Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja hänen naispuolinen työkaveri käydä ystävinä

Vierailija
22.03.2006 |

kaljalla yhdessä ja vielä kahdestaan?

Oltiin miehen kanssa pitkästä aikaa baarissa viikonloppuna ja vastaan tuli tuttavapariskunnan mies, joka oli itseään puolta nuoremman " tytsyn" kanssa kaljalla. Pariskunnan nainen oli yövuorossa töissä. Kahdessa eri baarissa nähtiin ja jälkimmäisessä he olivat pilkkuun asti, kuten mekin. Mitään pussailua en nähnyt, mut emme istuneet koko ajan siten, et heidät olisimme nähneet.

Mua jäi vähän kalvamaan asia, sillä en mä ainakaan diggais, et mun mies on tyttötyökaverinsa kanssa koko illan baarissa (kahdestaan).

Ku me ei sitten älytty (eikä oikeestaan kehdattu) kysyä, et miten asia on.

Niin, et pitäskö tälle yövuorolaiselle asiasta mainita ja miten se tehdä hienotunteisesti???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida miehellä ihan puhtaita jauhoja pussissaan olla.

Tänään näin tämän miehen saman tytön kanssa pyöräilevän yhdessä yhden kerrostalon pihalle tuossa ihan keskustassa. Mä niin toivoisin, et he olisivat olleet todellakin vain työkavereita =(

Mieheni kanssa tuossa juuri keskustelin, et mitä teemme. Surettaa tän avovaimon puolesta...

t:ap

Vierailija
2/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tasan platoniset fiilikset vaikka tosi hyvin tullaankin toimeen ja viihdytään yhdessä.

Mutta tässä tapauksessa sitten varmaan kyseessä on jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valomerkkiin asti odottelu kertoo siitä, ettei ole maltettu erota ja lähteä kotiin.

Vierailija
4/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mieltä olen itsekin.

Miten tälle avopuolisolle asian kerron, en sitä nyt voi soittaa ja töksäyttääkään.

ap

Vierailija
5/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette naapureita tms hyvän päivän tuttuja, sano kun seuraavan kerran tapaat, että vie miehellesi ja sille työkaverilleen " X" :lle terveisiä, että oli kiva tavata siellä baarissa.... Ei sitä tarvitse mitenkään peitellä, sinullahan ei ole todellisuudessakaan mitään hajua siitä onko kyseessä suhde tms. Ihan hyvin ovat voineet olla viattomalla pohjalla liikkeellä ja niin ainakin sinä oletat.

Kun sitten puoliso kysyy asiasta, vastaat rehellisesti.

Jos kysessä kaverisi, pyydä vaikka kahville ja sano, että ensi kerralla mennään kyllä baariin nelisteen ja ilman sitä miehesi työkaveria.

Vierailija
6/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viimeksi peräti kolmen miespuolisen työkaverini kanssa ihan ystävinä vain parilla oluella työpäivän jälkeen. Jos näistä kolmesta miehestä kaksi olisi lähtenyt yhden jälkeen kotiin ja minä ja kuka tahansa näistä kolmesta olisi halunnut vielä jatkaa, niin varmaan olisimme ottaneet tuon toisen (tai jopa kolmannenkin) oluen ihan kahdestaan.

Ei tätä kuitenkaan voi yleistää. Valtaosassa tapauksista takana lienee vähintään jotain vispilänkauppaa.

Vierailija
7/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun työnikin puolesta tekemään näin aika usein. Mieheni kuitenkin tietää aina kenen kanssa ja missä olen, kerronkin hänelle näistä illanistujaisista etukäteen aina juuri sen takia että joku miehen tuttu saattaa tulla vastaan. Ihmisillä kun useimmiten alkaa mielikuvitus laukkaamaan ihan syyttä suotta.

Hauskin tapaus lienee se kun olin veljeni kanssa huonekalukaupassa hakemassa uutta kalustoa mieheni ja minun kesäasunnolle. Eikös siellä tullut vastaan yksi mieheni tuttu, joka heti raportoi näkemästään kesäasunnolla meitä odottavalle miehelleni.

Vierailija
8/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi soveliasta, jos oma mieheni kävisi kahdestaan jonkun naispuolisen työkaverinsa kanssa yhtään missään. Työnteko yhdessä on eri asia, mutta mitään muuta yhteistä ei ole syytä olla työpaikan naisten kanssa.

Ja sama toisinpäinkin. Varmasti mieheni pahastuisi, mikäli alkaisin hengailla jonkun työpaikan miehen kanssa kahdestaan. Se nyt ei vaan ole ainakaan meidän parisuhteessa soveliasta. En koe mitään tarvetta edes sellaiseen, koska mieheni on ultimate parasta vapaa-ajan seuraa minulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi