Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi töitä ja palkka nousi. Enää ei tarvi kituuttaa!!!!

Vierailija
26.03.2017 |

Siis pakko vaan hehkuttaa. Sai paljon paremman palkan ja nyt vihdoinkin voidaan elää eikä vain nipistellä päivästä toiseen. Ihan kuin saisi keuhkot vihdoinkin täyteen happea.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka saa nousta aika paljon, että siitä on oikeasti mitään iloa. Itselläni nousi juuri satoja euroja (bruttona), eikä muutosta edes huomaa tilinauhassa.

Noinhan ei ole mahdollista käydä. Suuremmista tuloista jää aina enemmän käteen kuin pienemmistä, vaikkakaan ei korotusta vastaavasti.

Itse en ainakaan edes huomaa, jos nettopalkka muuttuu muutaman kympin johonkin suuntaan.

Vierailija
22/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka saa nousta aika paljon, että siitä on oikeasti mitään iloa. Itselläni nousi juuri satoja euroja (bruttona), eikä muutosta edes huomaa tilinauhassa.

Kummallista. Kun minulla bruttopalkka nousi 200 eur / kk, niin nettopalkka nousi 100 eur / kk. Palkkani on noin viisi tonnia kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Kun minulla bruttopalkka nousi 200 eur / kk, niin nettopalkka nousi 100 eur / kk. Palkkani on noin viisi tonnia kuukaudessa.

Ei hitsi tota verotusta. Puolet saat itselles mitä tienaat. Ei mitään järkeä.

Vierailija
24/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroja menee mitä menee. Siitä on turha valittaa. Enemmän tienaavan kuulukin maksaa enemmän

Vierailija
25/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veroja menee mitä menee. Siitä on turha valittaa. Enemmän tienaavan kuulukin maksaa enemmän[/

No kyllä hyvin ansaitsevilta otetaan jo liikaa. Eikä kiitosta kuulu.

Vierailija
26/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Sedän kanssa aina otetaan yhteen kun hänestä hän maksaa niin paljon eläkkeestä veroa ja hyvätuloiset ei kuulemma osallistu tarpeeksi. No jankattiin niin kauan että pakotin kertomaan euromäärän mitä maksaa veroissa. Meni luu kurkkuun kun selvisi että minä maksan joka kuukausi enemmän kuin hän vuodessa. Ei kuulemma ole mahdollista kun häntä niin riistetään :)

Vierailija
27/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella valaistumaan niin on yhtä onnellinen kotisohvalla kuin Goan auringossa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi