Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei komistu ikääntyyessään vaikka luulevat

Vierailija
25.03.2017 |

isku tulee vasten kasvoja heille , kyllä huomaavat

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori naiset..Olen urheilullinen ja komea 49 vuotias mies ja voin vakuuttaa että saisin pokattua Jennifer Lopezin ihan koska vaan.

Jennifer lopez nyt on suurin piirtein saman ikänen sun kanssa. Onhan se jo 47-vuotias.

N26

No sehän pointti olikin että olen niin komea 49 vuotiaana että voisin pokata noin laadukkaan naisen itselleni. Tuskin sinä kelpaisit minulle, luultavasti et ole yhtä hot kuin JLO

ootko ottanut huomioon, että JLO:n ympärillä pyörii kuumia nuoria kuuluisia miehiä joista valita joten se todennäköisyys että valitsisi suomalaisen (varmaan koskaan kuullutkaan suomesta) 5-vuotiaan junttimaisen ja epäkansainvälisen ei-kuuluisan miehen on nolla prosentin luokkkaa.

Herää fantasioistasi!

Sori en ole junttimainen enkä epäkansainvälinen mutta suomalainen kylläkin..sukujuuria Ahvenanmaalta ja Venäjältä tosin 200v takaa ..Mutta komea 49 vuotias ja JLO olis aika sulaa vahaa minun käsittelyssä :)

Itse vaikutat juttujesi perusteella tiukkapipolta jolla nuttura kiristää niin että veri ei kierrä päähän asti

Ai että iha ahvenanmaalta ja venäjältä sukujuuria. Ja vielä 200 vuoden takaa. :D papalla pikkasen kovat luulot itestään.

N26 (puoliksi venäläinen)

Vierailija
82/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori naiset..Olen urheilullinen ja komea 49 vuotias mies ja voin vakuuttaa että saisin pokattua Jennifer Lopezin ihan koska vaan.

Jennifer lopez nyt on suurin piirtein saman ikänen sun kanssa. Onhan se jo 47-vuotias.

N26

No sehän pointti olikin että olen niin komea 49 vuotiaana että voisin pokata noin laadukkaan naisen itselleni. Tuskin sinä kelpaisit minulle, luultavasti et ole yhtä hot kuin JLO

ootko ottanut huomioon, että JLO:n ympärillä pyörii kuumia nuoria kuuluisia miehiä joista valita joten se todennäköisyys että valitsisi suomalaisen (varmaan koskaan kuullutkaan suomesta) 5-vuotiaan junttimaisen ja epäkansainvälisen ei-kuuluisan miehen on nolla prosentin luokkkaa.

Herää fantasioistasi!

Sori en ole junttimainen enkä epäkansainvälinen mutta suomalainen kylläkin..sukujuuria Ahvenanmaalta ja Venäjältä tosin 200v takaa ..Mutta komea 49 vuotias ja JLO olis aika sulaa vahaa minun käsittelyssä :)

Itse vaikutat juttujesi perusteella tiukkapipolta jolla nuttura kiristää niin että veri ei kierrä päähän asti

Ai että iha ahvenanmaalta ja venäjältä sukujuuria. Ja vielä 200 vuoden takaa. :D papalla pikkasen kovat luulot itestään.

N26 (puoliksi venäläinen)

Ja kun mennään todella kauas, meidän kaikkien sukujuuret ovat Afrikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäinen Sean Connery olikaan kun hänet valittiin seksikkäimmäksi mieheksi?

kuka valitsi? ehkä vanhemmat naiset

Connery oli hyvin vanha naistoimittajan ylistäessä seksikkyyttä.

Vierailija
84/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.

Mun ihannemiehiä on austin butler, markiplier, chord overstreet, michael cera ja matthew daddario. Taitaa kaikki olla alle 30-vuotiaita. 30+ miehissä taas ei oikein ole seksikkäitä miehiä.

N26

Silti jos vastaan kävelisi vaikkapa George Clooney, niin keskiverto AV-mammalta leviäisi jalat nopeammin kuin Ikean jakkaralta.

Isäni vei viimeksi parturille Clooneyn kuvan malliksi. Eli isäni ikäluokkaa oleva ukko, ei millään tavalla kiinnostava. Jospa kuuntelisit mitä naiset oikeesti sanoo vanhoista miehistä etkä eläis haavemaailmassa.

n24

Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Mitenköhän tuo Danny-hommakin meni?

Vähän samaan tapaan kuin Katri-Helena-hommakin?

Vierailija
86/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tää on uskomaton urbaanilegenda jota miehet pitävät yllä. Miehet yli 35v on melkein järjestään vanhoja pappoja, eivätkä kiinnosta ainakaan ketään alle 30v naista.

Olen samaa mieltä, eivät ne juuri kiinnosta meitä vanhempiakaan.

Vierailija
87/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että on olemassa pieni ryhmä miehiä joita ikä pukee, George Clooney-tyyppisellä tavalla. Mutta se on oikeasti aika pieni ryhmä ja heilläkin vain tiettyyn pisteeseen asti.

Suurimmalla osalla lihas muuttuu läskiksi, tulee kaljamahaa ja kaksoisleukaa, silmäluomet alkavat veltostua, iho rypistyy ja huononee (varsinkin jos ei ole suojannut auringolta) ja päälaki kaljuuntuu. 

Kyllä se vanhuus vaan tulee meille ihan kaikille, niin naisille kuin miehillekin.

Vierailija
88/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää vielä että miehet, pitäkää itsestänne parempaa huolta niin myös ulkonäkönne säilyy pitempään hyvänä! Hyvät elämäntavat, liikunta ja salitreeni unohtuu ihan liian monella kun 30v on tullut täyteen. Samoin hyvä ihonhoito ja aurinkorasva vaikuttavat paljon. 

Vierailija
89/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten fantasioissa on kokematon ja vailla omaa tahtoa oleva teinityttö, jonka mies saa "pilata". Lisäksi näkemys on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen, eikä naisella paljon muuta arvoa sitten olekaan kuin nuori ulkokuori.

En voi lakata ihmettelemästä, että niin monet naiset oikein väen vängällä haluavat mainostaa, kuinka he ajattelevat samoin. Itse naisena mieluummin mainostaisin sitä, kuinka naiset osaavat kohdata miehetkin kokonaisina ihmisinä...

Vierailija
90/92 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että on olemassa pieni ryhmä miehiä joita ikä pukee, George Clooney-tyyppisellä tavalla. Mutta se on oikeasti aika pieni ryhmä ja heilläkin vain tiettyyn pisteeseen asti.

Suurimmalla osalla lihas muuttuu läskiksi, tulee kaljamahaa ja kaksoisleukaa, silmäluomet alkavat veltostua, iho rypistyy ja huononee (varsinkin jos ei ole suojannut auringolta) ja päälaki kaljuuntuu. 

Kyllä se vanhuus vaan tulee meille ihan kaikille, niin naisille kuin miehillekin.

Meitä Clooney-klooneja on kyllä olemassa. Arvokkaasti harmaantuneita, charmantteja ja karismaattisia herrasmiehiä. Etsivä löytää.

Vierailija
91/92 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun heinolan rane

Vierailija
92/92 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?