Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUUN päivänsäteet** vk 28

07.07.2008 |

Näin ne viikot vaan vähenee :)

Aurinkoista maanantaita kaikille ja kirjoitellaan nyt entistä ahkerammin, ettei jäädä toisten jalkoihin!

Fanny 25+1

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrahuonosti nukuttu yö takana, en yksinkertaisesti löydä enää hyvää asentoa ja uni ei tule. Päivällä sitten väsyttäisikin...Selkä vähän juimii ja rautatabut aiheuttaa lievää pahaa oloa. Kumpi sit parempi, yrittää saada hb korkeammalle vai kärsiä huonosta olosta ja vatsakivuista? Kun viimeeksi neuvolassa sanoin että huomaa että on yli 5 vuotta vanhempi kuin edellistä oottaessa, lohdutti terkka ja sanoi, että " kaikki raskaudet on erilaisia". No onhan se tietty niinkin mutta kyllä luulen että osa selittyy iällä.

Mutta nyt lähden pihalle kun on niin upea ilma!

tanni

Vierailija
42/42 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Melkein 2 tunnin lenkki Pyynikillä takana ja olo tuntuu pirteältä. En herännyt viime yönä kuin 1 kerran, mikä taitaa olla enkka kuukauteen..

Huomaan kyllä, että about munasarjojen kohdille alavatsaan tulee pistoksia lenkin alussa, mutta pienellä levolla ja tasaisella hengityksellä ne menee ohi. Onko kellään muulla sellaisia? Supistamaan ei kyllä ala liikkuessa vaan tää on enemmän sellaisen kylkikrampin oloista..

Merrily. Ollaan melkein samassa veneessä.. Mulla ikää 30 v, ensisynnyttäjä, vkoja 27+6 ja Tampereelta. :)

Mun 4 kaveria sai vauvan tällä viikolla. Sitä tuntee itse tulevansä vähän jälkijunassa.. Synnytykset oli laidasta laitaan ihan kamalasta helppoon ja pienin oli 3.3 kg ja isoin 4.5 kg.

Tajusin tänään, että nyt lasketaan enää päiviä äippäloman alkuun. Työpäiviä on jäljellä 25. :) Välissä vielä 2 vkoa lomaa ja kesästä nauttimista.

Pidetään lippu korkeella ja maha ylpeästi pystyssä!!

Ksia 27+6 lomaa odotellessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla