Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan lopettanut tapailua, koska mies on "liian hyvä"

Vierailija
25.03.2017 |

tai alunperin ollut tapailematta ollenkaan tuosta syystä. "Liian hyvällä" tarkoitan sellasta, että koet alemmuutta, koska mies on esim. paljon koulutetumpi, rikkaammasta perheestä, älykkäämpi, sivistyneempi tai urheilullisempi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks ku siinä ei on särmää. Ei ole edes lyönytkään kertaakaan.

Vierailija
2/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sen takia, että mies on ollut liian "kunnollinen" verrattuna minuun. Asiallinen. En olisi voinut olla oma itseni ja kertoilla paskoja poliittisesti epäkorrekteja vitsejä. Ei sillä että vitsailisin 24/7, mutta huumorintajumme eivät varmasti olisi sopineet yhteen. Olisi pitänyt jatkuvasti miettiä mitä päästää suustaan ulos, ja silloin olisin tukahduttanut oman persoonallisuuteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun otin juuri sen "liian hyvän". Koulutetun, monilahjakkaan, ahkeran, ystävällisen. Löytyi hänestäkin vuosien myötä omat vikansa, mutta alkuaikoina olin aivan ihmeissäni, mitä hän minussa näki.

Toki jokainen määrittelee omalla tavallaan, millainen mies on "liian hyvä". Eräs ystäväni sanoi käyttäneensä liikaa aikaa miehiin, jotka ovat liian hyviä hänelle, ja hän tarkoitti hyvännäköisiä kusipäitä vailla sitoutumissuunnitelmia.

Vierailija
4/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti opetella tuosta ulos, se johtui ankeista kotioloistani. Huono itsetunto ja alemmuus. Otin aina renttuja, varmaan uskoin että en saa enkä ansaitse parempaa.

Nykyään minulla on juuri tuollainen liian-hyvää -ollakseen -totta -mies, joka on raitis, urheilullinen, hyvässä työssä, puhuu tunteista ja tekee kotitöitä. Olen alusta asti ollut vain oma itseni, ja sanonut että tällainen olen, jos siinä on jotain ongelmaa, voit lähteä heti. Eipä ole lähtenyt.

Sinulla varmaan on jotain omia mielikuvia siitä, mitä se toinen tekee ja ajattelee. Voit olla väärässä. Ehkä voitte kertoa pieruvitsejä yhdessä. Et tiedä, jos et ansa hänelle edes mahdollisuutta.

Vierailija
5/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
6/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tavatessamme hän oli ikäisekseen poikkeuksellisen menestynyt työelämässä, laaja sosiaalinen piiri, urheilullinen, komea, hyväkäytöksinen ja muut huomioiva, sivistyneestä suvusta.

Luulin pitkään olevani hänelle vain leikkiä ja piristystä. Myöhemmin paljastui, kun tapasin äitinsä, että meissä on tämän kanssa paljon yhteistä. Tämä oli se, miksi hän viehättyi, vaikka olemme miehen kanssa "eritasoisia".

Vierailija
7/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaisin olla edes aloittamatta tapailua mutta otin riskin ja  nyt olemme naimisissa. Olen tajunnut että  tunsin alemmuudentunnetta ihan turhaan. Omat vahvuuteni  täydentävät hänen vahvuuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi