Uusi miesehdokas kutsui minut treffeille pihviravintolaan, pitääkö minua jotenkin "miehisenä" tai läskinä ?
Kuulostaa typerältä, mutta tämä asia vaivaa minua oikeasti. Olen vähän ylipainoinen. Tietää kyllä sen verran että lempiruokiini lukeutuvat mozzarellasalaatti ja pasta. Ajatteleekohan mies päänsä sisällä "Se äijämäinen läski varmaan mättää pihvejä pitkät päivät"
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin kyllä ihmeissäni, jos mies haluaisi viedä minut jonnekin äijäravintolaan, jossa mässäillään kuin porsaat. Miksi ei voisi valita jotain ihan tavallista paikkaa.
Mielenkiintoinen näkemys pihviravintoloista. Esimerkiksi helsinkiläinen Grotesk on mielestäsi paikka , jossa mässäillään kuin porsaat? Pihviravintoloissa tarjoillaan mielestäsi vain pelkkää lihaa, ja palanpainikkeeksi juodaan verta ja kaljaa?
Tuossa vielä Googlen pikainen hakutulos Michelin-tähden saaneista pihviravintoloista noin aluksi.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=michelin+star+steakhouse+restaurant…
Pihvit saattavat olla miehen suurinta suosikkia ja hän haluaa sinunkin maistavan lempiruokaansa?
Jospa hän on vaikka huomannut sinun olevan sellainen, jonka kanssa voi olla oma itsensä ja ehdottaa muutakin kuin jotain trendikästä terveysruokaa?
Hän pitää sinua rentona ihmisenä, jonka ajattelee osaavan arvostaa hyvää pihviä?
Ja kaikista hulluinta: ehkäpä hän ei mieti painoasi sekuntiakaan päättäessään, mitä ravintolaa ehdottaa..?
Mullakin on hiukan ylipainoa, mutta en todellakaan ottanut millään pahalla, kun mies suhteen alkuaikana mun kämpillä lepäillessämme ilmoitti, että nyt hän tilaa meille pizzat.;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin kyllä ihmeissäni, jos mies haluaisi viedä minut jonnekin äijäravintolaan, jossa mässäillään kuin porsaat. Miksi ei voisi valita jotain ihan tavallista paikkaa.
Mielenkiintoinen näkemys pihviravintoloista. Esimerkiksi helsinkiläinen Grotesk on mielestäsi paikka , jossa mässäillään kuin porsaat? Pihviravintoloissa tarjoillaan mielestäsi vain pelkkää lihaa, ja palanpainikkeeksi juodaan verta ja kaljaa?
Tuossa vielä Googlen pikainen hakutulos Michelin-tähden saaneista pihviravintoloista noin aluksi.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=michelin+star+steakhouse+restaurant…
Tuskinpa se mies on minnekään michelin-paikkaan ap:ta viemässä, vaan juurikin sellaiseen missä juodaan sitä verta ja kaljaa.
Koska mies rakastaa (tai on ainakin ihastunut) sinuun ja haluaa tarjota sinulle parasta ruokaa mitä tietää, hän vie sinut omaan lempiravintolaansa.
Eli ole otettu, että mies haluaa tarjota parasta ja lakkaa etsimästä ruokapaikan valinnasta mitään piilomerkitystä. Meihet on aika lailla suoraviivaisia olentoja meihin naisiin verrattuna.