Mitä mieltä olette nimestä Mimi?
Se kuulostaa vaan niin oman tyttöni nimeltä ja on suloisen erilainen olematta mikään rinsessanimi. Mitä pidätte? Entä olisiko jotain vastaavanlaisia nimiä että Mimi voisi olla esim. Lempinimi?
Kommentit (52)
Juuu ton vois antaa kimi ja minttu niitten vauvan nimeks :D kimi+minttu=mimi...
Oletko kuullut nimestä Milea? Aika hauska nimi. Myös Minea ja Mimosa kivoja.
Olen Puccini-fani, joten ehdottomasti pidän nimestä Mimi. Sopii hyvin myös suomalaiseksi nimeksi.
Sakari Kuosmanen suorittaa äänenavauksen : Mimi mimi mimi mömmönmömmön...
Mimi voisi olla Mimosan lempinimi.
Mun mielestä Mimi on oikein kiva ja raikas nimi. Miksi ihmiset pelkää erilaisia nimiä? On meillä Lili ja Liliakin, ei Mimi ole yhtään sen kummoisempi.
Reipas nimi, tulee tosin mieleen Drew Carey Shown Mimi Bobeck. Googleta.
Kiva nimi, vaatii ainoastaan totuttelua. Onhan meillä Eevi, Eeli, Veeti, Seela, Mimosa, Lilia, Lila, Ava..... Miten tuo Mimi on yhtään erilaisempi?
Kiva nimi, uusi tuttavuus minulle. Tulee mieleen suloinen, mukava mutta itsevarma tyttö :)
Anna ihmeessä se nimi jolta lapsi näyttää, se on sen lapsen oikea nimi. Kadut vaan jos jätät haluamasi nimen antamatta av-palstalaisten takia. Täällä haukutaan kaikki mahdolliset nimet, ei ole olemassa nimeä josta kaikki tykkäisi.
Mimi, kuulostaa ärsyttävältä animaatiohahmolta jolla kimeä ääni.
Ei oo yhtään sen kummoisempi kuin vaikka Mira, Mari, Meri, Mila, Mimmi tai Mia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mimi on oikein kiva ja raikas nimi. Miksi ihmiset pelkää erilaisia nimiä? On meillä Lili ja Liliakin, ei Mimi ole yhtään sen kummoisempi.
Palstan Aina Inkeri Ankeiset ahdistuvat kaikesta poikkeavasta. Miksi syödä jotakin muuta kuin perunaa, kun niin ollaan tehty aina.
Kiva nimi. Toiseksi nimeksi käy lähes mikä tahansa, esim.
Mimi Sofia
Mimi Aleksandra
Mimi Maria/Maaria
Mimi Emilia
Mimi Julia
Mimi Johanna
Mimi Linnea
Mimi Katariina
Mimi Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Kiva nimi. Toiseksi nimeksi käy lähes mikä tahansa, esim.
Mimi Sofia
Mimi Aleksandra
Mimi Maria/Maaria
Mimi Emilia
Mimi Julia
Mimi Johanna
Mimi Linnea
Mimi Katariina
Mimi Kristiina
Meidän tytöstä meinasi tulla Mimi Kristiina. Annettiin toinen nimi, mutta tuo on silti todella kaunis ja säilyy mahdolliselle pikkusiskolle...:)
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi aikuiselle naiselle.
Ei ole olemassa nimeä, joka ei sopisi aikuiselle tai vanhukselle. Ihminen kasvaa nimeensä.
Ihana ja pirteä nimi. Uusi tuulahdus nimien maailmaan. Erilaiset nimet ovat rikkaus, onneksi emme ole kaikki samannimisiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kuulostaa vaan niin oman tyttöni nimeltä ja on suloisen erilainen olematta mikään rinsessanimi. Mitä pidätte? Entä olisiko jotain vastaavanlaisia nimiä että Mimi voisi olla esim. Lempinimi?
Mirjami olisi parempi ja siitä se lempinimi Mimi tulee ihan itsestään.
Kaunis nimi! Laita vain :) Sopii myös suomalaiselle lapselle eikä ole minusta mitenkään liian erikoinen.
Turha kysellä täällä mitään mielipiteitä nimistä, ne haukutaan kuitenkin kaikki.:D Mimi on ihan kiva nimi, minulle kuitenkin tulee enemmän mieleen jonkun lempinimi.