Tuntuu että muutun rumaksi keväisin
varsinkin kun parisuhdekin on lopussa, stressi painaa joka suunnasta, tuntuu että olen maailman rumin nainen. Naama talven jäljiltä, tullut pari kiloakin lisää. Onko muita samoin tunteviakaan?
Kommentit (11)
Oot ihan yhtä nätti kuin ennwnkin. Näet vain pahan mielen naamasta.
No minä olen aina ruma, vuodenajasta riippumatta.
No pahan mielen todella näkee naamasta, mistä saisi sellasta iloa joka veisi tämän perkeleen harmauden mennessään, en viitsi rueta ostelee meikkejä kun ne ei vaan auta, alkaa jo suupielet roikkumaan alaspäin ja aina vaan nälättää. Ap
Kevät on turha välivuodenaika. Keskity kesään.
Ahdistaako muita kevätaurinko? Tuntuu, että se paljastaa julmasti kaiken. Päivisin ahdistaa, mutta illalla olo helpottuu hieman.
Käy nyt viikonloppuna uimahallissa ja vedä siellä kunnon treeni. Istu höyrysaunassa ja pulahda lopuksi kylmäaltaassa. Kyllä tulee kaunis olo.
Osta itseruskettava ja meikkaa vähän enempi. Sit vaatekaupoille. Ja olet kaunis kuin metsäkauris. m26
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt viikonloppuna uimahallissa ja vedä siellä kunnon treeni. Istu höyrysaunassa ja pulahda lopuksi kylmäaltaassa. Kyllä tulee kaunis olo.
Juu. Mene Ylöjärven uimahalliin naku-uinnille. Puttonen tulee ja pelastaa. On muuten mukava mies:)
:) Joo kesällä voinkin mennä jollekkin lammelle polskimaan, tulisiko elämäni prinssi katselemaan. Jos sais tämän ihrakerroksen pienemmäksi vaikka sitten näin vaikken usko. En usko enää koskaan saavani yhtään parisuhdetta, koska nykyinen mieheni halveksii minut maanrakoon. Ap
Sama täällä! En viitsi edes lähikauppaan lähteä ilman meikkiä. Näytän ihan harmaantuneelta lakanalta ja kilojakin tuli ja jäi raskauden myötä ihan tarpeeks enkä mahdu kun säkkivaatteisiin. Hiukset on epätasaiset ja katkeilee ja väri kulahtaneen kellastunut ja niiden ohella naama näyttää kahta kauheemmalta. Joku hormoninäppyjen armeija on kans näköjään iskostunut ympäri pärstää. Silmänaluset tummemmat kuin pimein yö kun ei ehdi juuri nukkua. Niin ja tottakai iho talven jäljiltä suorastaan hilseilevän kuiva. En oo ikinä tuntenut itseäni näin rumaksi, hemmetti! :D
Minulla sama. En kestä päivänvaloa.