Miehet ei komistu ikääntyyessään vaikka luulevat
isku tulee vasten kasvoja heille , kyllä huomaavat
Kommentit (92)
Minkäs ikäinen Sean Connery olikaan kun hänet valittiin seksikkäimmäksi mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen Sean Connery olikaan kun hänet valittiin seksikkäimmäksi mieheksi?
kuka valitsi? ehkä vanhemmat naiset
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta Sean Conneryn näköistä miestä tiedät? Näillä perusperteillä näkö huononee iän myötä, joten oma peilikuva on sen verran sumuinen etteivät he huomaa muutoksia.
Totta. Tää on uskomaton urbaanilegenda jota miehet pitävät yllä. Miehet yli 35v on melkein järjestään vanhoja pappoja, eivätkä kiinnosta ainakaan ketään alle 30v naista.
Minkä ikäinen Urho Kekkonen oli, kun hänet valittiin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tää on uskomaton urbaanilegenda jota miehet pitävät yllä. Miehet yli 35v on melkein järjestään vanhoja pappoja, eivätkä kiinnosta ainakaan ketään alle 30v naista.
Kehtavat viellä deittisivuilla laittaa 10v vanhan kuvan itsesstään huijataksen nuoria naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka valitsi? ehkä vanhemmat naiset
Näemmä People-lehti vuonna 1989. Ja Sean täytti tuona vuonna 59. I rest my case.
Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 36-v, kun nain 29-v naisen. Se siitä sinun viisaudestasi. Aika vähän sitä olikin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä sitten kaikki naisten ihannemiehet on 30-50 -vuotiaita? Ryan Gosling, Hugh Jackman jne. Kun taas miesten ihannenaiset on alle 30v.
Hugh Jackman tänne heti, kiitos. Siinä on ihan tyrmäävän komea mies. Tykkään tuollaisista nuorista miehistä.
Aamen!
Miksi miehet kuvittelee, että avohakkuualue päässä, pakanamaan karttaa muistuttava naama, kaljapömppö, miestissit ja farkkujen sisään tungettu t-paita on kenestäkään viehättävää?
Olen itse neljänkympin alkupäässä ja samanikäisistä naisista on tosi moni jo rupsahtanut. Joko ollaan ryppynaamaisia itsensä näännyttäneitä rusinoita (sori, siis aktiivisia ja terveitä elämäntapoja noudattavia) tai sitten ollaan kerätty reilusti ylimääräisiä kiloja mukaan.
En itsekään ole mikään Don Juan ja ylipainoa on minullakin, mutta kontrasti naisiin on todella selvä. Alamäki naisilla alkaa 30 v. ja lähtee syöksyyn 35 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 36-v, kun nain 29-v naisen. Se siitä sinun viisaudestasi. Aika vähän sitä olikin tarjolla.
Jonkun ruman ja läskin?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse neljänkympin alkupäässä ja samanikäisistä naisista on tosi moni jo rupsahtanut. Joko ollaan ryppynaamaisia itsensä näännyttäneitä rusinoita (sori, siis aktiivisia ja terveitä elämäntapoja noudattavia) tai sitten ollaan kerätty reilusti ylimääräisiä kiloja mukaan.
En itsekään ole mikään Don Juan ja ylipainoa on minullakin, mutta kontrasti naisiin on todella selvä. Alamäki naisilla alkaa 30 v. ja lähtee syöksyyn 35 v.
ja ne naiset ajattelee susta ihan samalla tavalla! :D Pyydä joskus joku ihan rehellinen arvio kun näytät pettävän itseäsi noin pahasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta Sean Conneryn näköistä miestä tiedät? Näillä perusperteillä näkö huononee iän myötä, joten oma peilikuva on sen verran sumuinen etteivät he huomaa muutoksia.
En huomannut aloituksessa tehtävän poikkeusta SC:n kohdalla vaan koskevan kaikkia miehiä.
Jos mies pitää itsestään huolta niin saa parikymppisiä naisia ihan helposti vielä nelikymppisenäkin. Itsekin pokannut baarista monta parikymppistä, vaikka olen tällainen 30+ setä.
Vierailija kirjoitti:
no onks sul se 21 v misu jo, hä? Ku oot nii alfauros
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pitää itsestään huolta niin saa parikymppisiä naisia ihan helposti vielä nelikymppisenäkin. Itsekin pokannut baarista monta parikymppistä, vaikka olen tällainen 30+ setä.
No minkänäkösiä parikymmpisiä, ei varmaan niitä joita katseleet iltalehtien viihdeosastolla!
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet; saakohan plus 40v naiset parikymppisiä miehiä baarista? Arvaa vaan kuinka helposti.
0/5
T setämies