Naiset, auttakaa nuorta miestä vaatteiden suhteen!
Naiset on tunnetusti muodista ajantasalla, niin mitä neuvoja voisitte antaa minulle, että osaisin valita semmoiset muodikkaat nykyajan vaatteet? :D Tai siis, olen tähän asti pukeutunut ihan perus vaatteisiin ja ei ole oikeen vaatteita enää mitä käyttää, kun olen niitä samoja pitänyt niin pitkään ja ne on kulahtaneita, niin nyt olis tarkoitus uusia vaatekaappia.
Ihan perusvaatteita ois tarkoitus katella, ei mitään yliampuvaa, mutta siis lähinnä ongelma on siinä, että mitkä kengät esim. sopii mihinkin vaatteisiin, minkälaiset hiukset sopii minkäkin vaatetuksen kanssa, takki, jne..
Ja tottakai tiedän, että ei muita tarvitse vaatteillaan miellyttää, vaan etsii sellaiset mistä itse tykkää, mutta haluaisin kuitenkin antaa itsestäni mahd. hyvän vaikutelman jo vaatteillakin muille ihmisille, kun uuteen kouluun olen menossa jne. Kuulostaa ehkä vähän hassulta tää postaus, mutta toivottavasti ymmärsitte pointin.. :D
M18
Kommentit (6)
Meet sinne zalandon sivulle ja ostat koko tyylin. Tai hm sivuille. Siellä voi ostaa mallin päällä olevan kokonaisuuden niin sitten tietää että sopivat yhteen.
Juoksukengät vain juostessa, ei sukkia sandaaleihin.
Sinun ikäiset voi käyttää mitä vaan.
Osta vaikka farkut jotka kapenee lahkeisiin. T-paita ja bomber mallinen collegetakki. Kengiksi tennarit tai nahkaiset kävelykengät.
Casuaalia ja hienompaa voi yhdistellä nykyään aika vapaasti. Ja se näyttää kivalta.
Tukka kuosiin parturilla.
Tunnettu hyvä vinkki asuun on että asussa on yksi "jokin juttu". Eli jos vaikka perus farkut ja t-paita niin viimeistely jollain asusteella.
Salkkareiden "Jannella" on nyt trendiksi ja oleva tuleva tukka.
Ig:ssa om Jesper/Im Jesper. Siinä myös nykyaikaista, trendikästä vaatetusta :)
Farkut ovat hyvä valinta. Mallit vaihtelevat trendien mukaan, mutta kannattaa satsata laadukkaisiin ja sellaisiin, jotka toimivat vielä parin vuoden päästäkin eivätkä ole vain hetken muotivillitys. Vaatekaupoissa saa myyjiltä yleensä asiantuntevaa palvelua.
Farkkujen kanssa siistit tennarit, vaikkapa varrelliset nahkaa/tekonahkaa. Kesällä sandaalit, varvastossut tai kevyemmät kankaiset tennarit.
Lyhyt takki (ns. bomber, huputon collegetakki tai anorakki). Saman sävyinen farkkutakki kuin farkut ei näytä hyvälle, mutta esim. musta takki sinisten farkkujen kanssa tai päinvastoin on jo parempi.
Hiukset, no riippuu kantajastaan mitkä sopivat. Tärkeintä on, että ne ovat puhtaat ja yleisilmeltään siistit. Mallistaan ulos kasvanut leikkaus on epäsiisti ja koomisen näköinen.
Up