Oon kattonu näitä erilaisia lemmikkiensairaala ohjelmia, ihmetyttää mitä kaikkea noille eläimille tehdään.
Kanille tekojalka, marsulle vaativa ja kallis leikkaus jne.. noh, ehkä joillain on ylimääräisiä rahaa.. ja itselläni on koira, mut en lähtis ottamaan sille syöpähoitoja tai tekoraajoja.
Kommentit (3)
Miksi ei tehtäisi operaatiota, jos sen seurauksena lemmikki saa viettää kivutonta ja onnellista elämää?
Minäkin olen katsonut kaikki nuo jaksot, mutta ymmärrän hyvin että ihmiset haluavat teettää rakkaalle lemmikilleen sen mitä voi jos se pelastaa lemmikin hengen tai parantaa elämänlaatua merkittävästi. Paljon turheempaankin ihmiset laittavat rahaa.
Oma kissani sairastui yhtäkkiä vakavasti, yritettiin hoitaa ja maksoi 1500 e, lisääkin olisin maksanut jos olisi ollut edes pieni mahdollisuus että olisi parantunut, mutta kuoli eläinlääkärin käsiin, minulle jäi velkaa jota maksan vieläkin, mutta en sure sitä yhtään, vain menetettyä rakasta lemmikkiä.
Näissä pitäisi näkyä vielä toimenpiteiden hinnat niin saataisiin kunnolla ihmetellä.