Miten voi joku ihminen syödä näin paljon?
- aamupala; leipää ja jogurttia
- lounas; iso lautasellinen perus-kotiruokaa, leipää, maitoa
- välipala; hedelmää
- päivällinen; kotiruokaa
- iltapala; leipää
Istumatyötä tekevä ihminen, joka liikkuu autolla. Ei mainittavia harrastuksia.
Kommentit (8)
Se syö sellaista ruokaa, joka lisää nälkää.
En mä tiedä, sun täytyy vaan olla syömättä. Jos istumatyötä teet niin skippaat kaksi ateriaa noista.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä, sun täytyy vaan olla syömättä. Jos istumatyötä teet niin skippaat kaksi ateriaa noista.
En minä, mut työkaverin syömisiä on vaikea olla huomaamattakaan.
Lähinnä tuo leipä pisti silmään, muuten ihan normaalia. Syön itsekin helposti tuon verran päivässä. Nainen 167/62
Jos vaihdetaan jugurtti puuroon ja hedelmä kahviin ja pullaan tmv., niin tuo on se ruokamäärä, mitä tarjotaan potilaille sairaalassa. Olen itse töissä sairaalassa, enkä todellakaan syö päivän aikana noin paljoa, vaikka käyn fyysisen työn lisäksi ryhmäliikuntatunneilla keskimäärin kolmena päivänä viikossa. Osa potilaista lihookin niin, että kotiutusvaiheessa housujen nappi ei mene kiinni.
Paljon? :D
Mun esimerkki tänään:
Aamu: puuroa, gojimarjoja,spirulinaa,banaania, tyrnimarjoja. Vettä ja kahvia kauramaidolla.
Lounas: Vihersalaatti, katkarapuja, kananmuna, salaattikastike (öljypohja) ja todellakin ISO annos. Vettä ja teetä.
Päivällinen on juuri valmistumassa: Itsetehtyjä broilerinfilee "nugetteja", vihersalaattia siemenseoksella ja parsaa.
Illalla syön varmaan kaurajogurttia, marjoja, spelttiä, pähkinöitä..
T. N25v/172/55
http://aijaa.com/qxuOBc