Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä mitä mies näkee minussa. Hän on itse hyvin menestynyt ja uskomaton. Itse en ole mitään häneen verrattuna. Kertokaa epäluuloiselle.

Vierailija
25.03.2017 |

Hän on hyvin tasapainoinen ihminen ja johdonmukainen. Fiksuin ihminen keneen olen päässyt koskaan tutustumaan.
Olin tätä mieltä jo tavatessamme ja ennen kun pääsin häneen tutustumaan syvemmin. Olimme hyviä tuttavia puolisen vuotta ennen kuin meille alkoi muodostumaan suhde.
Hän on todella menestynyt ja kiinnostunut elämästä. Hänellä on suuri sydän ja auttaa paljon ihmisiä. Etäältä katsottuani häntä kunnioittaa monet ihmiset ja ihailevat hänen tietoa ja taitoa.

Minä sitten...
En oikeasti ole mitään vaikka kunnianhimoa on. Tosin olen urani alkutaipaleella vasta. Jotain hän minussa näkee ja sanoo, että minusta voi tulla myös menestynyt ja olen jo hyvä siinä mitä teen. Hän kehuu minua paljon ja tukee kaikissa asioissa.
Olen epävakaa ihminen. Mielentilani muuttuu nopeasti. Saatan myös olla todella epäluuloinen ja epäilen ihmisten tarkoitusperiä tutustuessaan minuun paremmin.
Olen huono itsetuntoinen, arka ja pelokas mutta silti todella kova kuoressani enkä mielelläni kuuntele kehuja tai usko niihin. Olen haastanut hänen kanssaan riitaa kun en ole luottanut.
Hän on ollut todella hämmästynyt ja kärsivällinen kanssani vaikka saatan olla todella inhottava suustani. Mutta riidat ovat oikeastaan vain vahvistanut tunnetta, että hän oikeasti välittää minusta.
Olen kaikessa epävakaa, taloudessa ja toisinaan alkoholin kanssa.
Minulla sattuu olemaan todella vaikea menneisyys ja hän kuuntelee. Ja tukee ja oli onnellinen sekä ylpeä kun kerroin aloittavani terapian.
Hän rakastaa minua. Kertoo sen usein ja muistuttaa kuinka kaunis olen. Kuinka ikävöi ja haluaa olla lähelläni. Laittaa viestiä monta kertaa päivässä, heti herättyään ja suunnittelee kanssani matkoja ja muuta yhteistä tekemistä.

Olemme aivan eri maailmoista. Hän hyvin sivistynyt ja minä jotain muuta.
Emme harrasta seksiä vaikka haluaisimme mutta siksi juuri kun en luota ja hän sanoo, ettei ole vielä oikea hetki. Pelkää varmaan, että haastan riitaa siitä että haluaa vain seksiä jos seksiä olisi. Olen joskus siitä hänen kanssaan tapellutkin että kuitenkin on kuin muut ja seksin puutteessa lässyttää kauneuksia.

No olen rakastunut ja hän minuun. En vain ymmärrä miksi. Tuon vain sotkua hänen elämään mutta kaiken jälkeen hän vieläkin haluaa minut vaikka on ollut tosi lähellä että juttu on ohi minun sekoilujeni takia.
Ikäeroa on aika paljon emmekä ole parisuhteessa toistaiseksi.

En vain osaa nähdä itseäni minään jos yritän katsoa hänen silmillään ja vertailen meitä. Olemme oikeasti kuin yö ja päivä. Hän parempi puolisko.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sen miehen kirjoittama provo.

Vierailija
62/66 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4844 kirjoitti:

Ap kertoo etteivät he ole parisuhteessa. Eli mitä sitten vaikka miehellä olisi seksisuhde toisaalla?

Aivan!miehellä on täysi oikeus harrastaa seksiä jonkun muun kanssa,koska ap:llä ei ole parisuhdetta miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/66 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/66 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä, mutta minusta tuo kuvio kuulostaa oudolta: ikäero, erot menestyksessä ja varallisuudessa ym. Voi olla, että miehellä on muitakin suhteita tai hän groomailee ap:ta alistamista ja hyväksikäyttöä varten.

Tai sitten ap on harvinaisen hyvännäköinen ja siten saalis vanhemmalle miehelle. 

Vierailija
66/66 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuulostaa että sinulla on huono itsetunto ja et ajattele olevasi hänen rakkautensa arvoinen ja mies taas on hyvinkin rakastunut sinuun!