Pitäisikö erota?
Epäilen, että mieheni on peliriiippuvainen. Pelaa rahat. Kun kysyn asiasta, hermostuu ja käy väkivaltaiseksi. Ei myönnä. Tänään epäilin hänen pelaavan rahat ja hän raivostui. Rikkoi tuolin ja väänsi jalkaani, niin, että rusahtelu kuuului. Ei myönnä ongelmaansa. Hän on hyvätuloisessa työssä, mutta rahaa ei jää käyttöön. Meilllä on kolme lasta. 6-vuotias 5-vuotias ja yksi vuotias. Rahat halllitsee mies, joka käy kaupassa.
Kommentit (33)
Sä pärjäät. Te pärjäätte. Teillä on vielä asiat hyvin lasten kanssa, kun nyt ryhdistäydyt ja toimit vaan kuin robotti.
Rahat mukaan, soita ystävä tai äiti tai isä tai sisko hakemaan sut ja lapset, nyt saman tien. Äläkä mene enää takaisin. Joku muu saa hakea teille vaatetta, sä et sen jälkeen voi enää nähdä miestä kahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt säilytä kaikki tekstarit mitä mies sulle laittaa.
Kerro nyt saman tien sukulaisille ja ystäville, missä mennään, ja mitä mies on tehnyt sulle.
Se mies ei ole enää sun ongelma kohta, joten älä enää peittele ja kaunistele sen tekemisiä kenellekään. Sun ja lasten etu on, että kaikki tietää totuuden.
Opettele sanomaan, että "mies on väkivaltainen ja peliriippuvainen". Sun täytyy sanoa se vielä monessa paikkaa, ettei teidän tilannetta ymmärretä väärin ja aleta hymisteleen yrittämisestä ym. Tossa tilanteessa ainoa vastuullinen teko sulta on pelastaa itsesi ja laosesiKun sukulaiset ja ystävät ylistää, kuinka hyvä mies on. Jos sanon pahaa, he puolustavat. Mies filmaa ja saa minut näyttämään hullulta.
Sä et oo sanonut niille, että "mies pahoinpiteli mut. Se on peliriippuvainen" ja näytä jalkaa.
Sä oot taatusti kaunistellut tilannetta kun oot hävennyt.
Se ei oo sun häpeä vaan miehen.
Todellakin mene sinne ensiapuun! Siitä voi olla apua tulevaisuudessa. Tuo ei ole normaalia vaan kuulostaa aivan kauhealta. Joten ala suunnittelemaan eroa. Miehesi ei ilmiselvästi halua erota, ja voi heittäytyä väkivaltaiseksi kun huomaa että olet tosissaan. Ole varovainen. Tähän asti olet ollut hänen hallinnassaan, tulevaisuudessa väkivalta voi pahentua. Älä pelkää kertoa tutuille ja sukulaisillekin millainen hän oikeasti on. Ole rehellinen ja kerro myös että hän on väkivaltainen. Hän yrittää todennäköisesti kääntää kaikki sinua vastaan. Olet vahva ihminen ja selviät kyllä tästä. Narsistit monesti valitsevat uhrikseen juuri vahvoja ihmisiä koska heissä on tarpeeksi haastetta. Hän ei ole saanut sinua vielä nujerrettua täysin, voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt saman tien sukulaisille ja ystäville, missä mennään, ja mitä mies on tehnyt sulle.
Se mies ei ole enää sun ongelma kohta, joten älä enää peittele ja kaunistele sen tekemisiä kenellekään. Sun ja lasten etu on, että kaikki tietää totuuden.
Opettele sanomaan, että "mies on väkivaltainen ja peliriippuvainen". Sun täytyy sanoa se vielä monessa paikkaa, ettei teidän tilannetta ymmärretä väärin ja aleta hymisteleen yrittämisestä ym. Tossa tilanteessa ainoa vastuullinen teko sulta on pelastaa itsesi ja laosesiKun sukulaiset ja ystävät ylistää, kuinka hyvä mies on. Jos sanon pahaa, he puolustavat. Mies filmaa ja saa minut näyttämään hullulta.
Sä et oo sanonut niille, että "mies pahoinpiteli mut. Se on peliriippuvainen" ja näytä jalkaa.
Se ei oo sun häpeä vaan miehen.
No näin se on. Olen aina kertonut vain hyvät asiat. Enhän voinut tietää, ettei se vika ollut minussa. Jotenkin vieläkin syytän itseäni, mutta lasten takia on oltava vahva.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin mene sinne ensiapuun! Siitä voi olla apua tulevaisuudessa. Tuo ei ole normaalia vaan kuulostaa aivan kauhealta. Joten ala suunnittelemaan eroa. Miehesi ei ilmiselvästi halua erota, ja voi heittäytyä väkivaltaiseksi kun huomaa että olet tosissaan. Ole varovainen. Tähän asti olet ollut hänen hallinnassaan, tulevaisuudessa väkivalta voi pahentua. Älä pelkää kertoa tutuille ja sukulaisillekin millainen hän oikeasti on. Ole rehellinen ja kerro myös että hän on väkivaltainen. Hän yrittää todennäköisesti kääntää kaikki sinua vastaan. Olet vahva ihminen ja selviät kyllä tästä. Narsistit monesti valitsevat uhrikseen juuri vahvoja ihmisiä koska heissä on tarpeeksi haastetta. Hän ei ole saanut sinua vielä nujerrettua täysin, voimia!
Hän on kääntänyt minua vastaan jopa ystäväni ennen häntä. Olen katkaisut välini moniin kavereihini. Nyt en oikeastaan ole kenenkään kanssa tekemisissä. Paitsi facebook.
Ei hitto, että olen ollut naivi. AP
Ystäväni, joka sanoi miestäni narsistiseksi, ei ole enää meidän kansssa paljoa tekemisissä.
Nyt mieheni loukkaantui, kun olen puhelimen kanssa. Otti rahaa ja lähti. Ennen olen soitellut perään mustasukkaisena, mutta nyt tuntuu, ettei kiinnosta. Hän tekee omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kerroin haluavani eron ja että mies etsisi uuden asunnon. Hän alkoi syyllistämään minua ja kertoi huonot puoleni varsinkin lasten hoidossa. Kertoi asiat, minkä vuoksi en pärjäisi ilman häntä.
AP
Kehittelet provoasi liian nopeasti. Pitäisi vähän malttaa. Puoli tuntia avauksen jälkeen muistitkin lisätä, että olet samana päivänä kertonut haluavasi eron. Miksi et tuollaista tietoa laittanut jo avaukseen? Ja kun avauksesi lähti vajoamaan etusivulta laitoit itse perään lisäviestin tuntemuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi RAY sallii nämä pelit? Tuhoaa monia elämiä.
Mutta auttaa monia. Kaikki vaan pois, jos ei ihminen pysty itseään hallitsemaan?
Alkot kiinni, kaupoista kaljat pois, peliautomaatit pois jne. Ihan sama kuin muinoinen "Minihame houkuttaa raiskaamaan, naisten pitää pukeutua sovinnaisemmin" :D Naapuristakin täytyy häätää tuo "maisatorppa", jotta meidän miehen sielu saa rauhan, ja meillä petivehkeet heiluu taas kotona...
On se niin väärin, että joutuu olemaan itsestään vastuussa! Maailma on täynnä houkutuksia, on siinä kova urakka, kun ne yrittää poistaa!.
Ja ap, tee ratkaisusi, tuo pahenee koko ajan!! Lapset!
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että mieheni on peliriiippuvainen. Pelaa rahat. Kun kysyn asiasta, hermostuu ja käy väkivaltaiseksi. Ei myönnä. Tänään epäilin hänen pelaavan rahat ja hän raivostui. Rikkoi tuolin ja väänsi jalkaani, niin, että rusahtelu kuuului. Ei myönnä ongelmaansa. Hän on hyvätuloisessa työssä, mutta rahaa ei jää käyttöön. Meilllä on kolme lasta. 6-vuotias 5-vuotias ja yksi vuotias. Rahat halllitsee mies, joka käy kaupassa.
Kyllä pitäisi erota. Hanki oma pankkitili ja ohjaa omat tulosi sinne. Heti ekasta arkipäivästä lähtien. Miksi sä olet lisääntynyt peliaddiktin kanssa, luulis ihan että tämäkin olin tiedossa ennenko aloit muksuja sille vääntämään. Kyllä ne merkit huomaa jos haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo sun häpeä vaan miehen.No näin se on. Olen aina kertonut vain hyvät asiat. Enhän voinut tietää, ettei se vika ollut minussa. Jotenkin vieläkin syytän itseäni, mutta lasten takia on oltava vahva.
Ap, kerää tärkeimmät paperisi mukaan ja vaateta lapsesi. Kyyti ensiapuun med mukulat ja sieltä turvakotiin. Takas kotiin et palaa lasten kanssa, ensiavussa kerrot lähisuhdeväkivallasta jolloin asiasta tehdään rikosilmotus.
Sun tarvii nyt käydä näyttämässä se jalka jollekin lääkärille, ja saada kirjoitettuna, että mies pahoinpidellyt. Ettei mies voi filmata ja mustanaalata sossuntädeille.
Ja jos vielä joudut jostain vetään sen oikeuteen, tapaamisista, huoltajuudesta, elareista.
Jos sun äiti on jo epäillyt, hän varmasti auttaa sua niin paljon kun pystyy.
Voitko soittaa sun äidille, että hakisi sut ja lapset pois, vaikka jo heti? Mies ei varmaan kehtaa tehdä mitään. Mutta jos sä itse meinaat lähteä, ei tiedä mitä mies tekee. Ja sun täytyy saada lapset siksi aikaa äidille tai kaverille että pääset ensiapuun.