Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko OIKEASTI sellaisia miehiä jotka kieltävät vaimoltaan miespuoliset ystävät? Onko tämä normaalia?

Vierailija
24.03.2017 |

Tai ylipäänsä KIELTÄÄ tai MÄÄRÄÄ asioita. Näitä kuulee aina, voiko tämä olla totta? Miten kukaan voisi tuollaisen äijän kanssa olla :O

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ja voi kuinka kadunkaan että hylkäsin miellyttävän ja aina auttavan mieshenkilön mieheni pyynnöstä, koska hän luuli tämän olevan kilpailija. Ja nyt tämä kilpailija on kuollut. Mun mies onkin ihan sikapaskakusipää.

Vierailija
2/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen ja voi kuinka kadunkaan että hylkäsin miellyttävän ja aina auttavan mieshenkilön mieheni pyynnöstä, koska hän luuli tämän olevan kilpailija. Ja nyt tämä kilpailija on kuollut. Mun mies onkin ihan sikapaskakusipää.

Miksi et ota eroa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja sellaisia vaimojakin on.

Vierailija
4/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Tosielämässä en ole ikinä kuullut kenestäkään. Eletään modernia kaupunkilaiselämää, ja kaikilla tuntemillani ihmisillä on on sekä miehiä että naisia kavereina.

Ehkäpä muissa piireissä on toisin.

Vierailija
5/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Kieltäisin minäkin mieheltäni naispuoliset ystävät. En usko platoniseen ystävyyteen.

Vierailija
6/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muslimimies kieltää vaimoltansa miespuoliset kaverit, vaikkka mieskaveri olisi homo. Mut tänänhän te jo tiesitte. Mut kun ne musut on niin ihania, kun ei juo ja käy baareissa. Tietty vaimokaan ei saa käydä.

Vierailija
7/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika absurdilta tuntuu. Ja yksinäistä olisi opiskella miesvaltaista alaa.

Vierailija
8/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet pariskunnat ovat tosi mustasukkaisia.

Ei saa edes puhua vieraan vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. On vähän muslimimeiniki vaikka ihan umpipohjalasia ovat.

Vierailija
9/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei olisi? Tässä maailmassa on kuule maita joissa niitä miehiä on niin paljon että ovat säätäneet ihan lait kieltämään kaiken tuollaisen.

Vierailija
10/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kiellä mut en hengaa miesten kanssa koska olen jo oppinut itsestäni sinkkuajoilta sen että  alan aina jossain vaiheessa himoitsemaan miespuolisia kavereitani ja he minua ja peiton heilutteluksihan se sitten menee.

Että en viitsi tarkoituksella hankkia itselleni kiusauksia. 

N25

Vierailija
11/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti. Kieltäisin minäkin mieheltäni naispuoliset ystävät. En usko platoniseen ystävyyteen.

Melko skeptinen olen minäkin ainakin jos nainen ja mies ovat viriilejä ja haluttavia molemmat. Vetävät toisiaan kuin erinapaiset magneetit, huh! Ja sitten kun tunnetaan hyvin ja luottamuksen ilmapiiri on suloisen kotoisa...

N25

Vierailija
12/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei kiellä mut en hengaa miesten kanssa koska olen jo oppinut itsestäni sinkkuajoilta sen että  alan aina jossain vaiheessa himoitsemaan miespuolisia kavereitani ja he minua ja peiton heilutteluksihan se sitten menee.

N25

Kateellisten alapeukut, kun joku on niin kuumottava, että seksin saantia ei voi estää :D

N25

Vierailija
13/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tuo on vain keino pidentää avioliittoa. Harrastukset ja työt ja ylipäätään kaikki missä on mahdollista törmätä uusiin elämän mahdollisuuksiin rikkoo ristiin sen elämänmahdollisuuden jossa elää nyt tällä hetkellä onnellisesti.

Siinä menee ehkä rikki vanha ja alkaa uusi. Lapset kärsii ja elämä heittelehtii kunnes taas tasoittuu ja kenties taas käy sama.

Sitten vanhempana ei ole vakaata sukua ja lapsenlapsia eikä oikein mitään koska kaikki rikottiin paloiksi.

Islam on viisas ennaltaehkäisemään aviorikkoja. Toisaalta huono koska se on selvästi miesten mielivallan kontrollisysteemi. Silti samalaista kontrollia on myös kristinuskossa

Vierailija
14/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kateellisten alapeukut, kun joku on niin kuumottava, että seksin saantia ei voi estää :D

N25

Alapeukut lähinnä siitä, ettei sinulla ole tuon enemmän itsekuri tai selkärankaa. Tuohan kuulostaa siltä, että sinä ja ne miespuoliset kaverisi eläisitte pitkälti pelkästään viettienne varassa kuin jotkut ihmistä vähemmän kehittyneet eläinlajit.  Mutta hyvä tietysti että tiedostat vajjavuutesi ja itsekin pyrit välttämään tilanteita, jotka johtavat osallasi riskikäyttäytymiseen.

Vierailija
15/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt sivusta tapauksen, jossa nainen sanelee ketkä saa olla miehen kanssa tekemisissä ja ketkä ei. Naurettavaa, mutta valitettavasti totta.

Vierailija
16/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on vastaavia naisia, kuin miehiä.

Vierailija
17/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo mun mies on sellainen. Itselläni on aina ennen ollut hyviä miespuolisia ystäviä, enkä ole halunnut ketään heistä 'sillai'. Olen aika nirso miesten suhteen romanttisessa mielessä ja ihan absurdi ajatus, että olisin voinut kiinnostua mistään kaverimiehestä.

Mieheni on aika hallitseva muutenkin. Mut en ole eronnut, koska tunnen, että olen kuitenkin naimisissa elämäni miehen kanssa enkä koskaan saisi parempaa.

Vierailija
18/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennetään faktoja teille.

Mies ei voi olla vain ystävä naiselle jos nainen on seksuaalisesti viehättävä miehen mielestä.

Tiedän miehenä tämän. Miksi mies haluaisi olla vain kaveri jonkun kuuman kissan kanssa.

Miehet viettää vapaa aikaa keskenään ja näin se on...

Vierailija
19/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni enemmän on noita naisia, jotka ei hyväksy miestensä naispuolisia kavereita. Ei vaikka naisetkin ovat onnellisesti naimisissa.

On niitä pari miestäkin ollut.

Vierailija
20/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennetään faktoja teille.

Mies ei voi olla vain ystävä naiselle jos nainen on seksuaalisesti viehättävä miehen mielestä.

Tiedän miehenä tämän. Miksi mies haluaisi olla vain kaveri jonkun kuuman kissan kanssa.

Miehet viettää vapaa aikaa keskenään ja näin se on...

Mitä väliä, jos sitä naista ei kiinnosta se kaerimies pätkääkään. Meinaatko kaverimiesten raiskaavan päivät pääksytysten vai.