Muuten ok mies, mutta hankala tavoittaa kun omistaa vain pöytäkoneen ja netittömän kännykän
Tekee kuitenkin pitkää päivää ja saan hänet monesti kiinni vasta 8-9 aikaan illalla. Työaikanaan ei vastaa puheluihin tai tekstiviesteihin. Voiko tästä tulla mitään?
Kommentit (77)
Olet ap hyvä esimerkki siitä, milloin kännykkä riippuvuus ja 24/7 tavoitettavuus on mennyt jo yli.
No, toimiiko mass effect andromeda hyvin miehen asemassa? Jos toimii, niin kuka tässä on nolo?
Ihana avaus! :D
Miehen kelvollisuus ei siis enää ole kiinni edes niin triviaaleista asioista kuin ulkonäkö ja tulot, jännä/ kiltti, alfa/ beta; puhumattakaan niin mitättömistä asioista kuin luonne, huumorintaju ja sivistys. Ei. Suhteen tulevaisuus on kiinni siitä, millaisia laitteita mies käyttää! AV -naisen pitää saada miehensä kiinni päivän jokaisena hetkenä, koska muutenhan mies ei ole kiinnostunut ja pettää! Tai herranjestas, hän haluaa keskittyä työhönsä ja tavata ystäviään (joista jotkut saattavat olla jopa naisia!). :D
Noin yleisellä tasolla olen sitä mieltä, että ihmiset ja suhteet on parasta nauttia silmäkkäin, vaikka se tapahtuisi harvemminkin.
Nyt pitäisi osata erottaa älypuhelimen ja somen käyttö siitä, onko mies luotettava vai ei. Luotettavuus ei edellytä edellä mainittujen käyttämistä, mutta yhteydenpito harvakseltaan vihjaa siitä, että mies ei joko ole kovin kiinnostunut, on varattu tai sitten hän on luonteeltaan introvertti tai perässä vedettävä. Mikään noista kolmesta vaihtoehdosta ei ennusta hyvää tuttavuuden kehittymiselle.
Itse kysyisin suoraan tyypiltä, onko yhteydenpito mielestäsi riittävää ja tuleeko jatkumaankin sellaisena. Toisekseen edellyttäisin kyläilykutsua miehen kotiin. Se paljastaa paljon enemmän kuin jonkun älyvapaan yhteisöpalvelun käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Voithan ap ostaa hänelle lahjaksi älypaskan ja tehdä siihen valmiiksi Google-tilin ja WhatsApp-tilin. Katsotaan sitten, liittyykö Faceen mieliksesi ja viitsiikö edes käyttää koko kännykkää.
Itse sain lahjaksi silloiselta seurustelukumppanilta älypuhelimen ja joo, olen käyttänyt jonkin verran WhatsAppia, mutta lähinnä vain pitääkseni yhteyttä ulkomailla asuviin/oleviin. Faceen nyt en tietenkään liittynyt, enkä mene puhelimella nettiin koska se on niin epäergonominen lituska. Edelleen hoidan tavanomaisen yhteydenpidon (puhelut, tekstiviestit) tuttaviin vanhalla kännykällä, jota on vaikeampi vakoilla ;-)
Huhhuh. "Annan sinulle tämän puhelimen, johon tein valmiiksi tilisi, jotta voi halutessani paremmin tavoittaa sinut". Onko mitään vahvempaa JSS-signaalia annettavissa miehelle? Tuohan haisee kontrollihalulle mailien päähän.
No annat tosiaan älypuhelimen lahjaksi ja asennat sen jäljitysohjelman tai muun kyttäysohjelman siihen. Sitten voit mennä sattumalta samaan paikkaan. Itse en voi sietää takertuvia kumppaneita, loppuu lyhyeen, jos koko ajan täytyy raportoida tai olla tavattavissa. Ehkä miehesi on tätä sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin vielä(olin se joka oli tuossa tapailusuhteessa)että tämä mieskään ei ollut Facebookissa=jotain salattavaa?
Vahingoitat vain itseäsi, jos vedät tuollaisia johtopäätöksiä siitä kuka on FB:ssä ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se netti siihen auttais? :D
No voisi liittyä facebookiin
Ap
No eiköhän se mies olisi liittynyt Facebookiin sitä pöytäkonettaan käyttäen jos sellainen kiinnostaisi häntä. Kanssasi olisi varmaan ahdistavaa seurustella kun pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa. Luultavasti se mieskin miettii voiko tästä tulla mitään kun nainen on noin takertuva.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä nykyään on enään pöytäkone. Haha.
Esim. minulla, sillä läppärini on niin pieni, ettei siinä ole levyasemaa ja poltan paljon cd-levyjä ja kirjpoitan mieluiten pöytäkoneella, jos on pakko pitempää tekstiä kirjoittaa.
Eikä mulla ole älypuhelinta, vaikka pääsen kyllä normipuhelimellakin nettiin, eli en sitä ymmärrä, jos jollakin on niiiin vanha puhelin ettei sillä pääse, jos haluaa.
Minun vanhalla 2G puhelimellakin pääsen lukemaan sähköpostit.
Kyllä minä ainakin mielummin puhun mieheni kanssa myöhemmin, kuin tekstailisin koko päivän :D
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin vielä(olin se joka oli tuossa tapailusuhteessa)että tämä mieskään ei ollut Facebookissa=jotain salattavaa?
No huhhuh! En ole minäkään facessa, instassa enkä muissakaan medioissa. En ole ikinä ymmärtänyt mikä ilo noissa on pyöriä ja olen vasta parikymppinen itsekkin. Eikä ole mitään salattavaa, ennemminkin kavahdan ihmisiä jotka koko ajan roikkuvat kännykkänsä päässä ja joka minuutti päivittävät jotaki hömpötystä nettiin. Ärsyttävää tämä nykypäivän "olet outo jos et ole facessa OMG"-paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan ap ostaa hänelle lahjaksi älypaskan ja tehdä siihen valmiiksi Google-tilin ja WhatsApp-tilin. Katsotaan sitten, liittyykö Faceen mieliksesi ja viitsiikö edes käyttää koko kännykkää.
Itse sain lahjaksi silloiselta seurustelukumppanilta älypuhelimen ja joo, olen käyttänyt jonkin verran WhatsAppia, mutta lähinnä vain pitääkseni yhteyttä ulkomailla asuviin/oleviin. Faceen nyt en tietenkään liittynyt, enkä mene puhelimella nettiin koska se on niin epäergonominen lituska. Edelleen hoidan tavanomaisen yhteydenpidon (puhelut, tekstiviestit) tuttaviin vanhalla kännykällä, jota on vaikeampi vakoilla ;-)
Huhhuh. "Annan sinulle tämän puhelimen, johon tein valmiiksi tilisi, jotta voi halutessani paremmin tavoittaa sinut". Onko mitään vahvempaa JSS-signaalia annettavissa miehelle? Tuohan haisee kontrollihalulle mailien päähän.
Kyllä puhelimia ostetaan laajasti lahjaksi toisille, esimerkiksi joulun alla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Eikä siinäkään, että ostaa puhelimen ja sanoo, että ostin sen siksi että toivoisin, että voisimme viestitellä WhatsAppissa (tai Snapissa, tai missä hyvänsä).
En itse pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että ihmiset antavat lahjoja toisilleen. Se on sitten eri asia, onko lahja mieluinen. Sitähän tässä oli tarkoitus testata, että auttaisiko ap:n ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Lue se mutama päivä sitten kyseisestä aiheesta aloittamasi ketju, niin näet vastaukset. Muistatko sen? Se mihin kirjoitit lol.
Ei netillinen kännykkä auta vastaamaan viesteihin yhtään nopeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhelimia ostetaan laajasti lahjaksi toisille, esimerkiksi joulun alla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Eikä siinäkään, että ostaa puhelimen ja sanoo, että ostin sen siksi että toivoisin, että voisimme viestitellä WhatsAppissa (tai Snapissa, tai missä hyvänsä).
En itse pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että ihmiset antavat lahjoja toisilleen. Se on sitten eri asia, onko lahja mieluinen. Sitähän tässä oli tarkoitus testata, että auttaisiko ap:n ongelmaan.
Totta kai puhelimia annetaan lahjaksi, ei sitä kukaan kiistä. Fiksu ei kuitenkaan tee niin, ei ainakaan etukäteen sopimatta lahjan saajan kanssa millaisen puhelimen antaa. Puhelin on niin henkilökohtainen kapine, että siitä päättäminen ja sen valitseminen on parempi jättää itse kunkin omaksi asiaksi. Jos minä saisin pyytämättä puhelimen, johon kaikenlisäksi olisi minulta kysymättä perustettu minulle jotain tilejä, en kyllä ilahtuisi yhtään.
Melko pitkiä työpäiviä tekee? Että miettisin ennemminkin sitä, onko hänestä sulle kuitenkaan arjessa seuraa (työnarkomaani? arvot?).
Paska trolli, jonka joku ääliö keksi vain siitä, että eilen täällä ihmeteltiin onko vielä ihmisiä joilla on vain pöytäkone. Miten joku jaksaa??
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykyään enää kirjoittaa ENÄÄN?
Onks muka eroo laittaako watsappia vai tekstarin?!
Ei tuu mitään. Mies kyllä tavoittaa sinut jos haluaa. Ei oo kiinnostunut sinusta.