen lapsi ensi vuonna. Ensi vuonna suoritan yamk-tutkinnon vaikka sillä en varsinaisesti mitään teekkään. Lähinnä harrastetoimintana sen ajattelin suorittaa.

Millä kriteereillä ostitte asunnon, sijainti vai hinta?

Vierailija
6/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v. Opiskelut kesken amkissa. Viransijaisuus oppilaitoksessa kevääseen 2018 asti. Lisäksi muita freelancer-töitä noin 5 päivänä kuukaudessa. Avoliitossa, mutta varmaankin kesään mennessä sinkku. Autolainaa ja opintolainaa siedettävät määrät. 

Vierailija
7/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeni olen tehnyt naisen saamiseksi. Pukeutuminen, salilla käynti, parturi, hygienia, koulutus, työ, kulttuuri, tasa-arvoinen ajattelu, kotityöt... kaikki on hanskassa. Siitä huolimatta naista en ole koskaan saanut. Ilmeisesti kaltaiseni matalan testosteronitason mies (pienikokoinen, korkea ääni, feminiiniset kasvot jne.) saa olla ikuisesti yksin.

Harmittaa kieltämättä vähän, mutta elämä on kyllä muutoin oikein hyvää. Onneksi on hyviä kavereita, ja siskon perheen lapset tykkäävät leikkiä kanssani.

Oletko kokeillut löytää naista harrastuksista? Entä ihan suora treffikutsu kahville naiselle esim. kaupassa ostosten yhteydessä.

Sanot vaikka, et voi kuulostaa oudolta, mutta haluisitko lähteä joskus kahville? Kirjoita numero valmiiksi lapulle, niin ei mene siinäkään pieleen sitten.

Vierailija
8/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailen ahdistuksen kanssa ja koetan valmistua. Olen sinkku ja elän toimeentulotuella. Olen erittäin pidetty ja hyvin sosiaalinen, harva tietää vaikeasta elämäntilanteestani.

Vierailija
9/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 39, mutta sama elämäntilanne on kuin oli 10 vuotta sitten, eli tässä sohvalla makaan.

Vierailija
10/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29v. Opiskelut kesken amkissa. Viransijaisuus oppilaitoksessa kevääseen 2018 asti. Lisäksi muita freelancer-töitä noin 5 päivänä kuukaudessa. Avoliitossa, mutta varmaankin kesään mennessä sinkku. Autolainaa ja opintolainaa siedettävät määrät. 

Kesään mennessä sinkku, miksi näin? Omasta vai puolison tahdosta?

Vierailija
11/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppailen ahdistuksen kanssa ja koetan valmistua. Olen sinkku ja elän toimeentulotuella. Olen erittäin pidetty ja hyvin sosiaalinen, harva tietää vaikeasta elämäntilanteestani.

Mikä ahdistaa? Mitä opiskelet? Koita vain saada opinnot loppuun ja sitten työnhakuun. Olethan etsinyt jo kesäksi itsellesi työtä?

Vierailija
12/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 v, diplomi-insinööri, vakituinen työpaikka, neitsyt (lyhyt, itsetunto tuhottu lapsena kiusaamalla, asperger), vuokrakaksio, harrastuksina lenkkeily ja salilla käyminen, opintolaina maksamatta, sijoituksia 300 000 €, hygienia kunnossa (pakko töiden takia), asunto siisti ja vähähajuinen. Kaiken kivan lisäksi vaikea masennus, joka ei aivan täysin lamauta. Harkitsen jatkuvasti itsemurhaa.

Vierailija
13/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesään mennessä sinkku, miksi näin? Omasta vai puolison tahdosta?

Molempien tahdosta, elämä kuljettaa eri suuntaan.

Vierailija
14/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Meidän speksit oli:

- max 250 000€

- rivitalo (noin 90 neliötä. Otettiin siis huomioon mahdolliset lapset niin ettei heti tarvitse muuttaa)

- max 5 km mun työpaikalle

- suora bussiyhteys kamppiin, koska vaimo on siellä töissä

Saatiin halumamme 230 000€ hintaan kehä1 varrelta. Keittiö piti rempata kun muutettiin, muuten oli kaikki remontoitu a ja pinnoitettua.

Vierailija
15/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa, onnellisessa suhteessa. Opiskelen, asutaan vuokralla. Ei lapsia. Ikää 29v

Vierailija
16/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- max 250 000€

- rivitalo (noin 90 neliötä. Otettiin siis huomioon mahdolliset lapset niin ettei heti tarvitse muuttaa)

Saatiin halumamme 230 000€ hintaan kehä1 varrelta. Keittiö piti rempata kun muutettiin, muuten oli kaikki remontoitu a ja pinnoitettua.

Toi kuulostaa hyvältä! Mutta noita kohteita ei taida ilman kyttäämättä löytää.

Vierailija
17/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29 v, diplomi-insinööri, vakituinen työpaikka, neitsyt (lyhyt, itsetunto tuhottu lapsena kiusaamalla, asperger), vuokrakaksio, harrastuksina lenkkeily ja salilla käyminen, opintolaina maksamatta, sijoituksia 300 000 €, hygienia kunnossa (pakko töiden takia), asunto siisti ja vähähajuinen. Kaiken kivan lisäksi vaikea masennus, joka ei aivan täysin lamauta. Harkitsen jatkuvasti itsemurhaa.

Ei kaikki ole etsimässä pitkää miestä eli itsemurha-ajatukset on parempi jättää mielestä pois. Varmasti helpompi löytää nainen rinnalle, kun oman pään sisällä on ajatukset reilassa.

Vierailija
18/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan mieheni puolesta hänen puheisiinsa perustuen. :-)

Hän on ulkomaalainen ja valmistuu ensi vuonna amiksesta. Opiskelu suomen kielellä on ollut vaativaa, eikä hän todennäköisesti jatka opiskelua amiksen jälkeen. Olemme naimisissa, mutta meillä ei ole lapsia. Asumme vuokralla. Minulla on oma yritys ja maisterin paperit, mies vasta hakee ensimmäisiä työpaikkojaan Suomesta. Avioliitossamme on ongelmia elämäntilanteidemme erilaisuudesta johtuen. Mies on alkanut myös puhua lasten hankkimisesta, vaikka ennen avioitumista keskustelimme asiasta paljon ja päädyimme aina siihen, ettemme halua lasta ja jos se ikinä tulee ajankohtaiseksi, adoptoimme lapsen hänen kotimaastaan.

Vierailija
19/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- max 250 000€

Toi kuulostaa hyvältä! Mutta noita kohteita ei taida ilman kyttäämättä löytää.

Aika nopeasti satuttiin tuo löytämään. Meillä kävi pienehkö tuuri. Taidettiin 2 viikkoa aina satunnaisesti selailla ilmoituksia. Tokan näytön jälkeen päätettiin, että otetaan kämppä. Tosin asiaa helpotti se, että asuntoa myyneellä pariskunnalla oli 4 lasta, äiti kotona ja moes jäänyt työttömäksi. Ei siis enää ollut varaa asua tässä varssinkin kun vastikkeeseen oltiin tekemässä melko tuntuvaa korjausvastikkeen nostoa. Saatiin hieman tingittyä hintaa.

Vierailija
20/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahdistaa? Mitä opiskelet? Koita vain saada opinnot loppuun ja sitten työnhakuun. Olethan etsinyt jo kesäksi itsellesi työtä?

Miksi haluat tietää?