Miksi tupakoimattomat äidit aina
Pitävät itseään muita parempina äiteinä?taas viedessäni 3vuotiasta päiväkotiin kaksi äitiä mulkoili pahasti kun poltin.eikä ole ensimmäinen kerta.
En minäkään ilman syytä mulkoile muita ja pilaa toisten aamua.ootteko pistäneet samaa merkille?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että tupaikoiva on äiti on huono äiti. Huonoa mallia antaa ja savu väksinkin tuppaa jostain tulemaan (ja muut myrkyt jotka kulkeutuu esim käsistä lapsiin). Mitä pienempi lapsi sitä kurjempi juttu. Toki huonompiakijn äitejä on, mutta kyllä, mulkoilisin ja saattaisin jopa sanoa jotain.
Minä kyllä pesen käteni tupakoinnin jälkeen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät alitajuisesti tekeväsi väärin, joten sen vuoksi kuvittelet, että muut tuijottavat sinua.
Hehhe.sen ymmärrän että ulkona tupakointi on eri asia kun sisällä.muulloin kuin aamuisin käyn terassilla joten ei voi kukaan väittää että tästä lapselle harmia olisi.
Mulle on asiasta tultu kerran sanomaan,joten ihan oikeasti tuijotetaan vihaisesti... kaksi tuttuvapiiristä sellaisia vanhempia jotka ei polta,muut tupakoivat. Kaikki äiteinä yhtä hyviä.
Muulloin kuin aamuisin käyt terassilla? Missä siis poltat aamuisin?
Mikähän tämä aloittajan "hyvä koulutus" mahtaa olla, kun ulosanti on tuota luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät alitajuisesti tekeväsi väärin, joten sen vuoksi kuvittelet, että muut tuijottavat sinua.
Hehhe.sen ymmärrän että ulkona tupakointi on eri asia kun sisällä.muulloin kuin aamuisin käyn terassilla joten ei voi kukaan väittää että tästä lapselle harmia olisi.
Mulle on asiasta tultu kerran sanomaan,joten ihan oikeasti tuijotetaan vihaisesti... kaksi tuttuvapiiristä sellaisia vanhempia jotka ei polta,muut tupakoivat. Kaikki äiteinä yhtä hyviä.Muulloin kuin aamuisin käyt terassilla? Missä siis poltat aamuisin?
Ulkona.Samalla kun kävelen lapseni kanssa päiväkotiin poltan sen yhden.Muutenkin yleensä lapsi menee edellä aina,eikä savu häneen vaikuta edes. -ap
Koska ne on parempia äitejä kuin tupakoivat.
Minä mulkoilen aina samaan aikaan käveleviä ja tupakkaapolttavia ihmisiä. Takana tulevat ei pääse pakoon savua. Muutenkin on ankeaa polttaa päiväkotiin mennessä, mikset polta vasta kun lapsi on päiväkodissa ja poissa savusta?
En katso tuomitsevasti, mutta kovasti ihmettelen lasten seurassa polttavaa äitiä. Kuinka vaikeaa on laittaa tupakaksi vasta kun on saanut lapset päiväkotiin? Itse olen joskus polttanut ja parhaimman tyydytyksen sai, kun poltti vasta töiden jälkeen. Esimerkiksi tässä tapauksessa se olisi se, että on saanut lapset hyvissä ajoin ja onnistuneesti päiväkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä mulkoilen aina samaan aikaan käveleviä ja tupakkaapolttavia ihmisiä. Takana tulevat ei pääse pakoon savua. Muutenkin on ankeaa polttaa päiväkotiin mennessä, mikset polta vasta kun lapsi on päiväkodissa ja poissa savusta?
Anteeksi etten kasvata lastani pumpulissa!
Poltan heti aamulla matkalla että ehdimme ajoissa. toisen poltan lähtiessäni päiväkodilta jolloin lapsi ei ole mukana.
Muutenkaan lapsi ei saa sitä savua naamaansa koska en minä sitä sinne puhalla! -ap
Itse poltan aina partsilla ettei lapsille tulisi haittoja:) eli olen hyvä tupakoiva äiti omasta mielestäni,ei tupakka kenestäkään tee huonompaa vanhempaa.
Narkkari vanhemmat sun muut ovat suurempi ongelma .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi etten kasvata lastani pumpulissa!
Poltan heti aamulla matkalla että ehdimme ajoissa. toisen poltan lähtiessäni päiväkodilta jolloin lapsi ei ole mukana.
Muutenkaan lapsi ei saa sitä savua naamaansa koska en minä sitä sinne puhalla! -ap
"Lapsen kasvattaminen pumpulissa" ei ole kyllä tippaakaan sama asia kuin lapsen tahallinen myrkyttäminen ja huonon esimerkin näyttäminen tarkoituksella. Mutta taidat olla provo, koska ei kukaan voi oikeasti olla noin idiootti. Jos et ole, niin häpeä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on asiasta tultu kerran sanomaan,joten ihan oikeasti tuijotetaan vihaisesti... kaksi tuttuvapiiristä sellaisia vanhempia jotka ei polta,muut tupakoivat. Kaikki äiteinä yhtä hyviä.Muulloin kuin aamuisin käyt terassilla? Missä siis poltat aamuisin?
Kysyjä jatkaa... Poltan siis itsekin mutta käyn myös aamuisin pihalla. Et kai sä vaan vedä aamusavuja sisällä? Se on jo tosi paska homma jos niin teet.
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan aina partsilla ettei lapsille tulisi haittoja:) eli olen hyvä tupakoiva äiti omasta mielestäni,ei tupakka kenestäkään tee huonompaa vanhempaa.
Just joo. Meilläkin kun käydään isovanhemmilla pappa käy polttamassa partsilla. Mutta kun tulee sieltä pois niin kyllä se savuhaju siinä ympärillä leijuu eikä tosiaan käy pesemässä käsiään joka röökin jälkeen. Ihminen joka itse polttaa ei tajua sitä kuinka sa savu tarttuu ja itse haisee savulle vielä pitkään sen jälkeenkin kun tullut pois sieltä partsilta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipiteellä ei ole oikeastaan merkitystä kun se vaan tekee vanhemman huonommaksi.
Itsepetosta väittää, ettei lapsi saa savua naamaan. Itse haistan aina kun ohikulkija polttaa. Kyllähän lapsi sen haistaa ja osansa saa vaikka miten selität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että tupaikoiva on äiti on huono äiti. Huonoa mallia antaa ja savu väksinkin tuppaa jostain tulemaan (ja muut myrkyt jotka kulkeutuu esim käsistä lapsiin). Mitä pienempi lapsi sitä kurjempi juttu. Toki huonompiakijn äitejä on, mutta kyllä, mulkoilisin ja saattaisin jopa sanoa jotain.
Minä kyllä pesen käteni tupakoinnin jälkeen.
-ap
Ihanko oikeesti peset kätesi siellä päiväkodilla kun röökin vetänyt lasta sinne viedessä ja vasta sitten nostat pois vaunuista?
Mun ex poltti ja heitin hänen haisevat vaatteensa parvekkeelle. Ärsytti että asunnossa haisi rööki vaikka en itse polttanut. Yksi ex oli heti turn off koska poltti punaista malrboroa.
Jos olen tod in love niin siedän maltillisen röökinpolton.
En tiedä tosiaan mistä tämä johtuu. Hajuyliherkkyys, migreenitaipumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on asiasta tultu kerran sanomaan,joten ihan oikeasti tuijotetaan vihaisesti... kaksi tuttuvapiiristä sellaisia vanhempia jotka ei polta,muut tupakoivat. Kaikki äiteinä yhtä hyviä.
Googletata sellainen juttu kuin savujäämä. Tupakoijan ihoo, hiuksiin ja vaatteisiin jää moneksi tunniksi haitallisia kemikaaleja, jotka ovat erityisen haitallisia pienille lapsille. (Tutkittu juttu). Et siis ilmeisesti koskaan halaa lapsia, jos et kerran aiheuta heille haittaa? Tupakointi vahingoittaa aina sun lapsia, vaikka miten päin sen yrittäisit vääntää.
Kuka ois uskonut, että jopa trollitkin polttaa? Ehkä he ovat immuuneja syövälle, eikä heidän tarvitse miettiä mitä tapahtuu lapsille, jos äiti kuolee tai sairastuu syöpään tai keuhkoahtautumatautiin?
No jos sairastut, kuten monet tekevät tupakoinnin johdosta, niin sitten sinua ei enää mulkoilla vaan katsotaan ihan säälistä. Aika kivaa, vai mitä?
Ei se koulutus tupakointiin liity.
Kaveripiirissä ihmisiä jotka opiskelee lähihoitajaksi ja yksi sairaanhoitajaksi, aina ihmetyttänyt eikö vaadita savuttomuutta tai kerrota haitoista?Yksi heistä raskaana ja tupakoi niin monesti mietityttänyt.
Eli se on väärin että kävelen 1 x päivässä lapsi vierelläni ja poltan,muulloin käyn siellä ulkona YKSIN. Entäs onko se väärin että kaverini joka sai lapsen,ei polttanut raskaana mutta aloitti sen jälkeen.Vaunulenkillä yleensä tupakoi,minä en vauvan lähellä.Kun tuulee savu ei mene vauvaan,pitää riepua siinä edessä eikä tupakka edes haise sinne asti todennut monesti.tuota näkee muutenkin todella usein.-ap