Miksi te ihmiset haisette? Vihaan haisevia ihmisiä
Miksi te, että huolehdi, että et haise??
Peseydy päivittäin. Koko vartalopesu ja saippualla ja shamppoolla. Pesehampaasi aamuin illoin.
Käytä deodoranttia. Älä pidä samoja vaatteita pitkään ja pidä raikas ilma kotonasi.
Näin et luultavimmin haise en voi ymmärtää miten joku jättää jonkun näistä listaamistani asioista tekemättä?
Tässä lista yleisimmistä hajuistanne ihmiset:
- kusi
-paska
- oksennus
- pahanhajuinen hengitys
- hiki
- jalkahiki
- sperma
Tunkkaisuus
Kommentit (120)
tartu kirjoitti:
Olen samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa, kulkeminen haisevana julkisissa paikoissa on epäkohteliasta muita kohtaan. Mutta minua vihastuttaa se, että hyvin monet nuoret "miehet" pitävät kasvoja jatkuvasti täysin ilman parransänkeä. Parransänki on tärkeä osa miehen ulkonäköä ja ilman sitä mies näyttää rumalta ja epäluonnoselta. "Mies" ilman parransänkeä on androgyyni, eli miehen ja naisen välimuoto. Erityisesti vihastuttaa se, että parransänki kasvaa itse ja he kuluttavat aikaa ja rahaa sen poistamiseen. Haiseva ihminen haisee, koska hän EI kuluttanut aikaa ja rahaa pesemiseen, "mies" ilman parransänkeä tekee kasvoista rumia kuluttamalla aikaa ja rahaa. Erityisesti vihastuttaa kun asiakaspalvelutyössä työskentelevä "mies" pitää kasvoja jatkuvasti täysin ilman parransänkeä. Itse en pidä liian pitkästä parransängestä, koska se näyttää epäsiistiltä, sopiva on 2-4 päivän parransänki riippuen kasvun nopeudesta. Kaikkien huonoin vaihtoehto on, kun parransänkeä ei ole lainkaan, eli kasvot kuin tytöllä, en pysty katsomaan tälläisiin "miehiin". Jopa hyvin lyhyt yhden päivän parransänki poistaa rumuudun kasvoista yli 70%. Kasvot yhden päivän parransängellä silti näyttävät rumilta ja epäluonnosilta, mutta ero täysin parransängettömien kasvojen välillä on todella iso, kun katson tälläisiin kasvoihin, niin silti kärsin, mutta kärsimys on vain murto-osa siitä, mitä aiheuttaa katsominen täysin parransängettömiin kasvoihin.
Kun parransänki on aivan liian pitkä, niin kärsin myös, koska kasvot näyttävät epäsiisteiltä, mutta kärsiminen on alle 1/10 siitä, mitä aiheuttavat täysin parransängettömät kasvot.
Laitoin sanan mies lainausmerkkeihin, koska he eivät ole miehiä, he ovat androgyynejä, oikea mies ei pidä jatkuvasti kasvoja täysin ilman parransänkeä.
Mainitsit sanan parransänki 16 kertaa!!!!
tartu kirjoitti:
Olen samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa, kulkeminen haisevana julkisissa paikoissa on epäkohteliasta muita kohtaan. Mutta minua vihastuttaa se, että hyvin monet nuoret "miehet" pitävät kasvoja jatkuvasti täysin ilman parransänkeä. Parransänki on tärkeä osa miehen ulkonäköä ja ilman sitä mies näyttää rumalta ja epäluonnoselta. "Mies" ilman parransänkeä on androgyyni, eli miehen ja naisen välimuoto. Erityisesti vihastuttaa se, että parransänki kasvaa itse ja he kuluttavat aikaa ja rahaa sen poistamiseen. Haiseva ihminen haisee, koska hän EI kuluttanut aikaa ja rahaa pesemiseen, "mies" ilman parransänkeä tekee kasvoista rumia kuluttamalla aikaa ja rahaa. Erityisesti vihastuttaa kun asiakaspalvelutyössä työskentelevä "mies" pitää kasvoja jatkuvasti täysin ilman parransänkeä. Itse en pidä liian pitkästä parransängestä, koska se näyttää epäsiistiltä, sopiva on 2-4 päivän parransänki riippuen kasvun nopeudesta. Kaikkien huonoin vaihtoehto on, kun parransänkeä ei ole lainkaan, eli kasvot kuin tytöllä, en pysty katsomaan tälläisiin "miehiin". Jopa hyvin lyhyt yhden päivän parransänki poistaa rumuudun kasvoista yli 70%. Kasvot yhden päivän parransängellä silti näyttävät rumilta ja epäluonnosilta, mutta ero täysin parransängettömien kasvojen välillä on todella iso, kun katson tälläisiin kasvoihin, niin silti kärsin, mutta kärsimys on vain murto-osa siitä, mitä aiheuttaa katsominen täysin parransängettömiin kasvoihin.
Kun parransänki on aivan liian pitkä, niin kärsin myös, koska kasvot näyttävät epäsiisteiltä, mutta kärsiminen on alle 1/10 siitä, mitä aiheuttavat täysin parransängettömät kasvot.
Laitoin sanan mies lainausmerkkeihin, koska he eivät ole miehiä, he ovat androgyynejä, oikea mies ei pidä jatkuvasti kasvoja täysin ilman parransänkeä.
Semmone
En tiedä. Söin tiistaina parsaa, ja mielestäni vieläkin virtsani haisee oudolle, sille kuin parsansyönnin jälkeen. Onneksi osa ihmisistä ei haista tuota, se vaatii tietyn geenin. Mutta miten haisemisen muka voi lopettaa? Se tulee ihonkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haistelet minua? Voisitko lopettaa?
Ei tarvii edes haistella, kun se pistävä hien, homeen, kusen ja paskan haju tunkeutuu väkisin sieraimiin...
Tiedätkö ap, useimmiten nuo "haisevat" ihmiset peseytyy kyllä säännöllisesti mutta eivät voi satunnaisille tuoksahteluilleen mitään eli et viitsisi...kasva aikuiseksi...Vai miten sua saa loukata? Oletko ehkä ruma, tyhmä tai lihava? Kuulostaako asialliselta, fiksulta tai aikuismaiselta?
t. yksi jolla aineenvaihdunta on häiriintynyt
Aivan sama, sun hajuongelmat kiinnostaa kuin kilo kiviä.
Se homeen /kosteusvaurion/ perunakellarin haju vaatteissa on pahin. Miten ihmiset eivät huomaa, että haisevat homeelle?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, useimmiten nuo "haisevat" ihmiset peseytyy kyllä säännöllisesti mutta eivät voi satunnaisille tuoksahteluilleen mitään eli et viitsisi...kasva aikuiseksi...Vai miten sua saa loukata? Oletko ehkä ruma, tyhmä tai lihava? Kuulostaako asialliselta, fiksulta tai aikuismaiselta?
No höpö höpö.
Vaikka aloitus ei ole maailman tahdikkain, niin pakko olla ap:n kanssa samaa mieltä. Haisevat ihmiset on ihan helvetin oksettavia. Inhottavint on, että yksi hyvä kaverini haisee aivan hirveältä. Hän on hyvin lihava, joten en tiedä peseekö sitten niitä läskiensä välejä kunnolla. Haju on nimenomaan tunkkainen hiki, joka haisee joltain niin oksettavalta etten ole koskaan haistanut hirveämpää. En tiedä, miten hänelle siitä sanoa, aina hän ei haise mutta hyvin usein. Ällöttää kun hänen hikiperseensä tuhrii sohvaa...Nyt vain välttelen hänen seuraansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö.
Höpö höpö mitä? Tai antaa olla, sä et todellakaan ole bannien arvoinen...
Missä ap vietät päiväsi. Onko sinulla ongelmia henkisellä puolella. Hajut, joita muut eivät haista, ovat yleisiä mielialahäiriöitä sairastavilla. Suurin osa peseytyy normaalisti, mutta sinä haistat hajuja siis eritteitä, jotka ovat omia kuvitelmiasi. Vika on sinussa ap. Oletko vielä työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus ei ole maailman tahdikkain, niin pakko olla ap:n kanssa samaa mieltä. Haisevat ihmiset on ihan helvetin oksettavia. Inhottavint on, että yksi hyvä kaverini haisee aivan hirveältä. Hän on hyvin lihava, joten en tiedä peseekö sitten niitä läskiensä välejä kunnolla. Haju on nimenomaan tunkkainen hiki, joka haisee joltain niin oksettavalta etten ole koskaan haistanut hirveämpää. En tiedä, miten hänelle siitä sanoa, aina hän ei haise mutta hyvin usein. Ällöttää kun hänen hikiperseensä tuhrii sohvaa...Nyt vain välttelen hänen seuraansa...
No et säkään ihan täysillä kyllä käy, ei millään pahalla...
Ap, kuten kerroin, ne harha-aistimukset hajuista ovat tavallisia kuvitelmia, toki totta ihmiselle itselleen.
Malmilla mielenterveys/päihdepäivystys 24/7.
Noudatan ap:n neuvomaa kaavaa ja silti toisinaan varmasti haisen. Katsos kun jotku ihmiset hikoilee töissä ja lisäksi käyvät lenkilläkin, enkä itse ainakaan käy suihkussa kuin kerran päivässä, joten varmasti aina jossain välissä päivää haisen.
Jos jotakin haittaa, niin haistakoon paska ja tulkoon ulos sieltä ilmastoduista toimistostaan tekemään oikeaa työtä ja ilmaistoidusta autostaan pois pyöräilemään/kävelemään työmatkat. Ainoastaan snobit valittaa siitä, että ihmiset haisee, kaikki muut ymmärtää että miksi haistaan ja että se on vaan osa elämää.
Haisen nytkin hielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä haistelemaan naisen paljaita, lievästi hikisiä jalkoja. :)
Ylläri, pervo setämies löysi ketjun.
Tunnen pari jalka fetissi miestä ja ovat oikeasti vähemmän pervoja kun ns tavallinen mies. :D Heillä on vain erilainen mieltymys.
Näin se taitaa olla. Minusta pervo-sanaa käytetään nykyään liian herkästi kuvaamaan sellaistakin, joka ei varsinaisesti ole perverssiä. Kyllä koirista ja sioista kiinnostuminen eroottisessa mielessä on perverssiä, mutta jos joku pitää naisen (tai miehen) paljaita jalkoja eroottisesti kiinnostavina ja osana kokonaisuutta, niin sehän on hänen ja heidän asiansa eikä niinkään sairaalloinen poikkeavuus, josta olisi syytä hankkiutua eroon. Eikä sitä voi päättää, mistä itse kukin on kiinnostunut.
Jaaha, menipäs ohi ketjun aiheesta. :) Onneksi olen käynyt tänään suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit sanan parransänki 16 kertaa!!!!
Ja mitä siitä? Eikö teitä vihastuta, kun tulette kauppaan ja siellä kassalla on 20 vuotias "mies" täysin ilman parransänkeä?
Virtsalle? En ole koskaan haistanut kenenkään aikuisen haisevan virtsalle tai ulosteelle. Miten usein teillä näitä ihmisiä sitten tulee vastaan ja millaisissa paikoissa?