Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten perseet on tiukempia kuin naisten

Vierailija
24.03.2017 |

Olen huomannut että miesten perseaukot ovat huomattavasti tiukempia kuin naisten, mistäköhän johtuu? En siis mikään homo ole tai miesten peräaukkoja sen kummemmin pannut mutta tiukempia ovat kuitenkin. Ihmettempä vaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman! Minä olen muutamaa miehen perseaukkoa kokeiluluontoisesti kikkelillä testannut ja yllättävän tiukalta on tuntunut naisiin verrattuna. Homo en tosiaankaan ole mutta nämä kokemukset ovat saaneet minut epäilemään seksuaalista suuntautumistani.

Vierailija
2/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokeillut enkä ole homo. Kikuliin vaan enemmän luikkarii ;)

Rane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka on kokenut toisen miehen pyllyä, enkä myöskään ole homppeli.

Tapio

Vierailija
4/7 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on täysin samat kokemukset. Toisaalta minunkaan otokseni ei ole kovin suuri, koska 100 prosenttisena heterona en ole paljon miesten kanssa rakastellut, mutta kyllä sen selvästi on huomannut. Syytä tähän naisten löystymiseen en osaa kuin arvailla. Ehkä tamponien käyttö tai naisilla miehiä yleisemmin esiintyvä ummetus on löystyttänyt?

Vierailija
5/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on täysin samat kokemukset. Toisaalta minunkaan otokseni ei ole kovin suuri, koska 100 prosenttisena heterona en ole paljon miesten kanssa rakastellut, mutta kyllä sen selvästi on huomannut. Syytä tähän naisten löystymiseen en osaa kuin arvailla. Ehkä tamponien käyttö tai naisilla miehiä yleisemmin esiintyvä ummetus on löystyttänyt?

Miten tamponin käyttö emättimessä vaikuttaa persereijän kireyteen?

Vierailija
6/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon asian johtuvan ihan vain siitä, koska nainen osaa luonnostaan ottaa sisäänsä. Ainakin heteromiehiltä kyseinen alitajuntainen refleksi puuttuu.

Otantani ei ole kovin iso, mutta kerran asiaa arvuuteltiin ja vaimoni testasi asian, niin että minä ja hänen naispuolinen ystävänsä kumarruttiin vierekkäin ja vaimoni työnsi sormensa kummankin anukseen. Vaimon mukaan minulla oli selvästi tiukempi.

Sitten vaimo vaihtoi paikkoja ystävänsä kanssa ja sama juttu, minulla oli taas tiukempi. Ja jokainen oli peppuneitsyt, joten siitä se ei johtunut, että joku olisi löystyttänyt anuksensa venyttämällä.

Vierailija
7/7 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päivastaisia kokemuksia, tosin vain kolmelta naiselta ja noin kahdeltakymmeneltä mieheltä ja olen siis 100% hetero mies.

T. Jocke

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi