Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei komistu ikääntyyessään vaikka luulevat

Vierailija
25.03.2017 |

isku tulee vasten kasvoja heille , kyllä huomaavat

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Suomi24-palvelussa on roikkunut eräskin 50-vuotias mies jo vuosia etsimässä jonnekin Tampereen rajamaille Satakuntaan vapaaehtoisesti lapsetonta alle 3-kymppistä naista viihdykkeekseen.

Ei vaan taida tajuta, ettei kukaan noin nuori halua jonnekin persläpeen 5-kymppisen miehen kaveriksi ja lopettaa vielä lapsihaaveetkin (jos sellaisia oli)-

Oi miehet!

Vierailija
62/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.

Mun ihannemiehiä on austin butler, markiplier, chord overstreet, michael cera ja matthew daddario. Taitaa kaikki olla alle 30-vuotiaita. 30+ miehissä taas ei oikein ole seksikkäitä miehiä.

N26

Silti jos vastaan kävelisi vaikkapa George Clooney, niin keskiverto AV-mammalta leviäisi jalat nopeammin kuin Ikean jakkaralta.

George clooney on rupsahtanut vanha pappa. Ottaisin mieluummin 9mm buranan, kuin sekaantuisin siihen.

N26

Ah, George Clooney on upea!

N53

No ehkä vanhojen tätien mielestä. Mä mieluummin tapan itseni kuin sekaantuisin siihen.

N26

Et tietenkään tapa vaan länkytät AV:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori naiset..Olen urheilullinen ja komea 49 vuotias mies ja voin vakuuttaa että saisin pokattua Jennifer Lopezin ihan koska vaan.

Jennifer lopez nyt on suurin piirtein saman ikänen sun kanssa. Onhan se jo 47-vuotias.

N26

No sehän pointti olikin että olen niin komea 49 vuotiaana että voisin pokata noin laadukkaan naisen itselleni. Tuskin sinä kelpaisit minulle, luultavasti et ole yhtä hot kuin JLO

Vierailija
64/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan kun noita keski-ikäisiä ja sitä vanhempia pariskuntia katselee, niin monesti miettii, että ei aika kohtele tasa-arvoisesti miestä ja naista. Hyvin säilynytkin nainen näyttää "liian vanhalta" miehelleen. Alkava harmaantuminen on itse asiassa miehessä todella kuumaa. T. Kohta kolmekymppinen

Vierailija
65/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saatana ap, miksi TAAS tämä sama iänikuinen aihe?

SAMAA MIELTÄ!!

Miksi täällä pitää haukkua miehiä kaiken aikaa!!

Pystyttekö edes sanomaan yhtään hyvää sanaa?

Loputonta miesten haukkumista.

Ihan uskomatonta. MIKSI?

miehet haukkuu täällä myös vanhoja naisia

Täällä tulee vanhempien miesten haukkumisketjuja vuoden jokaisena päivänä.

Se on todella sairasta. Miksi tämä sallitaan??

Kummasti ne vanhemmat miehet haukkuvat ikäisensä naiset liian vanhoiksi ja kuolaavat lastensa ja lastenlastensa ikäisten naisten perään. He saavat kuraa niskaan ihan asiasta.

Juuri näin. On aika ällöttävää kun setämiehet kuvittelevat olevansa jotain alfauroksia ja naisten toiveunia vaikka todellisuudessa ovatkin vatsakkaita kaljuja ukkoja. Ja haukkuvat ikäisiään naisia vanhoiksi. Kiva varmaan elää tuollaisessa illiusiossa omasta nuorekkuudestaan.

Vierailija
66/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan kun noita keski-ikäisiä ja sitä vanhempia pariskuntia katselee, niin monesti miettii, että ei aika kohtele tasa-arvoisesti miestä ja naista. Hyvin säilynytkin nainen näyttää "liian vanhalta" miehelleen. Alkava harmaantuminen on itse asiassa miehessä todella kuumaa. T. Kohta kolmekymppinen

Juuri tämän takia moni mies vaihtaa harmaantuessaan nuorempaan naiseen kun nuoret naiset ovat kiinnostuneita komeammaksi muuttuneesta miehestä.

Vanhempi mies osaa käsitellä ja tyydyttää naisen sängyssäkin täydellisesti kun ei vain ajattele itseään kuten nuoremmat miehet

Vierailija
67/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saatana ap, miksi TAAS tämä sama iänikuinen aihe?

SAMAA MIELTÄ!!

Miksi täällä pitää haukkua miehiä kaiken aikaa!!

Pystyttekö edes sanomaan yhtään hyvää sanaa?

Loputonta miesten haukkumista.

Ihan uskomatonta. MIKSI?

miehet haukkuu täällä myös vanhoja naisia

Täällä tulee vanhempien miesten haukkumisketjuja vuoden jokaisena päivänä.

Se on todella sairasta. Miksi tämä sallitaan??

Kummasti ne vanhemmat miehet haukkuvat ikäisensä naiset liian vanhoiksi ja kuolaavat lastensa ja lastenlastensa ikäisten naisten perään. He saavat kuraa niskaan ihan asiasta.

Juuri näin. On aika ällöttävää kun setämiehet kuvittelevat olevansa jotain alfauroksia ja naisten toiveunia vaikka todellisuudessa ovatkin vatsakkaita kaljuja ukkoja. Ja haukkuvat ikäisiään naisia vanhoiksi. Kiva varmaan elää tuollaisessa illiusiossa omasta nuorekkuudestaan.

Näin Erika Vikmankin varmasti ajatteli vielä pari vuotta sitten.

Vierailija
68/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää itsestään huolta niin saa parikymppisiä naisia ihan helposti vielä nelikymppisenäkin. Itsekin pokannut baarista monta parikymppistä, vaikka olen tällainen 30+ setä.

No mitäs luulet; saakohan plus 40v naiset parikymppisiä miehiä baarista? Arvaa vaan kuinka helposti. 

Varmasti noinkin, mutta vähän eri syystä... Aika harva parikymppinen mies alkaisi tosissaan seurustelemaan tai menisi naimisiin 40+ naisen kanssa. Toisinpäin sitä tapahtuu enemmän.

Ööh...luulen, että nuoremman miehen ja vanhemman naisen intressit ovat yhteneväiset. Mihin omillaan toimeentuleva, aktiivinen nainen, jolla on paljon ystäviä tarvitsee miestä. No seksiin. Paljon seksiä, ei pelkoa raskaudesta. Perfect.

Vierailija
69/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, minä olen tehnyt päinvastaisia huomioita. Nainen on simsakka ja itsestään huolta pitäneen näköinen, mies kaljuuntunut möhömaha. Harmaantuminen voi olla komeassa miehessä kuumaa mutta ei todellakaan missään perusmöhömahalla.

Vierailija
70/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori naiset..Olen urheilullinen ja komea 49 vuotias mies ja voin vakuuttaa että saisin pokattua Jennifer Lopezin ihan koska vaan.

Jennifer lopez nyt on suurin piirtein saman ikänen sun kanssa. Onhan se jo 47-vuotias.

N26

No sehän pointti olikin että olen niin komea 49 vuotiaana että voisin pokata noin laadukkaan naisen itselleni. Tuskin sinä kelpaisit minulle, luultavasti et ole yhtä hot kuin JLO

ootko ottanut huomioon, että JLO:n ympärillä pyörii kuumia nuoria kuuluisia miehiä joista valita joten se todennäköisyys että valitsisi suomalaisen (varmaan koskaan kuullutkaan suomesta) 5-vuotiaan junttimaisen ja epäkansainvälisen ei-kuuluisan miehen on nolla prosentin luokkkaa.

Herää fantasioistasi!

Vierailija
71/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. On surullista, että miehet vuodesta toiseen uskovat tähän harhaan. Erityisesti kroppa alkaa rupsahtaa miehillä tosi äkkiä 30-vuotispäivän jälkeen, jos mies ei ole ammattiurheilija (ja/tai vedä steroideja). Moni alkaa myös kaljuuntua. Useimmat miehet näyttävät myös kasvoista ikäistään vanhemmilta, koska eivät osaa hoitaa ihoaan. Noiden vanhojen papparaisten voitot Maailman seksikkäin mies -äänestyksissä johtuu siitä, että äänestäjät on vanhoja naisia (ja miehiä!) tai jotain isäkompleksia potevia pikkutyttöjä.

Miehen ihannekroppa muuten on semmoinen Makhan Amirkhanin vartalo, tosin pituutta pitää olla enemmän kuin Makhanilla. Sellaisen kropan saavuttaa noin 0,0001% miehistä.

Kerrotko vielä kuka on Makhan?

Vierailija
72/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia moni mies vaihtaa harmaantuessaan nuorempaan naiseen kun nuoret naiset ovat kiinnostuneita komeammaksi muuttuneesta miehestä.

Vanhempi mies osaa käsitellä ja tyydyttää naisen sängyssäkin täydellisesti kun ei vain ajattele itseään kuten nuoremmat miehet

Itselläni on aivan päinvastainen kokemus. Nuori mies osaa tyydyttää naisen ja nuorempi mies kuuntelee naisen toiveita. Moni vanhempi mies "tietää" naista kuuntelematta. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
73/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaan piti sanoa

Vierailija
74/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää itsestään huolta niin saa parikymppisiä naisia ihan helposti vielä nelikymppisenäkin. Itsekin pokannut baarista monta parikymppistä, vaikka olen tällainen 30+ setä.

no luuletko, että 20 v poitsun pokaaminen on vanhemmalle naiselle jotenkin haastavaa? Lastenleikkiä sanon minä! Nainen +50

Vierailija
75/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin luulee?

Sen sijaan status nousee, koska taloudellinen asema paranee.

Statuksella tai rahalla ei ole Suomessa mitään väliä koska kukaan suomalainen mies ei halua elättää lompakolla loisivaa kotirouvaa. Poikkeuksena on kuitenkin miljonääri joka mielellään tuhlaa rahojaan naisiin niin sellainen löytää kyllä nopeasti nuoren gold diggerin itselleen.

Vierailija
76/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että olisin 2-kymppisiä iskemässä, mutten toisaalta usko, että pitäisivät elähtäneenä ukkona, koska viime viikolla kysyttiin paperit Alkon kassalla ja ikää tosiaan jo 37.

Vierailija
77/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 mies ja todellakin allekirjoitan parhaiden päivieni olevan takana ,ainakin mitä tulee  fysiikkaan. Edes peruskuntoilu ei sitä miksäkään muuta. Henkisesti tosin olen kasvanut aika lailla , mutta sillä ei tänä päivänä tunne olevan kauheasti väliä. Elämme niin pinnallisessa ja visuaalisessa kulttuurissa.

Vierailija
78/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

ootko ottanut huomioon, että JLO:n ympärillä pyörii kuumia nuoria kuuluisia miehiä joista valita joten se todennäköisyys että valitsisi suomalaisen (varmaan koskaan kuullutkaan suomesta) 5-vuotiaan junttimaisen ja epäkansainvälisen ei-kuuluisan miehen on nolla prosentin luokkkaa.

Herää fantasioistasi!

Sori en ole junttimainen enkä epäkansainvälinen mutta suomalainen kylläkin..sukujuuria Ahvenanmaalta ja Venäjältä tosin 200v takaa ..Mutta komea 49 vuotias ja JLO olis aika sulaa vahaa minun käsittelyssä :)

Itse vaikutat juttujesi perusteella tiukkapipolta jolla nuttura kiristää niin että veri ei kierrä päähän asti

Vierailija
79/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney - uuuhhh.... Richard Gere - aaahhh...

Vierailija
80/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla hiekkaa siellä kuuluisassa paikassa?