En ymmärrä mitä mies näkee minussa. Hän on itse hyvin menestynyt ja uskomaton. Itse en ole mitään häneen verrattuna. Kertokaa epäluuloiselle.
Hän on hyvin tasapainoinen ihminen ja johdonmukainen. Fiksuin ihminen keneen olen päässyt koskaan tutustumaan.
Olin tätä mieltä jo tavatessamme ja ennen kun pääsin häneen tutustumaan syvemmin. Olimme hyviä tuttavia puolisen vuotta ennen kuin meille alkoi muodostumaan suhde.
Hän on todella menestynyt ja kiinnostunut elämästä. Hänellä on suuri sydän ja auttaa paljon ihmisiä. Etäältä katsottuani häntä kunnioittaa monet ihmiset ja ihailevat hänen tietoa ja taitoa.
Minä sitten...
En oikeasti ole mitään vaikka kunnianhimoa on. Tosin olen urani alkutaipaleella vasta. Jotain hän minussa näkee ja sanoo, että minusta voi tulla myös menestynyt ja olen jo hyvä siinä mitä teen. Hän kehuu minua paljon ja tukee kaikissa asioissa.
Olen epävakaa ihminen. Mielentilani muuttuu nopeasti. Saatan myös olla todella epäluuloinen ja epäilen ihmisten tarkoitusperiä tutustuessaan minuun paremmin.
Olen huono itsetuntoinen, arka ja pelokas mutta silti todella kova kuoressani enkä mielelläni kuuntele kehuja tai usko niihin. Olen haastanut hänen kanssaan riitaa kun en ole luottanut.
Hän on ollut todella hämmästynyt ja kärsivällinen kanssani vaikka saatan olla todella inhottava suustani. Mutta riidat ovat oikeastaan vain vahvistanut tunnetta, että hän oikeasti välittää minusta.
Olen kaikessa epävakaa, taloudessa ja toisinaan alkoholin kanssa.
Minulla sattuu olemaan todella vaikea menneisyys ja hän kuuntelee. Ja tukee ja oli onnellinen sekä ylpeä kun kerroin aloittavani terapian.
Hän rakastaa minua. Kertoo sen usein ja muistuttaa kuinka kaunis olen. Kuinka ikävöi ja haluaa olla lähelläni. Laittaa viestiä monta kertaa päivässä, heti herättyään ja suunnittelee kanssani matkoja ja muuta yhteistä tekemistä.
Olemme aivan eri maailmoista. Hän hyvin sivistynyt ja minä jotain muuta.
Emme harrasta seksiä vaikka haluaisimme mutta siksi juuri kun en luota ja hän sanoo, ettei ole vielä oikea hetki. Pelkää varmaan, että haastan riitaa siitä että haluaa vain seksiä jos seksiä olisi. Olen joskus siitä hänen kanssaan tapellutkin että kuitenkin on kuin muut ja seksin puutteessa lässyttää kauneuksia.
No olen rakastunut ja hän minuun. En vain ymmärrä miksi. Tuon vain sotkua hänen elämään mutta kaiken jälkeen hän vieläkin haluaa minut vaikka on ollut tosi lähellä että juttu on ohi minun sekoilujeni takia.
Ikäeroa on aika paljon emmekä ole parisuhteessa toistaiseksi.
En vain osaa nähdä itseäni minään jos yritän katsoa hänen silmillään ja vertailen meitä. Olemme oikeasti kuin yö ja päivä. Hän parempi puolisko.
Kommentit (66)
Minun mielestä ap voisi rauhassa katsella mihin suuntaan suhde kehittyy tuon miehen kanssa ja jatkaa terapiassa käyntiä.Se,että ap:lla on jo ollut yksi huono suhde aikaisemmin kielii siitä,että ap hakeutuu ja herättää tälläisissä tietynlaisissa miehissä huomion.Varmaan terapiassa kannattaa ottaa esille nämä miessuhteet,ettei ap tulevaisuudessa löydä itseään alistavassa ja tuhoavassa suhteessa joka on niin tuttua lapsuuden kokoemusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ap voisi rauhassa katsella mihin suuntaan suhde kehittyy tuon miehen kanssa ja jatkaa terapiassa käyntiä.Se,että ap:lla on jo ollut yksi huono suhde aikaisemmin kielii siitä,että ap hakeutuu ja herättää tälläisissä tietynlaisissa miehissä huomion.Varmaan terapiassa kannattaa ottaa esille nämä miessuhteet,ettei ap tulevaisuudessa löydä itseään alistavassa ja tuhoavassa suhteessa joka on niin tuttua lapsuuden kokoemusten perusteella.
Niin tiedän, että minä saatan kyllä ajautua huonoihin suhteisiin tulevaisuudessakin. Mutta "onneksi" minulle on tullut kuitenkin se kuori ja aggressiivisuus joka suojaa minua enkä luota niin helposti ihmisiin.
Ja tämä mies on onnistunut kyllä hajottamaan sitä kuorta.
On kuunnellut kaiken syyllistämisen ja hulluimatkin ajatukseni.
On katsonut mielialanvaihteluita ja levottomuutta.
On suojellut minua ja suositellut terapiaa tai no ilahtui paljon kun puhuin siitä ja sanoi, että on oikea päätös ja on ylpeä.
Hän myös tukee minua töihin liittyvissä asioissa ja auttaa paljon kaikessa.
Muistan kun olimme vielä vasta kavereita niin varoitteli hienovaraisesti yhdestä ihmisestä, että hän käyttää minua vain hyväksi, älä suostu kaikkeen.
Hän siis alusta lähtien ollut kiltti ja tukenut. En ollut ollenkaan kiinnostunut alkuun eikä ollut minun tyyppinen mutta jotain vain tapahtui.
Ja alan jo luottamaan, että hän saattaa oikeasti välittää, ehkä jopa rakastaa.
Tämä suhde aina vain hämmentää minua, toivottavasti jatkossakin positiivisesti..
Ap
Kuin minun kynästäni. Miehelle ois ottajia vaikka kuinka, menestyneempiä, nätimpiä, laihempia, rikkaampia ja fyysisesti terveempiä kuin minä jolla on vaan yks kuuleva korva ja metallia selässä. Silti mies sanoo, että oon täydellinen ja haluaa olla mun kanssa ja mä en ymmärrä aina mitä mies mussa näkee.
Ei seksiä??? Oletko abbedissa ja hän munkki? Henkilöä johon rakastutaan myös halutaan fyysisesti, ihan silmittömästi.
Toivon,että Ap:lle tuo mies olisi oikeasti hyvä ja Ap olisi oikeasti löytänyt miehen,joka välittää kaikeasta huolimatta (negatiivisista asioista jota Ap:sta kumpuaa ) sillä harvemmin toinen ihminen yleensä suhdetta alkuvaiheessa aloittaa jos jo etukäteen on tiedossa esim. toisen henkilön mielenterveysongelmat.Kauhuskenaario on tietysti se,että mies alkaa käyttää Ap:ta hyväkseen(seksi jne)myös henkinen hyväksikäyttö vaara on olemassa ja sitten mies hylkää juuri perusteena nämä mielenterveysongelmat jne.
On olemassa kyllä miehiä jotka hakevat tälläisiä tasapainottomia naisia ja saavat sadistista nautintoa kun nämä ovat sitten riippuvaisia ja voivat henkisesti/fyysisesti kiduttaa näitä naisia ihan itsemurhan partaalle.Nämä miehet eivät itsekkään ole terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä??? Oletko abbedissa ja hän munkki? Henkilöä johon rakastutaan myös halutaan fyysisesti, ihan silmittömästi.
Ei seksiä. Meillä on kyllä todella kiihkeää aina kun näemme. Istun hänen päällään ja suutelemme. Hän koskettelee minua ja haluaa minua.
Hän sanoo minun olevan vastustamaton. Olen hänen mielestään todella seksikäs mutta vaikka välillä olemme halunneet seksiä enemmän kuin mitään niin jompikumpi lopettaa.
Juurikin sen takia ettei ole vielä aika eikä kumpikaan halua ottaa riskiä siitä, että tulee tunne, että suhde perustuu seksiin ja muutenkin vasta kun olemme täysin varmoja että hetki on oikea.
Emme kuitenkaan stressaa siitä tai tehdä numeroa. Se sitten tapahtuu kuin tapahtuu.
Ap
Vedättää, murskaa sun itsetuntosi pienen pieniksi sirpaleiksi ja rakentaa niistä itselleen kuuliaisen koiran lailla palvelevan pikkuvaimon joka ei kyseenalaista matkalaukusta löytyviä pikkuhousuja, pientä ruumiillista kurinpalautusta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä. Meillä on kyllä todella kiihkeää aina kun näemme. Istun hänen päällään ja suutelemme. Hän koskettelee minua ja haluaa minua.
Hän sanoo minun olevan vastustamaton. Olen hänen mielestään todella seksikäs mutta vaikka välillä olemme halunneet seksiä enemmän kuin mitään niin jompikumpi lopettaa.
Juurikin sen takia ettei ole vielä aika eikä kumpikaan halua ottaa riskiä siitä, että tulee tunne, että suhde perustuu seksiin ja muutenkin vasta kun olemme täysin varmoja että hetki on oikea.
Emme kuitenkaan stressaa siitä tai tehdä numeroa. Se sitten tapahtuu kuin tapahtuu.
Ap
Taitaa olla useampi nainen tällä miehellä kierroksessa.Käy valitettavasti panemassa toista hoitoa sillä aikaa kunnes AP on valmis aloittamaan seksin.Ja sitten höylää molempia.Ei tuonikäinen mies tai oikeastaan kovin moni mies ilman seksiä ole kuukausia eikä edes viikkoa.Nyt kyllä käy sääliksi AP:ta.Mieshän on täysi P ja narsisti.Miksiköhän miehen aiemmat suhteet ei ole onnistuneet ?sillä luulisi tuollaisen menestyneen miehen olevan jo ajat sitten vakiintunut.
Vierailija kirjoitti:
Toivon,että Ap:lle tuo mies olisi oikeasti hyvä ja Ap olisi oikeasti löytänyt miehen,joka välittää kaikeasta huolimatta (negatiivisista asioista jota Ap:sta kumpuaa ) sillä harvemmin toinen ihminen yleensä suhdetta alkuvaiheessa aloittaa jos jo etukäteen on tiedossa esim. toisen henkilön mielenterveysongelmat.Kauhuskenaario on tietysti se,että mies alkaa käyttää Ap:ta hyväkseen(seksi jne)myös henkinen hyväksikäyttö vaara on olemassa ja sitten mies hylkää juuri perusteena nämä mielenterveysongelmat jne.
On olemassa kyllä miehiä jotka hakevat tälläisiä tasapainottomia naisia ja saavat sadistista nautintoa kun nämä ovat sitten riippuvaisia ja voivat henkisesti/fyysisesti kiduttaa näitä naisia ihan itsemurhan partaalle.Nämä miehet eivät itsekkään ole terveitä.
Jotenkin en osaa kuvitella, että tämä mies olisi sairas. Hän ei koskaan painosta minua mihinkään tai muutenkaan ole sen tyylinen.
Hänellä on runsaasti ystäviä ja paljon mielenkiinnon kohteita ja matkustelee. Hän on elämäniloinen ja rakastaa läheisiään.
Osaa kyllä olla myös ehdoton ja itsekäs mutta tulee kaikkien kansaa toimeen vaikka ei kaikista pidä. Siis työkaverit tms.
Välillä saattaa kyllä olla itsekin vähän alistuva mutta terveellä tavalla.
Taas tuo mistä sinä puhuit niin kuulosti aivan exältäni. Se hyväksikäyttö oli jotain aivan sairasta. Se narujen vetely ja sormensa ympärille laittaminen...
Hän oli aivan hullu. Haukkui millon miksikin jos en tehnyt mitä pyysi ja pakotti seksiin... Pakotti kaikkeen.
Ja suuttui kaikesta mikä ei miellyttänyt tai jos en tehnyt oikein tai suostunut johonkin. Mutta aina minun vika, aina syy oli minussa mutta ei varsinkaan hänessä. Se että petti koko ajan oli minun vika ja minun olisi pitänyt muuttua ja myös hänen alkoholin käyttö.
Minä tein hänestä alkoholistin ja eikä ollut ryypännyt kuin kymmenen vuotta ennen minua :D
Nyt jälkeenpäin ajateltuna en ymmärrä miksi olin siinä niin pitkään. Hän oli kyllä tukena perheeni ongelmissa ja selvinpäin oli aika järkevä.
Mutta nykyään osaan jo nauraa tuolle enkä ikävöi ollenkaan vaikka joskus luulin rakastavani niin paljon.
Nämä miehet eivät muistuta siis toisiaan ollenkaan onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTaitaa olla useampi nainen tällä miehellä kierroksessa.Käy valitettavasti panemassa toista hoitoa sillä aikaa kunnes AP on valmis aloittamaan seksin.Ja sitten höylää molempia.Ei tuonikäinen mies tai oikeastaan kovin moni mies ilman seksiä ole kuukausia eikä edes viikkoa.Nyt kyllä käy sääliksi AP:ta.Mieshän on täysi P ja narsisti.Miksiköhän miehen aiemmat suhteet ei ole onnistuneet ?sillä luulisi tuollaisen menestyneen miehen olevan jo ajat sitten vakiintunut.
Tähänkään en usko. Tai no mistä sitä tietää mutta kyllähän minä olisin välillä jo tahtonut seksiä ja hänellä olisi ollut mahdollisuus. Mutta sanoi, ettei vielä kun olen kuitenkin niin impulsiivinen ja minua saattaa kaduttaa jälkeenpäin.
Ja mies on ollut pitkässä liitossa, josta hänelle siunautui yksi lapsi ja joka on hänelle kaikki kaikessa.
On sitoutuvaa tyyppiä kyllä ja myös exien kanssa hyvissä väleissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTaitaa olla useampi nainen tällä miehellä kierroksessa.Käy valitettavasti panemassa toista hoitoa sillä aikaa kunnes AP on valmis aloittamaan seksin.Ja sitten höylää molempia.Ei tuonikäinen mies tai oikeastaan kovin moni mies ilman seksiä ole kuukausia eikä edes viikkoa.Nyt kyllä käy sääliksi AP:ta.Mieshän on täysi P ja narsisti.Miksiköhän miehen aiemmat suhteet ei ole onnistuneet ?sillä luulisi tuollaisen menestyneen miehen olevan jo ajat sitten vakiintunut.
Tähänkään en usko. Tai no mistä sitä tietää mutta kyllähän minä olisin välillä jo tahtonut seksiä ja hänellä olisi ollut mahdollisuus. Mutta sanoi, ettei vielä kun olen kuitenkin niin impulsiivinen ja minua saattaa kaduttaa jälkeenpäin.
Ja mies on ollut pitkässä liitossa, josta hänelle siunautui yksi lapsi ja joka on hänelle kaikki kaikessa.
On sitoutuvaa tyyppiä kyllä ja myös exien kanssa hyvissä väleissä.Ap
Tuo seksistä kieltäytyminen on vaan miehen peliä!ja saa sinut luottamaan häneen enemmän.Miehet nykyään pelaa näin,minulla kävi aikaisemman miehen kanssa juuri näin.Mies voi kyllästyä nopeasti lopultaan ja jotkut vaihtavat naisia nopeasti.Hyvä jos pääsisit juttelemaan miehen exien kanssa tietäisit näistä existä enemmän.Jotkut miehitä tykkäävät saalistaa hitaammin ja antaa saaliin odottaa.
Taitaa olla sama mies meillä ?mä vaan oon alkanut jo paneskelemaan sen kaa viimeaikoina.Kuinkakohan monta meitä sillä on?
Niin hulluhan saa olla muttei tyhmä!muistakaa se arvon naiset,kun tänne kirjoittelette.
Hullu saa olla,mutta ei tyhmä.Muistakaa se arvon naiset,kun tänne kirjoittelette.
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201703102200083523_iq.shtml
Islanti julisti naistenpäivänä ryhtyvänsä kamppailuun työelämän epätasa-arvoisuutta vastaan.
Lehtien mielipidepalstoilla keskustellaan työelämän tasa-arvoisuudesta.
Islanti esitti naistenpäivänä lakialoitteen, joka hyväksytyksi tullessaan pakottaisi työnantajat todistamaan valtiolle, että he kohtelevat työntekijöitään tasa-arvoisesti.
Muun muassa Helsingin Sanomien mielipidepalstalla on viime päivinä keskusteltu sukupuolten tasa-arvoisuudesta työelämässä.
Eräs kirjoittaja on esimerkiksi väittänyt, että naiset eivät ole miehiä huonommin palkattuja - miehet vain sattuvat arvostamaan rahaa ja valtaa enemmän ja pyrkivät siksi hyväpalkkaisiin ammatteihin.
Toinen kirjoittaja taas kertoi omista kokemuksistaan pääluottamusmiehenä tehtaalla. Nainen, joka oli työskennellyt tehtaassa pidempään ja teki samaa työtä, sai vähemmän palkkaa kuin mies, tamperelaisnainen muistelee.
Ap kertoo etteivät he ole parisuhteessa. Eli mitä sitten vaikka miehellä olisi seksisuhde toisaalla?
Nyt on kyllä sanottava, että miten ihmiset voivat olla näin ilkeitä toisille?
Itse olen kuitenkin tullut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, vanhemmat olivat alkoholisteja ja aina poissa henkisesti. Kännissä raivosivat ja itkivät kurjaa elämäänsä. Siskollani oli pahoja mielenterveysongelmia joissa oli jo pienelle lapselle paljon ihmeteltävää ja hän esimerkiksi jäi kiinni minulle kun yritti itsemurhaa. Teininä jo alkoholisoiduin ja äidillä oli hakkaava miesystävä joka hakkasi myös minua. Alaikäisenä muutin pois jolloin sairastin jälkeen syömishäiriöö, minulla oli alustava ja väkivaltainen miesystävä joka söi itsetuntoni. Yritin myös itsemurhaa tuolloin. Lisäksi olin pahoissa raha-vaikeuksissa ja menetin luottotiedot ja ulosotto tuli päälle.
Jotain kuitenkin tapahtui ja valmistuin koulusta. Muutin toiseen kaupunkiin ja pääsin hyvään firmaan töihin ja olen rauhoittunut paljon vuoden aikana.
Lisäksi maksoin ulosottomaksut jo pois.
En ole koskaan mitään pahaa kenellekkään halunnut tai tehnyt, joten onko minua syytä rankaista ja enkö ansaitse rakkautta menneisyyteni takia.
Ne ovat jättäneet kyllä jäljet mutta aloitin sentään terapian ja yritän edes mennä eteenpäin vaikka se on vaikeaa.
Kun en voinut elämästäni päättää enkä sairauksistani.
Olisitko sinä todella tasapainoinen esimerkiksi näiden asioiden jälkeen?
Ei ehkä pitäisi yllättää, etten tiedä rakkaudesta saatika miten siihen suhtautua. Ja se puolustus ja pakeneminen ovat ensisijaisia asioita kun suhde alkaa syvenemään.
Hämmästyksekseni tämä mies on saanut minut jäämään ja myös hän on jäänyt vaikka olen yrittänyt työntää pois.
Ap