Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei komistu ikääntyyessään vaikka luulevat

Vierailija
25.03.2017 |

isku tulee vasten kasvoja heille , kyllä huomaavat

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä tästä vahvasti.

Vierailija
42/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on eeppisiä nais-viha-mies-viha ketjuja! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.

Mun ihannemiehiä on austin butler, markiplier, chord overstreet, michael cera ja matthew daddario. Taitaa kaikki olla alle 30-vuotiaita. 30+ miehissä taas ei oikein ole seksikkäitä miehiä.

N26

Silti jos vastaan kävelisi vaikkapa George Clooney, niin keskiverto AV-mammalta leviäisi jalat nopeammin kuin Ikean jakkaralta.

George clooney on rupsahtanut vanha pappa. Ottaisin mieluummin 9mm buranan, kuin sekaantuisin siihen.

N26

Ah, George Clooney on upea!

N53

Vierailija
44/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yli 35v on melkein järjestään vanhoja pappoja, eivätkä kiinnosta ainakaan ketään alle 30v naista.

No jaa, riippuu vähän tapauksesta. Meillä on töissä 45-vuotias, jonka kanssa voisin kyllä hommailla, jos ei oltaisi kumpikin tahoillamme naimisissa. Fiksu ja komea tapaus. Olen itse siis 27v.

Vierailija
45/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saatana ap, miksi TAAS tämä sama iänikuinen aihe?

SAMAA MIELTÄ!!

Miksi täällä pitää haukkua miehiä kaiken aikaa!!

Pystyttekö edes sanomaan yhtään hyvää sanaa?

Loputonta miesten haukkumista.

Ihan uskomatonta. MIKSI?

miehet haukkuu täällä myös vanhoja naisia

Täällä tulee vanhempien miesten haukkumisketjuja vuoden jokaisena päivänä.

Se on todella sairasta. Miksi tämä sallitaan??

Vierailija
46/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on... tunnen näitä vanhoja pullistelijasetiä, jotenkin liikuttavia :D Eihän niiden illuusioita nyt rohkene rikkoakaan, tuhmaa olisi sellainen.

Huolestuttavaa on se, että vaikka olen itse jo yli 30, miesmakuni ei tunnu vanhenevan... pitäisi varmaan opetella tykkäämään ikäisistään tai itseään vanhemmista miehistä, mut ei, nuoret ja raikkaat miehet vaan vetoaa :/ No ehkä se tästä! Luotan että jaksan omaa miestä katsella vaikka vanhenee, toivottavasti hänkin minua... vaikka itse oon kyllä hoikka ja hän on alkanut kerätä jo vanhan ukon vararengasta, yh :0

Yksi asia mikä on myös supertärkeää on se että mies on viriili, monella alkaa lerpahdella jo aika varhain etenkin vähän huonommilla elintavoilla. Tässä ei oo enää ees kyse vaan ulkonäöstä vaan ihan käytännön seksielämäongelma...

Vierailija
47/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori naiset..Olen urheilullinen ja komea 49 vuotias mies ja voin vakuuttaa että saisin pokattua Jennifer Lopezin ihan koska vaan.

Vierailija
49/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yli nelikymppinen mies on pitkätukkanen, hoikka herkkuperse?

Vierailija
50/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.

Mun ihannemiehiä on austin butler, markiplier, chord overstreet, michael cera ja matthew daddario. Taitaa kaikki olla alle 30-vuotiaita. 30+ miehissä taas ei oikein ole seksikkäitä miehiä.

N26

Silti jos vastaan kävelisi vaikkapa George Clooney, niin keskiverto AV-mammalta leviäisi jalat nopeammin kuin Ikean jakkaralta.

George clooney on rupsahtanut vanha pappa. Ottaisin mieluummin 9mm buranan, kuin sekaantuisin siihen.

N26

N53

No ehkä vanhojen tätien mielestä. Mä mieluummin tapan itseni kuin sekaantuisin siihen.

N26

Vierailija
51/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Isäni vei viimeksi parturille Clooneyn kuvan malliksi. Eli isäni ikäluokkaa oleva ukko, ei millään tavalla kiinnostava. Jospa kuuntelisit mitä naiset oikeesti sanoo vanhoista miehistä etkä eläis haavemaailmassa.

n24

Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Mitenköhän tuo Danny-hommakin meni?

Vierailija
52/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin luulee?

Sen sijaan status nousee, koska taloudellinen asema paranee.

Vierailija
53/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori naiset..Olen urheilullinen ja komea 49 vuotias mies ja voin vakuuttaa että saisin pokattua Jennifer Lopezin ihan koska vaan.

Jennifer lopez nyt on suurin piirtein saman ikänen sun kanssa. Onhan se jo 47-vuotias.

N26

Vierailija
54/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti se on vanha kuin taivas, eli automaattisesti kelpaamaton.

N26

Vierailija
55/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

N26

N53

No ehkä vanhojen tätien mielestä. Mä mieluummin tapan itseni kuin sekaantuisin siihen.

N26

Niinpä, sehän on vaan hyvä, että eri ikäisillä naisilla on erilaiset mieltymykset. Sääli miehiä, kun vain pieni ikäluokka kelpaa, mutta siinähän itkevät naisettomuutttaan.

Vierailija
56/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Isäni vei viimeksi parturille Clooneyn kuvan malliksi. Eli isäni ikäluokkaa oleva ukko, ei millään tavalla kiinnostava. Jospa kuuntelisit mitä naiset oikeesti sanoo vanhoista miehistä etkä eläis haavemaailmassa.

n24

Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Mitenköhän tuo Danny-hommakin meni?

Ai naiset? Kyseessä on yksi nainen. Minulle Danny ja ikätoverinsa ovat liian vanhoja.

N53

Vierailija
57/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

N26

N53

N26

Niinpä, sehän on vaan hyvä, että eri ikäisillä naisilla on erilaiset mieltymykset. Sääli miehiä, kun vain pieni ikäluokka kelpaa, mutta siinähän itkevät naisettomuutttaan.

Voin sinun lohdutukseksesi sanoa, että kelpuuttaisin rinnalleni Ashley Grahamin vaikka sekin on jo 29-vuotias.

Vierailija
58/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saatana ap, miksi TAAS tämä sama iänikuinen aihe?

SAMAA MIELTÄ!!

Miksi täällä pitää haukkua miehiä kaiken aikaa!!

Pystyttekö edes sanomaan yhtään hyvää sanaa?

Loputonta miesten haukkumista.

Ihan uskomatonta. MIKSI?

miehet haukkuu täällä myös vanhoja naisia

Täällä tulee vanhempien miesten haukkumisketjuja vuoden jokaisena päivänä.

Se on todella sairasta. Miksi tämä sallitaan??

Kummasti ne vanhemmat miehet haukkuvat ikäisensä naiset liian vanhoiksi ja kuolaavat lastensa ja lastenlastensa ikäisten naisten perään. He saavat kuraa niskaan ihan asiasta.

Vierailija
59/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen sellanen surffarityyliä yrittävä ruttuinen auringonpolttama setä joka käy Thaimaassa nussimassa huoria ja kokee olonsa sitte nuoreksi. Näin nuoren naisen naisen näkökulmasta siis.

Vierailija
60/92 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua n.25-v. Mies on karismaattisempu kuin moni nuorempi...ja mä 41