Nonii, mies nukahti sohvalle. Mahtava perjantai!
Vittu täsä elämässä ei oo ikinä mitään glamouria. Parasta miehen mielestä mitä voidaan tehdä perjantaina, on kattoo telkkaria ja ottaa muutama drinksu. Ruuaksi mies teki pakastepitsaa. Voi vittusaatana että kyllästyttää.
Ja nyt se vielä kuorsaa. Ihan ku kuolemaa tekis. >:[
Kommentit (30)
Lähde ulos! Jotain kivaa päälle ja syömään tai leffaan!
Ihan hyvin sitä voi jyystää siinä sohvallakin
On se nyt saatana ettei kotonaan saa levätä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä haluaisit tehdä?
Kerro sille miehelle, kun on hereillä kunnolla.
Ei näin. Ap, sinä olet itsenäinen ja vahva seksikäs nainen ja ansaitset parempaa. Nyt pidät mykkäkoulua ja annat miehen itse lukea ajatuksesi ja aistia energiatasosi. Pahin virhe, mitä voit tehdä, on mennä suoraan ja kertoa mitä haluat.
Jos mies on työelämässä niin on vähintäänkin kohtuullista että perjantai illan voi ottaa rennosti.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt saatana ettei kotonaan saa levätä!
Niin sitä kun on duunipäivän jälkeen tullut himaan ja tuonut viikon leipärahat mukanaan niin tässä on kiitos
Olen kyllä tosi väsynyt itsekin, ärsyttää vähän niinkuin periaattesta, koska emme koskaan muulloinkaan tee mitään. Lisäksi ärsyttää sekin, että minun pitäisi suunnitella kaikki. Inhoan tota miestä. Se ei voi ees ajaa autoo ja me asutaan maalla.
Ja saatana tota kuorsausääntä!!! Tekis mieli laittaa paskaa sen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tosi väsynyt itsekin, ärsyttää vähän niinkuin periaattesta, koska emme koskaan muulloinkaan tee mitään. Lisäksi ärsyttää sekin, että minun pitäisi suunnitella kaikki. Inhoan tota miestä.
Miksi asut sellaisen miehen kanssa, jota inhoat?
Piti tulla makkariin sänkyyn, kun tota kuorsausta ei kestä. Ei saanu sit ees telkkaria kattoo. Vittu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tosi väsynyt itsekin, ärsyttää vähän niinkuin periaattesta, koska emme koskaan muulloinkaan tee mitään. Lisäksi ärsyttää sekin, että minun pitäisi suunnitella kaikki. Inhoan tota miestä.
En mää sitä aina inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mää sitä aina inhoa.
Ihan hyvät lähtökohdat muuten sille parisuhteelle mites me noin niinkun omasta mielestä?
Sanoin miehelle, että jäis kavereittensa kanssa oluelle töitten jälkeen, mutta ei. Kotia piti väkisin tulla ja vielä vinkua, että monelta minä olen tulossa. Saatana mää tuun kotia sillon ku huvittaa! Ja nyt oon vankina täällä makkarissa ton kuorsauksen takia. Joudun laittamaan korvatulpat vaikka ovi on kiinni.
Ap
Kannattaa erota. Voi olla miten lystää.
Eikö sulla ole ajokorttia vai miksi et voi itse istua ratin taakse ja ajaa hurvittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ajokorttia vai miksi et voi itse istua ratin taakse ja ajaa hurvittelemaan?
Ei nainen voi tossa kunnossa lähteä on niin tunnekuohuissaan ajaa vielä kolarin
Ajan joka päivä töihin 60 km. Haluaisin istua välillä kyydissä vaan.
Nyt mies vetäisi jotain henkeensä, sai kauhean yskänkohtauksen. Voi helvetti miten voikin kuorsaus olla maailman raivostuttavin ääni!!!
Ap
Te naiset ette koskaan anna miesten nukkua rauhassa.....
Yllätäppä nyt mies, meidät av lukijakunta sekä itsesi ja mene ja ota mieheltäsi suihin just nyt. Kerro sitten tänne miten meni :)
Mitä sä haluaisit tehdä?
Kerro sille miehelle, kun on hereillä kunnolla.