Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla naisia, joiden kengänkoko on 42 tai isompi?

Vierailija
24.03.2017 |

Haluan kuulla, millaisia kenkiä käytätte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 44. Matalia kenkiä käytän, koska pituuttakin on yli 180cm. Korkokenkiä en reunan takia voi käyttää kun hetkittäin. Rieker, remonte, evansilta tilaan.

Vierailija
2/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kengänkoko 43. Käytän enimmäkseen vaelluskenkiä, lenkkareita, avokkaita. Ostan sieltä mistä sattuu löytymään, esim. Haloselta, Ellokselta ja muista nettikaupoista. Kyllä ottaa päähän, kun monet kauniit kengät menee ohi suun kokojen puutteen vuoksi ja tuleehan tämä kalliimmaksikin. Lohduttaudun sillä, että nykyään jotain kenkiä sentään löytyy, äitini on kertonut kuinka hänen nuoruudessaan piti vaan väkisin tunkea 42:n kokoiset jalat johonkin 40:n kenkiin, kun kokoja ei ollut eikä rahaakaan pahemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain 41-42. Todella hankala löytää kenkiä. Valikoima on suppea jos löytyy ollenkaan tämän kokoisia.

Vierailija
4/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Ihan tavallisia kenkiä käytän. Toki valikoima on vähän rajallinen mutta Tampereella on kauppa, jossa 42 on pienin kenkäkoko naisille eli kyllä löytyy kun osaa etsiä :)

Vierailija
5/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia kenkiä sään ja tapahtuman mukaan tietty. Pääsääntöisesti ostan suomalaista kokoa 42. Riekeriä ja Eccoa löytyy. 

Vierailija
6/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-43 riippuen valmistajasta. Sievin kenkiä, markettikenkiä ja joskus Stadiumistakin löytyy. En välitä korkokengistä erityisemmin, mutta ne harvat mitä kaapista löytyy, ovat paikalliselta kenkäkauppiaalta.

Läheisen kookengän kengät ovat ainakin aivan järkyttäviä. Heillä on erillinen "osasto" (lue: puolikas hylly) isoille kengille ja ne kaikki ovat kuin 90-vuotiaille mummoille.

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän