Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei komistu ikääntyyessään vaikka luulevat

Vierailija
25.03.2017 |

isku tulee vasten kasvoja heille , kyllä huomaavat

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

T setämies

Vierailija
2/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen Sean Connery olikaan kun hänet valittiin seksikkäimmäksi mieheksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäinen Sean Connery olikaan kun hänet valittiin seksikkäimmäksi mieheksi?

kuka valitsi? ehkä vanhemmat naiset

Vierailija
4/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta Sean Conneryn näköistä miestä tiedät? Näillä perusperteillä näkö huononee iän myötä, joten oma peilikuva on sen verran sumuinen etteivät he huomaa muutoksia.

Vierailija
5/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tää on uskomaton urbaanilegenda jota miehet pitävät yllä. Miehet yli 35v on melkein järjestään vanhoja pappoja, eivätkä kiinnosta ainakaan ketään alle 30v naista.

Vierailija
6/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen Urho Kekkonen oli, kun hänet valittiin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi?

Vierailija
7/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tää on uskomaton urbaanilegenda jota miehet pitävät yllä. Miehet yli 35v on melkein järjestään vanhoja pappoja, eivätkä kiinnosta ainakaan ketään alle 30v naista.

Kehtavat viellä deittisivuilla laittaa 10v vanhan kuvan itsesstään huijataksen nuoria naisia

Vierailija
8/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka valitsi? ehkä vanhemmat naiset

Näemmä People-lehti vuonna 1989. Ja Sean täytti tuona vuonna 59. I rest my case.

Vierailija
9/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.

Vierailija
10/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 36-v, kun nain 29-v naisen. Se siitä sinun viisaudestasi. Aika vähän sitä olikin tarjolla.

Vierailija
11/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.

Hugh Jackman tänne heti, kiitos. Siinä on ihan tyrmäävän komea mies. Tykkään tuollaisista nuorista miehistä.

Vierailija
12/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Miksi miehet kuvittelee, että avohakkuualue päässä, pakanamaan karttaa muistuttava naama, kaljapömppö, miestissit ja farkkujen sisään tungettu t-paita on kenestäkään viehättävää?

Vierailija
13/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse neljänkympin alkupäässä ja samanikäisistä naisista on tosi moni jo rupsahtanut. Joko ollaan ryppynaamaisia itsensä näännyttäneitä rusinoita (sori, siis aktiivisia ja terveitä elämäntapoja noudattavia) tai sitten ollaan kerätty reilusti ylimääräisiä kiloja mukaan.

En itsekään ole mikään Don Juan ja ylipainoa on minullakin, mutta kontrasti naisiin on todella selvä. Alamäki naisilla alkaa 30 v. ja lähtee syöksyyn 35 v.

Vierailija
14/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 36-v, kun nain 29-v naisen. Se siitä sinun viisaudestasi. Aika vähän sitä olikin tarjolla.

Jonkun ruman ja läskin?

Vierailija
15/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse neljänkympin alkupäässä ja samanikäisistä naisista on tosi moni jo rupsahtanut. Joko ollaan ryppynaamaisia itsensä näännyttäneitä rusinoita (sori, siis aktiivisia ja terveitä elämäntapoja noudattavia) tai sitten ollaan kerätty reilusti ylimääräisiä kiloja mukaan.

En itsekään ole mikään Don Juan ja ylipainoa on minullakin, mutta kontrasti naisiin on todella selvä. Alamäki naisilla alkaa 30 v. ja lähtee syöksyyn 35 v.

ja ne naiset ajattelee susta ihan samalla tavalla! :D Pyydä joskus joku ihan rehellinen arvio kun näytät pettävän itseäsi noin pahasti

Vierailija
16/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta Sean Conneryn näköistä miestä tiedät? Näillä perusperteillä näkö huononee iän myötä, joten oma peilikuva on sen verran sumuinen etteivät he huomaa muutoksia.

En huomannut aloituksessa tehtävän poikkeusta SC:n kohdalla vaan koskevan kaikkia miehiä.

Vierailija
17/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää itsestään huolta niin saa parikymppisiä naisia ihan helposti vielä nelikymppisenäkin. Itsekin pokannut baarista monta parikymppistä, vaikka olen tällainen 30+ setä.

Vierailija
18/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onks sul se 21 v misu jo, hä? Ku oot nii alfauros

Vierailija
19/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää itsestään huolta niin saa parikymppisiä naisia ihan helposti vielä nelikymppisenäkin. Itsekin pokannut baarista monta parikymppistä, vaikka olen tällainen 30+ setä.

No minkänäkösiä parikymmpisiä, ei varmaan niitä joita katseleet iltalehtien viihdeosastolla!

Vierailija
20/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulet; saakohan plus 40v naiset parikymppisiä miehiä baarista? Arvaa vaan kuinka helposti.