Lue keskustelun säännöt.
Koska pesette ikkunat?
24.03.2017 |
Viittiskö jo pestä? Sika paskaset. Vai koska sitte?
Kommentit (26)
Mulle ikkunoiden peseminen tarkoittaa nimenomaan niiden karmien pesemistä, lasit ovat pelkkää estetiikkaa. Karmit tulisi pyyhkiä sen vuoksi, että se parantaa sisäilman laatua. Siis sieltä välistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pesen sitten kun on niin lämmin, että ikkunat voi avata selälleen ilman että kämppä jäätyy.
Asun vilkkaasti liikennöidyn kadun varrella. Pesen sitten kun katu on puhdistettu hiekoitussepelistä.
Ai pitääkö nekin muka pestä? Mitä tapahtuu, jos ei pese?
Pahimman siitepölykauden jälkeen.
Mä pesin tänään. Toukokuussa sitten uudestaan ylppäreitä varten.
Huomenna putsaan terassin, että voi istua jo iltaakin.