Onko Michael Schumacher vielä elossa?
Kommentit (30)
Jotenkin olisi tuntunut armollisemmalta että tuollainen vauhdikas, skarppi,energinen ihminen olisi lähtenyt kerralla eikä lojuisi vuosia vihanneksena.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään antaisi mieheni kuolla,jos olisi pienikin mahdollisuus.En ikinä.
Et vaikka tietäisit että se olisi miehesi tahto? Moni nimittäin mieluummin kuolisi kuin riutuisi tuolla tavalla vuosikausia ilman mitään toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa ajatella, miten häntä on kaikki nämä vuodet pidetty väkisin vihanneksena hengissä. :/ Kauankohan vielä jatketaan?
Aika monta muutakin ihmistä pidetään hengissä samalla tavalla ihan täällä Suomessakin joka ikinen päivä.
t.hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Siinä ja siinä, vähän samaan tapaan kuin Timo T.A.Mikkonen oli elossa hiukan ennen kuolemaansa.
Ymmärtääkseni Schumacherin tila on ollut koko ajan paljon vakavampi kuin Timo T. A. Mikkosen oli. Mikkonenhan puhui ja teki asioita aivoinfarktin jälkeen, vaikka olikin menettänyt huomattavasti liikuntakykyään ja oli sokeutunut.
Schumacher on uutistiedoista päätellen niin pahoin aivovammautunut, että ei kommunikoi. Joitain kuukausia sitten jossain saksalaisessa juorulehdessä oli "uutinen", että hän olisi toipunut niin paljon, että puhuu yms., mutta Schumacherin vaimon tiedottaja kumosi huhut. Teoriassahan on mahdollista, että toipumista on tapahtunut, mutta perhe ei halua mitään julkisuuteen ja siksi kumoaa järjestelmällisesti kaiken. En kuitenkaan oikein usko tähän.
Olen eutanasiavastainen, mutta kannatan hoitotestamenttia, jossa annetaan elvytyskielto äärimmäisen huonoennusteisten vammojen kohdalla. Käytännön ongelma taitaa olla, että varmuudella tilan kehittymistä ei voi ennustaa juuri koskaan. Joten elvytyskielto on varmaan melkein kaikissa tapauksissa yhtä tyhjän kanssa.
Toi salailu on kyllä erikoista. Eikä päästetä ystäviä edes katsomaan kun joku voi juoruta.
Melko erikoista,
Itse en jaksa edes miettiä asiaa kun niin tarkkaan salataan kaikki.
Sitä mietin olisiko tilanne toinen jos helikopteri ei olisi tehnyt sitä turhaa lenkkiä väärään paikallissairaalaan vaan lentänyt suoraan Grenobleen missä vasta saatiin kallosta painetta ja verta pois mikä usein tekee pahempaa jälkeä kun itse aivon ruhjeet.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin olisiko tilanne toinen jos helikopteri ei olisi tehnyt sitä turhaa lenkkiä väärään paikallissairaalaan vaan lentänyt suoraan Grenobleen missä vasta saatiin kallosta painetta ja verta pois mikä usein tekee pahempaa jälkeä kun itse aivon ruhjeet.
Tuskin. Olisi kai se kerrottu jossain vaiheessa. Jos verenvuoto on ollut niin nopeaa ja rajua että silti olisi käynyt näin?
Vierailija kirjoitti:
Hawkingilla on sairaus, joka rappeuttaa lihakset, mutta ei aivoja.
Eipä kuule taida olla..... enää.
En minäkään antaisi mieheni kuolla,jos olisi pienikin mahdollisuus.En ikinä.